return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
MAX WALDER - SAMBA DEL COSTA
en Maul Mendezz, daar zou het wel op kunne nlijken.
Je meo gewoon eens naar een paar recente sejes kuisteren (downloadne van livesets.com ofzo) en dan zul je het wel merken.
Tiger777
de plaats is goed te doen, makkelek te bereiken voor mij.. maar ik denk toch dat ik ga passen, techno is niks voor mij, ik ben een trance-softie :haha:
Eagle`
quote:
Originally posted by Teknikol
hee BETA's,

sorry om deze thread zo te tillen, maar ik ben van plan om naar dit feest te gaan. Ik zit eigenlijk wel een btje met een vraag. wie heeft er ervaring met dit feest en wat is gewoon je over het algemeen. Qua aankleding, sfeer, muziek etc. Wat weten jullie bijvoorbeeld over Psychogene, T-quest, Deg, St. Dic en Pierre (die resident zijn; toch?)?

Zelf ben ik niet zo heel erg in de techno scene, hou wel van bijv: max walder's samba del costa & crown , Speedy J's Sjab & Basj & Collabs 2000, the ambush's madras & acapulco en dan bijv nog paul_mendez-2nd_skin__geert_huinink_crushing_remix

past dit feest een btje in mijn rijtje?

of ist harder oid?

alvast bedankt!:)



Ben al meermaals naar de fuse geweest, van aankleding moet je nu niet super veel verwachten, die tent staat half op instorten :p Vraag me nog steeds hoe die uitbaters brandveiligheid er door gekregen hebben.

Sfeer is gewoon heel erg top, ongelofelijk veel sfeer daar, mensen die er gaan weten wat goeie muziek is en dat zie je ook aan hun houding, altijd fun daar weinig tot geen opstootjes.

Residents moeten zichzelf niet meer bewijzen, allemaal dj's die weten hoe ze een setje moet in elkaar draaien, weten wat goeie muziek is en wat het publiek verlangd.

Anyway you haven't been to a club if you have not visited FuSE yet. No wonder dat meeste techno DJ's Fuse beste club in de wereld vinden. Ik zou zeggen niet twijfelen dooooooooooen :toocool:
pooley
Tgaat over Tour & Taxis he waar 10 years of Fuse doorgaat eagle :)
En Fuse is ni bouwvalling, ze zouden al rap genoeg iemand achter hun aan krijgen.

Inkleding zal we lgoed zijn, hun tent op AiB was ook wel netjes gedaan, echt spacy...

En tour & Tacis is helemaal gerenoveerd, be ner zelf nog niet binnen geweest maar het heeft iets speciaals, heb ik gehord van vrienden.

gewoon gaan
SnuggLe
Teknikol, denk niet echt dat dit wat voor jou is :)
Dit is de hele avond harde techno, niet de 'hitjestechno' die dj's zoals Tiesto etc draaien.
En techno behoeft nooit 'aankleding', alleen een donker hol is volgensmij genoeg voor het publiek :)


On topic: Leuk feest, lijkt me best gaaf, maar een beetje ver rijden :( En James Holden is dezelfde avond in mijn home-town).
Schijnt dat Sasha in juni in Belgie komt, dan ga ik wel een keer :)
Teknikol
quote:
Originally posted by SnuggLe
Teknikol, denk niet echt dat dit wat voor jou is :)
Dit is de hele avond harde techno, niet de 'hitjestechno' die dj's zoals Tiesto etc draaien.
En techno behoeft nooit 'aankleding', alleen een donker hol is volgensmij genoeg voor het publiek :)




Sommige nummers die ik noem zullen kenners idd niet rekenen tot de "echte" techno. Ik hou ook wel van harde beuk techno op zn tijd. Weet alleen of ik het de hele nacht trek :) Maar ik zie wel, is iig weer een ervaring erbij. iig bedankt.

Eagle`, pooley, Tiger777: ook bedankt voor de goeie replies!
pooley
Kusje ! :)
EleKtriKInDiGo
Dit wordt zonder twijfel een schitterend feest. Zoals Pooley als zei, 't gaat niet door in Fuse (die bijlange ni bouwvallig is), maar wel in Tours et Taxis, een of andere zaal in Brussel.

Zelfs als je niet in de technoscene hoort, is dit de moeite waard. Je hoort niet elke dag een technopionier zoals Jeff Milss aan't werk! En dan is er nog Dave Clarke, waar ik enorm fan van ben, die heeft gewoon de snelste vingers in de technoscene als je't mij vraagt. Hij is de meester cut 'n scratcher, een ervaring op zich.

Gewoon gaan!
cyberia
quote:
Originally posted by EleKtriKInDiGo
Tours et Taxis, een of andere zaal in Brussel.

hehe lol, tour en taxis is ni echt een zaal ma wel een hele site, vroegere depots geweest van de post omvat hangars , en een paar geouwen:toothless
wordt jaarlijks couleur café georganiseerd dacht ik,ze dachten eerst innercity on tour in 2000 daar te laten doorgaan,maar uiteindelijk dan toch gekozen voor brussels expo
afin ja wat randinformatie:o
EleKtriKInDiGo
Well, whatever :p Hopelijk is da wa beter als da casino van Oostende want da vond ik persoonlijk maar een k*tlocatie hoor.

cyberia
quote:
Originally posted by EleKtriKInDiGo
Well, whatever :p Hopelijk is da wa beter als da casino van Oostende want da vond ik persoonlijk maar een k*tlocatie hoor.

twas maar voor de duidelijkheid é:toothless
da's volgens mij wel een goei locatie,ma kweet ni just waar daze juist op die site doen
Wildfir3
I'll be there i guess :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement