|
The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
normaal wel dus niet.
vergeten dak op onze fuif mag draaien dus ja, doe ik onze fuif maar :) |
|
|
| verminator |
| what happened to english? :P |
|
|
| Subsonik |
| What's the minimumage?? |
|
|
| EleKtriKInDiGo |
Minimum age = 16 I suppose ...
About the English, this is the Belgian forum anyway, in all the other threads here Dutch is spoken ... ;)
I'm reviewing for www.be so FREE ENTRY BABY! :cool: |
|
|
| pooley |
zie maar da ge binnen geraakt :)
foei :) |
|
|
| Wildfir3 |
| Yeh baby, morgen achter mijn ticket gaan zie, it's confirmed |
|
|
| EleKtriKInDiGo |
| Zie dan maar da ge snel zijt, het gaat de ronde da het al uitverkocht is (en terecht!). Succes! |
|
|
| cyberia |
| anders aje geen ticket,gaat ge den dag ervoor en verstopt ge u daar ergens,lol |
|
|
| Wildfir3 |
| Tickets zijn binne en ze hadden der nog nen hoop of tien liggen, dus zo uitverkocht zal het allemaal wel ni zijn :p |
|
|
|
|