|
Release Album van AvB
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
Ik zat is te kijken op de site van bmg bij de aankomende nieuwe release en zag deze er tussen staan
29-mrt-04 14 BMG NL CD Armin van Buuren A State Of Trance
Altijd handig om te weten en zeker omdat ik een armin lief hebber ben
Denk deel het ff met jullie |
|
|
| Fkwebeman |
fijn!
Volgens mij was dit niet zijn album, maar een nieuw mixalbum met 2 cd's! |
|
|
| Eagle` |
| idd dacht ik ook, volgende album is niet voor dit jaar |
|
|
| Duke2003 |
| ze zijn wel ff bezig he met albums of lijkt dat maar zo :p |
|
|
| franzelare |
woeiii
heb nu al zin om te gaan luisteren! |
|
|
| ambs |
A State of Trance 2004 wordt het, een dubbel cd mix album inderdaad....
En er staan zeker wat heleeeeeee vette nummers op ;) meer zeg ik niet :p |
|
|
| Robert |
| hoorde nog iets over een release party ergens in april, klonk erg cool. hou maar ff in de gaten ;) :) |
|
|
| M_Peror |
| Supersupersuper... can't wait! :D |
|
|
| franzelare |
| toepasselijke armada release party :) |
|
|
| moogwai |
| Nice.. nog maar een maandje wachten :) Ik ben benieuwd, in ieder geval weer fijn dat Armin er weer een dubbelaar van heeft gemaakt! |
|
|
| Eye-Riz |
even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug :) Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd) |
|
|
| emma |
woooeeeiiii!
kijk echt naar deze cd en ik weet zeker dat hij goed zal zijn...
hebben een goed voorgevoel !
en die releaseparty zie ik ook wel zitten ....
(alleen spijtig dat het weer samenvalt met een ferry corsten feestje :( ) |
|
|
|
|