|
Behöver vi tala ut?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Färre folk på TA, knappt aktivitet, folk som är sura på varandra bakom ryggen. Behöver vi tala ut? |
|
|
| Pjox |
[vizay @ milla mode]
jag tycker mig se tendenser till att folk gnabbas hit å dit hela tiden men de e väl oundvikligt iom att de kommer mer å mer folk :)
[/vizay @ milla mode] |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Pjox
[vizay @ milla mode]
jag tycker mig se tendenser till att folk gnabbas hit å dit hela tiden men de e väl oundvikligt iom att de kommer mer å mer folk :)
[/vizay @ milla mode] |
exakt... men tycker inte jag har sett nått som inte har löst sig direkt.. eller????? |
|
|
| ScuL |
jag har inte uppmärkt nåt som är särskilt fel.
men det finns färre aktivitet ja.. |
|
|
| Aendy |
| Min känsla är att folk blivit rädda för att skriva mer personligt. Har nog att göra med en liten konflikt som rörde att folk skrev personligt, intimt och onödigt i överdrift och då blir effekten den motsatta när man får kritik får det. Tyvärr tappar ett sådant här ställe sin charm när folk försöker hävda sig innan de ens kommit in i jargongen, därav har jag sågat några vid ett par tillfällen. Jag har dessutom föreslagit en öppen tråd om konflikten vid de tillfällen jag ansett det funnits en men de berörda har aldrig nappat på det. Ja, jag skriver mindre för att jag känner att mycket av det som skrivs (inte bara av mig) försöker sedan andra göra sig lustiga över och då kan jag hellre låta bli att lufta mina åsikter. |
|
|
| reveal |
| Jag själv har märkt att många av "de gamle" har blivit mer och mer sällsynta på den senaste tiden, tråkigt tycker jag :( |
|
|
| Connector |
| Swe-Ta är inte vad det brukade vara. Finns ingen kärlek längre... |
|
|
| lonne |
| Jag måste säga att jag håller med Aendy till 100%. Jag tycker faktiskt att svenska sektionen är den mest ointressanta på hela ta. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by lonne
Jag måste säga att jag håller med Aendy till 100%. Jag tycker faktiskt att svenska sektionen är den mest ointressanta på hela ta. |
Hehe det är den enda sektionen jag kommer egentligen. Naja EU - Germany och EU - France också. Men jag e medlem hos mer än 10 forums alltså det vore omöjlig att läsa alla nya meddelande på TA varje dag :p |
|
|
| lonne |
| När jag säger hela ta, menar jag de forum jag kollar! Dvs music discussion, tracklist request, cd-reviews, chillout forumet.:) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Min känsla är att folk blivit rädda för att skriva mer personligt. Har nog att göra med en liten konflikt som rörde att folk skrev personligt, intimt och onödigt i överdrift och då blir effekten den motsatta när man får kritik får det. Tyvärr tappar ett sådant här ställe sin charm när folk försöker hävda sig innan de ens kommit in i jargongen, därav har jag sågat några vid ett par tillfällen. Jag har dessutom föreslagit en öppen tråd om konflikten vid de tillfällen jag ansett det funnits en men de berörda har aldrig nappat på det. Ja, jag skriver mindre för att jag känner att mycket av det som skrivs (inte bara av mig) försöker sedan andra göra sig lustiga över och då kan jag hellre låta bli att lufta mina åsikter. |
mjo, tyvärr e det la så att många som skrivit va dem tycker har blivit kritiserade för det och inte vågar skriva va dem tycker längre.... själv skriver jag va jag tycker och om nån inte tycker om det skiter jag i det eller konfronterar det.. men inte alla som "vågar" det... lite synd faktiskt |
|
|
| RebeL9 |
| bästa sektionen är unknown tracks diskusen. :D |
|
|
|
|