|
Vad hände med... ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| stefan? har inte sett han här på ett jävla tag nu :) eller har jag bara undgått hans poster? :conf: |
|
|
| Producer |
| Nån som minns Guru Josh? Va 17 hände med honom? |
|
|
| Kongo_kim |
| Har Mike Shiver släppt något nytt på senaste tiden? var ett tag sedan man jag hörde något |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Har Mike Shiver släppt något nytt på senaste tiden? var ett tag sedan man jag hörde något |
Så vitt jag vet är detta hans senaste grej : 'Sonicvibe & Mike Shiver - Lunation'
Någon remix har han väl klämmt fram också och sen så kör han väl mycket med sitt bolag Captured Music . |
|
|
| Glorie |
mike shiver and daniel haze pres. perpetua feat. kyara - second season
mycke fin  |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Glorie
mike shiver and daniel haze pres. perpetua feat. kyara - second season
mycke fin |
Den är väl inte släppt än?!
Och, jösses vilket "kort" namn. Bara för att de måste stila med att presentera ett nytt namn... Blir ju nästan larvigt långt :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Och, jösses vilket "kort" namn. Bara för att de måste stila med att presentera ett nytt namn... Blir ju nästan larvigt långt :D |
Men den slår ju inte SHOKK - My madness says what I must do (relieve the pain with eating you [Marcel Woods Remix] :) Fast där är det tvärt om...artistnamnet är kort medans titeln på låtfan knappt får plats på ett A4 .. :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Dioxys
stefan? har inte sett han här på ett jävla tag nu :) eller har jag bara undgått hans poster? :conf: |
jaaaaa, var är stefan :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| sipowitz |
New Kids On The Block!
Självklart, vem undrar inte var de blev av?! Var iväg på en fest i förrgår och av någon anledning så började vi prata nkotb ;-) (AND I'M PROUD OF IT!)
Gjorde precis en sökning, och hmmsi
"MARK "Markey Mark" WAHLBERG från bl a "Boogie Nights" och tonårsbandet "New Kids On The Block" spelar huvudrollen i denna fullspäckade actionkomedi. Dessutom ser vi LOU DIAMOND PHILIPS från bl a "Young Guns" och CHRISTINA APPLEGATE från bl a "Våra värsta år".
What?! Jag hade då ingen aning om att wahlberg var en f.d'a medlemm...
Tankade ner lite mp3or med de nu, men nä, inte alls lika bra som på den gamla tiden när man satt med låtarna på vinyl :-( |
|
|
| montana |
| det var ett försök med återförening i typ 99 men det som hände var att donnie wahlberg som hade sagt ja backade ur och sen så var den återfölreningen borta |
|
|
| ShyTrance |
| va hände me dr bombay?! :confused: :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
va hände me dr bombay?! :confused: :p |
Han är numera känd som Günther... |
|
|