return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מי שמתכנן להוציא רישיון - יש לך חצי שנה מלווה...
View this Thread in Original format
Shahar
הגיוני או שזה עוד חירטוט?
http://news.walla.co.il/?w=//509007
itamarsan
ואאללה אחי ממש לא יודע כי מדברים על זה כבר שנתיים לשנות את זה ולא משנים...... אני אדבר על כך עם אבא שלי נקבל יותר מידע...
YuVaL
הם כבר הרבה זמן רוצים להעביר את החוק הזה
זה נראה לי חירטוט אחד גדול
Shahar
דברתי עם המורה לנהיגה הוא אמר שזה זיון שכל
גם באתר של משרד התחבורה כתוב חודשיים

אז מה הגיוני שוואלה מחרטטים?

ואיתמר אבא שלך עובד במשרד התחבורה או משו?
NyKoN
די לחרטט בשכל
אתם לא יודעים כלום

החוק עבר היום אחרי שהוא היה אמור לעבור בכלל ב1.1
הסיבה שאף אחד לא יודע עליו עדיין זה בגלל שיש עוד פרוצדורה אחת קטנה בשביל לאשר את החוק שעדיין לא נעשתה והיא יכולה להעשות בכל רגע...
מי שנמצא בשלבים הסופיים של הלמידה כדאי שיתחיל ללחוץ על הגז ויוציא רישיון מהר
משרד התחבורה אמר שבגלל שהחוק עדיין לא עבר לגמרי אין להם הנחיות לגביו
יכול להיות שהחוק יחול רק על שנתון 88 כי 87 כבר יכולים להוציא רישיון או שיכול להיות שהחוק יחול על כל מי שיוציא רישיון מהרגע שהחוק עובר סופית
לא יודעים עדיין
בינתיים- סבלנות
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
די לחרטט בשכל
אתם לא יודעים כלום

החוק עבר היום אחרי שהוא היה אמור לעבור בכלל ב1.1
הסיבה שאף אחד לא יודע עליו עדיין זה בגלל שיש עוד פרוצדורה אחת קטנה בשביל לאשר את החוק שעדיין לא נעשתה והיא יכולה להעשות בכל רגע...
מי שנמצא בשלבים הסופיים של הלמידה כדאי שיתחיל ללחוץ על הגז ויוציא רישיון מהר
משרד התחבורה אמר שבגלל שהחוק עדיין לא עבר לגמרי אין להם הנחיות לגביו
יכול להיות שהחוק יחול רק על שנתון 88 כי 87 כבר יכולים להוציא רישיון או שיכול להיות שהחוק יחול על כל מי שיוציא רישיון מהרגע שהחוק עובר סופית
לא יודעים עדיין
בינתיים- סבלנות


אמנם כתוב בוואלה אבל בינתיים אין שום חוק רישמי מי שמוציא מחר רישיון ינהג חודשיים עם מלווה נקודה..
תבדוק באתר של משרד התחבורה...
אולי זה ישתנה...
נראה לי הייה רק ל 88\87
שיזדיינו
:)
NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar
אמנם כתוב בוואלה אבל בינתיים אין שום חוק רישמי מי שמוציא מחר רישיון ינהג חודשיים עם מלווה נקודה..
תבדוק באתר של משרד התחבורה...
אולי זה ישתנה...
נראה לי הייה רק ל 88\87
שיזדיינו
:)


למה אתה חוזר על מה שאמרתי?
KrazyDJs
אמא שלהם דומה לחציל רוסי
-CosmicFire-
יש מצב שעוד שנתיים יבטלו את זה?
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
למה אתה חוזר על מה שאמרתי?


וואלה אם בזין שלי לחזור על מה שאמרת?

ודבר שני אמרתי שאין שום חוק רישמי ולא בטוח כי באתר של משרד התחבורה זה חודשיים.....
ושאם זה ישתנה יש מצב שזה ל 88\87...אולי לכולם

EternalMusic
חבר'ה נדפקנו חזק...
המלווה הוא לחצי שנה לא פחות ולא יותר,
לכל מי שמוציא רישיון החל מהיום,
זה בדוק, דיברתי עם משרד הרישוי בטבריה ועם המורה שלי.
ועוד מחרתיים יש לי טסט :rolleyes:

Shahar: הוא לא התכוון לריב איתך, בבקשה ממך אל תשתמש במילים האלו
;)
Peace.
Shahar
quote:
Originally posted by EternalMusic
חבר'ה נדפקנו חזק...
המלווה הוא לחצי שנה לא פחות ולא יותר,
לכל מי שמוציא רישיון החל מהיום,
זה בדוק, דיברתי עם משרד הרישוי בטבריה ועם המורה שלי.
ועוד מחרתיים יש לי טסט :rolleyes:

Shahar: הוא לא התכוון לריב איתך, בבקשה ממך אל תשתמש במילים האלו
;)
Peace.


קודם כל גם אני שאלתי מורה והוא אמר שאין חוק כזה כרגע...

ואל תבקש ממני בקשות כאלה נשמה זה מדליק אותי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement