return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Vem ska med på kryssningen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by JayBee
laszlo LÄR ju vara med :)

Laszlo SKA med ;) Fyfan, det rycker i benen som aldrig förr kan jag lova er...:crazy: :crazy: :crazy:

Btw, imponerande lista måste jag säga! :D. Steve, har du fått reda på något om det gick att få alla våra hytter jämte varandra? Är mest orolig för att min hytt kommer att hamna lite åt helvete med tanke på att jag har en trebäddshytt - men vafan - jag kommer och våldgästar er i vilket fall som helst, så det spelar egentligen ingen större roll ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Laszlo SKA med ;) Fyfan, det rycker i benen som aldrig förr kan jag lova er...:crazy: :crazy: :crazy:

Btw, imponerande lista måste jag säga! :D. Steve, har du fått reda på något om det gick att få alla våra hytter jämte varandra? Är mest orolig för att min hytt kommer att hamna lite åt helvete med tanke på att jag har en trebäddshytt - men vafan - jag kommer och våldgästar er i vilket fall som helst, så det spelar egentligen ingen större roll ;)
Var ju ner till Silja kontoret i Sthlm för en tid sen och dom sa att dom skulle fixa till det hela, sen om just din hytt skulle se speciel ut eller nåt för den e en tremanna hytt och hamnar nån annanstans de får vi vänta å se, går nog bra :)
FredAcler
Ska bli sjukt kul att komma iväg. Det här blir premiärkryssen för min del :) Önskar bara att tiden kunde gå lite fortare just nu.
Sorrow
Själv ska jag förmodligen INTE med. :( Var bokad på ett stort evenemang dagen innan kryssningen, men det flyttades fram en månad och nu är biljetterna i princip slut. Det är isf om jag får tag på någon av de 100 sista hytterna. *muttrar*
Funfrock
missade att ge mitt bokningsnummer till steve, men kanske hittar er ändå :). bor också en b-hytt
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Funfrock
missade att ge mitt bokningsnummer till steve, men kanske hittar er ändå :). bor också en b-hytt

Leta upp nån av oss innan vi stiger ombord så får du nåt av våra hytt nummer så hittar du till oss :D
Funfrock
får väl se om jag känner igen nån hehe
dbl
quote:
Originally posted by Funfrock
får väl se om jag känner igen nån hehe

steve e lätt att känna igen... han e snubben som springer runt med en kamera o raggar på brudar.. haha :p
reveal
quote:
Originally posted by dbl
steve e lätt att känna igen... han e snubben som springer runt med en kamera o raggar på brudar.. haha :p

... och dricker sig full på Minttu samt dansar i skumregnet :p
SteveTranz4ever
Ellr så kollar man in den här sidan efter alla ansikten ;)
http://sweta.mine.nu/sweta

Powell
50% säkert om jag ska med, hittar jag inte någon att dela rum med så överväger jag att köpa ett eget ! :o nästa 900 spänn dyrare ... men va fan, det är det värt ! :p (får väll ta av mina vinylspelare-pengar) Slänger upp en bild sen så man känns igen :
SteveTranz4ever
Vilka har bestämt sig för att äta buffén ? Jag har inte bokat upp det än men ska nog göra det, har vart maten jag ätit under buffén som jag sedan har levt på i ett par dagar, fyllan har ju vart påtaglig senaste gångerna och under fylla så har inte jag särskilt bra aptit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement