|
Vem ska med på kryssningen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| jag har inte beställt det men jag vill säkert käka något där. får se vad som erbjuds! :D |
|
|
| reveal |
| jag uppdaterade listan nu med vilka som ska käka buffé, så säg till om nån mer ska göra det :) |
|
|
| Funfrock |
| när är en lagom tid att käka buffé? min första kryssning och har ingen riktig koll på när djs börjar spela och sånt, man vill ju inte behöva stressa. |
|
|
| Proximus |
jag ska dj:a så jag bör nog hänga med :p
och ni kan skriva upp Can också.. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Funfrock
när är en lagom tid att käka buffé? min första kryssning och har ingen riktig koll på när djs börjar spela och sånt, man vill ju inte behöva stressa. | Ta första sittningen så har du maten avklarad, DJsen börjar ändå inte lira förän 22:00 ;) |
|
|
| -=Kotten=- |
| klart man ska me....:) |
|
|
| lonne |
| Jag ska med! Det ska bli kul att träffa er som man inte stött på innan.:) |
|
|
| reveal |
| Listan börjar bli lång, men längre kan den bli :D Ingen mer som ska med? :p |
|
|
| Amnezia |
| gruff..antar att det inte finns nått burgerking ombord:p :p e ju en av höjdpunkterna efter varje utgång..bk lr ett gäng korvar hos nån korvgubbe i nått hörn...e grovt skräpmatsberoende nuförtiden:p :cool: |
|
|
| jofawe |
jag ska med med ...
(även om jag just i skrivande stund har 39 graders feber och jävligt ont i halsen ...) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag ska med med ...
(även om jag just i skrivande stund har 39 graders feber och jävligt ont i halsen ...) |
Ta ett varmt skönt bad
Drick te
Byt sängkläder
Drick vatten
Ät mat & gärna vitamin tillskott
Kom på kryssningen.:gsmile:
Har precis vart å mött upp Scul (Martijn) och hans kompis Wouter på centralstation och tog med dom på El Grande Tour of Sthlm a´la Steve :toothless
Dom kommer bo hos mig nu några dagar för att sen hänga med på kryssen... Kul med Hollänskt besök :) Välkomna till Sverige till dom... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ta ett varmt skönt bad
Drick te
Byt sängkläder
Drick vatten
Ät mat & gärna vitamin tillskott
Kom på kryssningen.:gsmile:
Har precis vart å mött upp Scul (Martijn) och hans kompis Wouter på centralstation och tog med dom på El Grande Tour of Sthlm a´la Steve :toothless
Dom kommer bo hos mig nu några dagar för att sen hänga med på kryssen... Kul med Hollänskt besök :) Välkomna till Sverige till dom... |
JAg ska testa din huskur steve :)
Men som sagt, inget kommer hindra mig från att komma på kryssningen :)
ja.. välkommna till sverige Scul & co! :) |
|
|
|
|