return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Ticketbox.nl har slängt ut Sverige
View this Thread in Original format
ScuL
Som ni kanske vet kan man beställa biljetter till olika fester i Holland via ticketbox.nl. Bl.a. ID&T och Q-dance events.
Ticketbox.nl har nyss slängt ut Sverige ur listan av länder som man kan beställa biljetterna ifrån.

quote:

"Sweden has been taken of the list because of too many incorrect orders and creditcard fraude"

Alltså, det verkar som några idioter har förstört det för er :(
Verkligen inget skoj det här.
reveal
Så nu måste man åka till Holland för att köpa biljetter till tex Sensation, eller vaddå? :conf:
ScuL
Ja. Det verkar vara så...

(inte om man beställer via TranceClubber)
Sypherion
fan det verkar ju skitdåligt. inte för att jag har större användning av det just nu, men ändå!

till alla er som hjälpte till med att få detta till helvete:

You.

inte för att det hjälper mycket, men va fan :p
Pjox
som sackt inte för att det påvärkar mig men alltid tråkigt när några sabbar för alla andra.
St_Andrew
meeeh fan va illa :S scul du kan ju alltid starta ett eget ticketbox ananrs :p
Funfrock
jag köpte mina sensation biljetter på ebay :)
Glorie
jag e övertygad om att det beror på att det har varit så mycke "trancefolk" (ni fattar) som har försökt beställa biljetter till olika fester och sen har det blivit nåt kajko med allt. (som de skrev, bedrägerier och felaktiga ordrar.) Bläääää. Det här var inte kul att höra :/

vilka andra grupper av människor i Sverige, skulle annars beställa biljetter till olika former av evenemang i Holland liksom?

quote:
Originally posted by ScuL
det verkar som några idioter har förstört det för er :(

vissa personer är verkligen inte inte mogna för e-handel än.
AC.
Eller så är det tvärt om. E-handeln som itne är redo för oss, med tanke på de bedrägerierna som förekommit.
SWE_TRANCE
Riktigt surt att höra faktiskt.
Det som gick så smidigt med Ticketbox.. :(
jaja, ScuL får väl agera biljettförsäljare om det krisar ;)

FredAcler
Aj då, det här var ju inte bra. Det sätter stora käppar i hjulet när det gäller sommarens äventyr :nervous:
BrainmaN
det är inte sant bara för man planerar att åka ner till Sensation White detta år spricker det f-n :conf: nu vetef-n va jag ska göra
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement