return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige (pg. 2)
View this Thread in Original format
staz
vilket datum är valborg? 5maj?
reveal
quote:
Originally posted by staz
vilket datum är valborg? 5maj?

Seriöst? Alltid sista april ju :p
staz
lol ok.. mindes faktiskt inte. visste att det var ngn gång slutet april-början av maj bara.

alltså act of gods, :)
MojjMojj
Låter som ett bra år :) Vill gärna se Tiesto och kanske Digweed med.
mer info skulle uppskattas, men den håller de väll inne på så att vi ska pinas :D :p
Glorie
jag hoppppasssss tiesto kommer på valborg :) då åker ja nog dit
Versace
blir nog ingen tiesto på valborg, eftersom trance nation kör den 8e april, så e valborgfesten en housefest...
chjo
Diggan ger jag inte så mkt för, gav upp efter 20 min, sist jag såg han. Men därimot Mr.Corsten och Tiesto.. nice!!!
Kongo_kim
Sålänge det inte blir en kryssning eller +20 så kommer jag.
Glorie
quote:
Originally posted by Versace
blir nog ingen tiesto på valborg, eftersom trance nation kör den 8e april, så e valborgfesten en housefest...

de tänker inte längre än vad näsan räcker om de lägger tiesto den 8 april. Det innebär att de sållar bort väääldigt många ungdomar/studenter, (som _inte_ bor i 08-området) som passar på att åka hem till sina familjer över påsk, eftersom 8 april är helgdag. Jag kommer t.ex. med största sannolikhet inte planera om min resa till hemmet, så att hela min lediga vecka går till spillo. F'n va värdelöst om de ska behöva bli så att Valborg blir house å 8 april Trance.. Iofs skulle jag kunna tänka mig att det blir så, ja, eftersom festen den 8 heter just TN. Men grrrrrrrrrrrr.... va surt! Andra gången jag i såna fall missar Tiesto i Sverige.. :whip:
SMC
quote:
Originally posted by staz
såg groove igår.. digweed verkar ju fett överhypad, och ful dialekt har han också........... ser hellre parham :p

John Digweed är en legendarisk man. En av trancehistoriens bästa DJs, och producenter också för den delen. Knappast överhypad.

Xplorer76
Kan tänka mig att det blir ganska dyrt om både Tiesto och Corsten kör samma kväll....
Amnezia
digweed lär ju lira på act of gods iaf....blir riktigt soft..:cool:

tiesto e nog den jag minst skulle vilja se igen live...cheese raktigenom å man höjde inte på ögonbrynet ens halvt en enda gång...
dessutom såg han totalt ointresserad av va han gjorde under sitt set...
han har flyt att folk e så snälla å stöttar istället för å dissa honom totalt som han igentligen e förtjänar...har man fått en sån enorm publicitet som han nu fått efter sina produceringar m.m så får man se till å göra mer än å spela senaste hitlåtarna å se uttråkad ut i djbåset...det kan någon lokal dj göra minst lika bra.:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement