|
Digweed, Tiesto och Corsten till Sverige
|
View this Thread in Original format
| Versace |
Oj oj oj!
Fick hem brev från monday bar, i år blir det fester med cream, bedrock o ministry of sound med dj's som digweed, tiesto och ferry!!
fettt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Äntligen Digweed :D |
|
|
| Xplorer76 |
Vad stod det i brevet exakt??
Om du orkar alltså =)
LÅter jävligt fett.... |
|
|
| Versace |
| tror nog att det handlar om olika fester, inte en o samma... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Äntligen Digweed :D |
Honom tänker iaf inte jag besöka :) Tiësto kanske däremot... |
|
|
| staz |
| såg groove igår.. digweed verkar ju fett överhypad, och ful dialekt har han också........... ser hellre parham :p |
|
|
| Amnezia |
yaay digweed.....kan bli riktigt najz....dock hört att han på många spelningar varit flera hus hög typ osv så han inte visste riktigt va han gjorde..men blir säkert bra...lirar bra musik iaf:cool:
calle corsten kanske blir nått å se me
:rolleyes: |
|
|
| NooN |
| Ser ut och bli ett trevligt partyår iaf :) |
|
|
| Versace |
| ska man kanske tippa tiesto och corsten till trance nation o digweed till valborg??? |
|
|
| St_Andrew |
| wtf :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DJ_Laszlo |
Såhär står det exakt (fick osså brevet idag):
" Förutom de extremt populära Monday Bar-kryssningarna kommer vi bland annat att göra fester med MoS, Bedrock, Cream med DJ's som bland annat Ferry Corsten, John Digweed och Tiesto. "
Jag hoppas de har lurat hit Corsten och Tiësto till Valborg. De skryter ju om det på hemsidan om att det var just därför de hade flyttat fram årets kryssning, på grund av att de har något stort på G till just Valborg. Det är bara att vänta och se. Jag skulle tippa på att vi får reda på det mesta i samband med kryssningen. |
|
|
|
|