return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מבחן נהיגה - כמה קבלתם?
View this Thread in Original format
Shahar
31 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

מלךךךךךך!!!!11
-CosmicFire-
חחח אני לא נהג וידעתי את רוב התשובות אבל לא רשמתי...:{
deluxe
האמת רק ראיתי את התוכנית לא עשיתי את המבחן
תכלס תאוריה זה... תאורטית בלבד. כי בין איך שאתה עונה לשאול לבין איך שאתה מתנהג בכביש יש הבדל עצום

אין מה להגיד אבל שנהגי האוטובוסים יצאו מלכים
Shahar
תאורתי אבל מי שנכשל צריך להבין תרמז...
Gil Shwarts
33
DjChook
וואי שכחתי לראות את זה

היה מעניין בכלל ?

מה בסוף הם אמרו ? מי יותר טובים ? נשים או גברים... ?
Gil Shwarts
גברים :)
DjChook
כאילו שהיה אופציה אחרת :)
Hell_Copter
לא ראיתי ולא יודע בדיוק מה זה

אבל לפי מה שהבנתי.... אחד הדברים היותר מטומטמים
Shahar
זה מה שכל מי שלא הצליח אמר..

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
זה מה שכל מי שלא הצליח אמר..


אם אני אומר לך שלא ראיתי את זה ואני לא יודע מה זה...
אז איך לעזאזל אתה מבין שלא הצלחתי בזה?
חוץ מזה שתאמין לי שלדעת בתאוריה לנהוג זה ממש לא כמו לנהוג באמת... אבל לא משנה
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני אומר לך שלא ראיתי את זה ואני לא יודע מה זה...
אז איך לעזאזל אתה מבין שלא הצלחתי בזה?
חוץ מזה שתאמין לי שלדעת בתאוריה לנהוג זה ממש לא כמו לנהוג באמת... אבל לא משנה


אמרת לפי מה שהבנת.. אז מי שהבנת את זה ממנו יודע לנהוג כמו זין...
וזה כן כמו לנהוג באמת... ואפשר להגיד שבתאוריה יותר קל.. אז מי שלא הצליח תמבחן בתאוריה לא יצליח גם במציאות

זה רק מצדיק מה שאמרתי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement