return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Tiesto Solo Tour 2001
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Hier de data en locaties van de nieuwe Tiesto-Solo Tour....

31/8 Den Haag
28/9 Waakzaamheid, Koog a/d Zaan
26/10 Arnhem
2/11 Danssalon, Eindhoven
8/11 Winkel van Sinkel, Utrecht
9/11 Palace, Groningen
16/11 Nightlife, Maastricht
17/11 La Rocca, Lier (Belgie)
30/11 Now & Wow, Rotterdam
7/12 Kremlin, Amsterdam

Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
Miss Proximus
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:

Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman :)
TranceFool
Thanx voor de info! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:

Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman :)


Ja echt wel beterrrr...daar ga ik ook wel heen denk ik!
Kan wel makkelijk bij een vriend in leeuwarden blijven pitten.
Ook de Solo in Den haag is wel beterrr!

Greetz,
SnuggLe
Optimus Trance
ja KUTZOOI, de dag erna is Impulz:(
want ik wil natuurlijk naar de <>:D
nou ben ik lekker mee zeg
Jesse
Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu :D) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt :( :( :(

Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan..
tango
de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....

grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by tango
de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....

grtz,
TNG


19 oktober......??? maar hopen dat die niet van 2 tot 4 draait, want om 3 uur vertrekken de bussen waar wij mee moeten gaan dan.......ik probeer er dan ook bij te zijn als het zo is (ook al was ik dan wel niet op mallorca:p)
Blik
quote:
Originally posted by Jesse
Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu :D) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt :( :( :(

Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan..


je hebt hem toch hopelijk wel om de releasedatum van zijn solo-album gevraagd hè???
Ding Chavez
see you in arnhem tango! :)
zijn het trouwens weer allemaal sets van 6 uur??

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:

Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman :)


heej, misschienn ga ik er wel ff heen alsk tijd heb, tis tog inde buurt :D:D

GreetZ GERRIT!!
Dj Lex
Hey in de Now en Wow. Flex. Daar ga ik dan naartoe als alles goed uitkomt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement