|
Tiesto Solo Tour 2001
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hier de data en locaties van de nieuwe Tiesto-Solo Tour....
31/8 Den Haag
28/9 Waakzaamheid, Koog a/d Zaan
26/10 Arnhem
2/11 Danssalon, Eindhoven
8/11 Winkel van Sinkel, Utrecht
9/11 Palace, Groningen
16/11 Nightlife, Maastricht
17/11 La Rocca, Lier (Belgie)
30/11 Now & Wow, Rotterdam
7/12 Kremlin, Amsterdam
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.) |
|
|
| Miss Proximus |
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:
Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman :) |
|
|
| TranceFool |
| Thanx voor de info! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:
Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman :) |
Ja echt wel beterrrr...daar ga ik ook wel heen denk ik!
Kan wel makkelijk bij een vriend in leeuwarden blijven pitten.
Ook de Solo in Den haag is wel beterrr!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus Trance |
ja KUTZOOI, de dag erna is Impulz:(
want ik wil natuurlijk naar de <>:D
nou ben ik lekker mee zeg |
|
|
| Jesse |
Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu :D) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt :( :( :(
Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan.. |
|
|
| tango |
de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
de 26e in arnhem ben ik erbij. Hij schijnt trouwens 19 oktober ook de draaien in de time-out in gemert. Op de mallorca after(-reunion) party, dat stond namelijk op de flyer. Ook dan ben ik erbij....
grtz,
TNG |
19 oktober......??? maar hopen dat die niet van 2 tot 4 draait, want om 3 uur vertrekken de bussen waar wij mee moeten gaan dan.......ik probeer er dan ook bij te zijn als het zo is (ook al was ik dan wel niet op mallorca:p) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jesse
Jammer dat hij niet in Breda draait...Ik sprak tiesto vandaag in zn winkel toen ik net Armin van Buuren 003 kocht (hehe, zn grote rivaal nu :D) en hij zei dat hij we in Breda wilde draaien, alleen de tenten in Breda zijn te klein..(en dat is ook zo)
Dus wilde hij het feest op de Grote Markt in Breda doen...
Maar omdat de gemeente pas vorige week toestemming gaf voor het feest wsa het al te laat, alles was al volgeboekt :( :( :(
Zeer jammer, nu moet ik maar naar een andere plaats gaan.. |
je hebt hem toch hopelijk wel om de releasedatum van zijn solo-album gevraagd hè??? |
|
|
| Ding Chavez |
see you in arnhem tango! :)
zijn het trouwens weer allemaal sets van 6 uur?? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en op 22 september in t Vat '69 in Leeuwarden:
Black-Hole Party!! Met Tiësto, Dazzle, Montana & Cor Fijneman :) |
heej, misschienn ga ik er wel ff heen alsk tijd heb, tis tog inde buurt :D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Dj Lex |
| Hey in de Now en Wow. Flex. Daar ga ik dan naartoe als alles goed uitkomt |
|
|
|
|