|
Tomorrow - Hemkade - Zaterdag 8 mei
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/18055.html
Ja ja, Pascal Feos komt weer naar NL, en ik ga daar zeker bij zijn!
Het duurt nog even, maar ik dacht ik post het even.
Minimum leeftijd is 21 jaar!
Area 1:
21:00-22:00 : Phonophunk
22:00-01:00 : Andre Galuzzi
01:00-04:00 : Pascal F.E.O.S.
04:00-06:00 : Rino Cerrone
Area 2:
22:00-24:00 : Orchid
24:00-02:00 : Carl Craig
02:00-04:00 : Deetron
04:00-06:00 : Dimitri
Area 3:
23.00 - 05.00 K.Cee
Area 4:
22.00 - 00.00 DJ Error
00.00 - 02.00 Spilly
02.00 - 04.00 Darko
04.00 - 06.00 Verdine Bel
Minimumleeftijd is 21 jaar, en het schijnt dat je als 'groep kerels'niet binnenkomt.
Wie dit organiseert is onder andere ons aller Tjeerdo, die vroeger bij ID&T (-magazine)werkte. Dus.....!!
Line up vindt ik wel vet in ieder geval! En Verdine, en Feos, ik wil hier echt zeker bij zijn!! |
|
|
| basd |
Dat deurbeleid, betekent dat ook dat er geen voorverkoop is?
Want mensen met kaarten aan de deur weigeren, dat wordt rellen, en geen voorverkoop, dan is het misschien erg druk aan de deur en reis je voor niks het hele land door..
Wel een erg leuk feest verder.. |
|
|
| Ding Chavez |
| hier was al een threadje van! ;) |
|
|
| magrec |
| Dat van die 21+ enzo is meer een principe van dreigen dan daadwerkelijk mensen van 18/19/20 weigeren volgens mij. Je schrikt er toch wel wat mensen mee af. |
|
|
| Remy D |
| Denk dat dit feest niet eens voor de helft gevuld raakt. of het moet heel goedkoop zijn. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Denk dat dit feest niet eens voor de helft gevuld raakt. of het moet heel goedkoop zijn. |
25 euro..niet duur!
Ja BasD, je hebt wel gelijk... ben ook benieuwd hoe dat 'weigeren' in de praktijk gaat.
En Mark, ik WIST erna pas dat er een threadje van was. Dus moeten onze lieven mods deze threads ff mergen :)
Sorry Alex ;) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by basd
Dat deurbeleid, betekent dat ook dat er geen voorverkoop is?
Want mensen met kaarten aan de deur weigeren, dat wordt rellen, en geen voorverkoop, dan is het misschien erg druk aan de deur en reis je voor niks het hele land door..
Wel een erg leuk feest verder.. |
het is meer zijn streven om een bepaald soort mensen te trekken op dat feest van hem, volgens mij.. er zal niet zozeer een actief deurbeleid gevoerd worden lijkt me. eerste prioriteit zal denk ik zijn om voldoende mensen binnen te krijgen. |
|
|
| basd |
| Okee, zoiets dacht ik ook al.. Daar zal wel over nagedacht zijn neem ik aan.. Zie nu ook op PF dat vvk-prijs verschilt van deurprijs, dus er zal wel vvk zijn.. |
|
|
| SnuggLe |
*Schop omhoog*
Wie gaat er nog??
BasD en ik gaan! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik ga misschien... even kijken of ik komend weekend zin heb om wat te gaan doen.... :) |
|
|
|
|