return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
3 days
View this Thread in Original format
DjChook
החלטתי שנפתח טרד כבר היום

קיצר יום ראשון אני מתחיל את הקדצ

שמרו על המקום הזה.. זה הבית שלי :(
taltul
quote:
קיצר יום ראשון אני מתחיל את הקדצ

שאלה טפשית אולי אבל מהו הפרוש המדויק של "קדץ"? אני יודע זה קשור לקורס קצינים או משהו כזה. אבל עדיין
warpedd_
quote:
Originally posted by taltul
שאלה טפשית אולי אבל מהו הפרוש המדויק של "קדץ"? אני יודע זה קשור לקורס קצינים או משהו כזה. אבל עדיין


קורס קדם צבאי
בד"כ או ערבית או למחשבים וכאלה
Rising
אחלה ג'ובניק שבעולם...
אני אשמור על המקום בשבילך אחי

:cool:
DjChook
אורן אני מצפה ממך לשתיים... אולי שלוש הודעות.... ביום !
-CosmicFire-
בהצלחה אחי...
אנחנו שומרים לך את המקום נשמה
H.A.
quote:
Originally posted by warpedd_
קורס קדם צבאי
בד"כ או ערבית או למחשבים וכאלה

ממש לא!
יש של טכנאי מטוסים, מורות ועוד הרבה...

בכל אופן בהצלחה
KrazyDJs
בהצלחה חן :rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בהצלחה חן :rolleyes:

אחי תהיי חזק
;)


וחן בהצלחה בקורס ובכלל,
תשקיע שהפורום יהיה גאה בך
:wtf:
Hell_Copter
וואלה חן יא חנון מחשבים... שיהיה לך בהצלחה בקד"ץ...
גם ככה אתה ג'ובניק מסריח... אז לפחות שתצליח :wtf:

DjChook
מעפן אתה רועי
סתם בכייף .. תודה

היום מסיבה ?
Sm0keMachine
בהצלחה חן!
ג'ובניק זה הכי אחי.. ;)

ותבואו היום לחממה נעשה מפגש קטן..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement