|
3 days
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
החלטתי שנפתח טרד כבר היום
קיצר יום ראשון אני מתחיל את הקדצ
שמרו על המקום הזה.. זה הבית שלי :( |
|
|
| taltul |
| quote: | | קיצר יום ראשון אני מתחיל את הקדצ |
שאלה טפשית אולי אבל מהו הפרוש המדויק של "קדץ"? אני יודע זה קשור לקורס קצינים או משהו כזה. אבל עדיין |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by taltul
שאלה טפשית אולי אבל מהו הפרוש המדויק של "קדץ"? אני יודע זה קשור לקורס קצינים או משהו כזה. אבל עדיין |
קורס קדם צבאי
בד"כ או ערבית או למחשבים וכאלה |
|
|
| Rising |
אחלה ג'ובניק שבעולם...
אני אשמור על המקום בשבילך אחי
:cool: |
|
|
| DjChook |
| אורן אני מצפה ממך לשתיים... אולי שלוש הודעות.... ביום ! |
|
|
| -CosmicFire- |
בהצלחה אחי...
אנחנו שומרים לך את המקום נשמה |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by warpedd_
קורס קדם צבאי
בד"כ או ערבית או למחשבים וכאלה |
ממש לא!
יש של טכנאי מטוסים, מורות ועוד הרבה...
בכל אופן בהצלחה |
|
|
| KrazyDJs |
| בהצלחה חן :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בהצלחה חן :rolleyes: |
אחי תהיי חזק
;)
וחן בהצלחה בקורס ובכלל,
תשקיע שהפורום יהיה גאה בך
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה חן יא חנון מחשבים... שיהיה לך בהצלחה בקד"ץ...
גם ככה אתה ג'ובניק מסריח... אז לפחות שתצליח :wtf: |
|
|
| DjChook |
מעפן אתה רועי
סתם בכייף .. תודה
היום מסיבה ? |
|
|
| Sm0keMachine |
בהצלחה חן!
ג'ובניק זה הכי אחי.. ;)
ותבואו היום לחממה נעשה מפגש קטן.. |
|
|
|
|