return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Ferry Corsten live @ dance valley 2001 (CD)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Heej

Dit leek me wel een leuke cd, daarom heppik hem ff hier neergezet, sommige zullen hem al hebben, ik vind het egt een supercd :D:D:D

01-va-ferry_corsten_live_at_dance_vally-cd---tptp.cjb.net---.mp3


de cue file staat op TPTP

GreetZ GERRIT@@
DJ_Siesta
oops, die url doet't niet

deze wel 01-va-ferry_corsten_live_at_dance_vally-cd---tptp.cjb.net---.mp3
moogwai
Thankx.. maar ik kan 'm toch niet downen... hier is de tracklist voor als je 'm nog niet gezien had :)

Ferry Corsten Live At Dancevalley:

1. Way out West - Intensify (Part 1)
2. Jan Driver - Soulshaka
3. Mark James - Hot like the sun
4. Below O - Club Quake (Oliver Klein Hard Remix)
5. Praha presents Xian - Pachinko
6. Rank 1 - Such is Life (Marco V Remix)
7. Fu Man Choo - Outlaw (Praha Remix)
8. Infernal Machine- Realistic (Infernal Machine Remix)
9. Monoboy ft Delores- The Music In You
10. System F feat. Armin van Buuren - Exhale (Inhale Remix)
11. M.I.K.E - Sunrise at Palamos
12. Signum - In Progress
13. System F - Dance Valley Theme 2001
14. Barthezz - On the Move (Riva Remix)
15. Eon - Pocket Damage
16. Cequenza - Sonic Blue
17. Funk Einsatz - My Dance
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by moogwai
Thankx.. maar ik kan 'm toch niet downen... hier is de tracklist voor als je 'm nog niet gezien had :)

Ferry Corsten Live At Dancevalley:

1. Way out West - Intensify (Part 1)
2. Jan Driver - Soulshaka
3. Mark James - Hot like the sun
4. Below O - Club Quake (Oliver Klein Hard Remix)
5. Praha presents Xian - Pachinko
6. Rank 1 - Such is Life (Marco V Remix)
7. Fu Man Choo - Outlaw (Praha Remix)
8. Infernal Machine- Realistic (Infernal Machine Remix)
9. Monoboy ft Delores- The Music In You
10. System F feat. Armin van Buuren - Exhale (Inhale Remix)
11. M.I.K.E - Sunrise at Palamos
12. Signum - In Progress
13. System F - Dance Valley Theme 2001
14. Barthezz - On the Move (Riva Remix)
15. Eon - Pocket Damage
16. Cequenza - Sonic Blue
17. Funk Einsatz - My Dance


waarom kan je hem niet downen dan?
moogwai
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

waarom kan je hem niet downen dan?


Nog 8 uur en 23 minuten te gaan... lastig he met een 56k modem...
Blik
ik had hem al samen met de cue-file, maar volgens mij klopt de cue-file niet helemaal, want bij de cuefile die erbij zat krijg je tussen elk nummer 2 seconde stilte, en dat is natuurlijk niet de bedoeling........ik heb hem dus ff aangepast en toen kwam ik op deze cuefile uit:

FILE
TRACK 01 AUDIO
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
INDEX 01 04:54:57
TRACK 03 AUDIO
INDEX 01 09:24:22
TRACK 04 AUDIO
INDEX 01 12:55:13
TRACK 05 AUDIO
INDEX 01 18:20:26
TRACK 06 AUDIO
INDEX 01 21:49:15
TRACK 07 AUDIO
INDEX 01 26:26:20
TRACK 08 AUDIO
INDEX 01 32:24:56
TRACK 09 AUDIO
INDEX 01 36:31:63
TRACK 10 AUDIO
INDEX 01 42:42:26
TRACK 11 AUDIO
INDEX 01 45:41:61
TRACK 12 AUDIO
INDEX 01 49:47:16
TRACK 13 AUDIO
INDEX 01 54:46:67
TRACK 14 AUDIO
INDEX 01 59:19:22
TRACK 15 AUDIO
INDEX 01 62:57:36
TRACK 16 AUDIO
INDEX 01 67:19:68
TRACK 17 AUDIO
INDEX 01 72:19:47
babbel
je kan natuurlijk ook gewoon naar de winkel gaan en een goede cd kopen want dat is deze cd gewoon :) :)
Little Theseus
quote:
Originally posted by Blik
ik heb hem dus ff aangepast en toen kwam ik op deze cuefile uit:

THX DUUD! :)
Hej alleen 1 vraagje; hoe precies maak ik van die tekst een ".cue" file van? Ik heb wel genoeg gehad van dat gekut en gepeest-feest.:toothless
DeMoN
WINKEL!!!!!!!! ??? we gaan niet vloeken he!

bedankt voor het mp3tje ga hem niet branden denk wel dat winamp hem een paar keer afdraai thnx m8s
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Little Theseus

THX DUUD! :)
Hej alleen 1 vraagje; hoe precies maak ik van die tekst een ".cue" file van? Ik heb wel genoeg gehad van dat gekut en gepeest-feest.:toothless



hmm op m'n site staat een goede cue file die heb ik ok gebruikt om te fikken, en ik heb gister ff gehoord en er waren geen 2 sec stilte, dus ik denk dat die op de site staat wel goed is, en dat is al een .cue file

GreetZ GERRIT!!

Ding Chavez
Als je hem in je kladblok hebt geplakt gewoon opslaan als .cue en niet als.txt, klaar is kees! :)
Blik
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Als je hem in je kladblok hebt geplakt gewoon opslaan als .cue en niet als.txt, klaar is kees! :)


maakt helemaal niet uit, hoeft niet eens perse .cue te zijn, .txt mag ook gewoon (tenminste bij mijn progje wel)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement