return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Armin van Buuren 003: In Motion
View this Thread in Original format
moogwai
Ja de tracklist is al ergens anoniem gepost in de thread... Maar ik vind het toch belangrijk genoeg om ff een nieuwe thread aan te maken voor een van de beste cd's van dit jaar (ook al heb ik 'm nog niet.. maar ik ken al 75% van de nummers en daar tel ik Armin van Buuren's Mix skills bij op.. en kassa :D)....

Ik vind de cd-serie van Armin van Buuren echt goed... Deze moet gaan concurren met AvB002 voor DE cd van het jaar voor mij. Tiesto met Magik 7 valt hierbij onderhand in het niets.

Er staat erg veel nieuwe muziek op.. b.v. Dawnseekers - Shaman's Wake Up, Capetown - Stringrizer, Signum - 5 Yards, Vincent de Moor - Flowtation 2001, Sonic Inc - A Taste of Summer (Fire & Ice Vital Remix), Warrior - Voodoo (Oliver Lieb Remix) en Rising Star - Clear Blue Moon (voor ons TranceAddicts valt het wel mee.. maar wij hebben kennen de meeste nummers als ruim voordat het "grote publiek" ze kent :) )... maar vergeleken met Magik 7 lijkt deze cd echt "gloednieuw"

Armin van Buuren is op dit moment echt mijn favoriete dj :)

Armin van Buuren 003: In Motion

CD1:
01. Solid Sessions - Janeiro (Harry Lemon Remix)
02. Dawnseekers - Shaman's Wake Up
03. Orinoko - Island (Saints and Sinners Remix)
04. Rising Star - Startheme (Armin van Buuren Remix)
05. DJ Cyber - Marco Antonio
06. Marc Auerbach - Muke (Marc's Original Mix)
07. Evolution - Crocodile Man
08. Blakstone - One Thing
09. DJ Nukem - Instinct
10. Hi End System - Lost
11. Capetown - Stringrizer
12. D-Factor - The Wrong Shake
13. Signum - 5 Yards
14. Vincent de Moor - Flowtation 2001

CD2:

01. Sonic Inc - A Taste of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
02. Rank 1 ft. Shanokee - Such is Life (Marco V. Remix)
03. Orion - See Me Here (Skope's Vocal Remix)
04. System F - Needlejuice
05. Yahel - U Inside
06. Ralphie B. - Massive
07. Drax and Scott Mac - Sublime
08. Ultravibe - Choose Freedom
09. Airwave - Save Me
10. Moogwai - The Labyrinth (Part 2)
11. Warrior - Voodoo (Oliver Lieb Remix)
12. Bismark - Just a Moment
13. Rising Star - Clear Blue Moon

Oh ja op http://www.arminvanbuuren.com/index2.html kun je de cd beluisteren.
DJ_Massive
yess, ik heb ook nog geen een zwak punt kunnen ontdekken aan deze mix-cd's:
alles is just perfect:

- Armin's mixing skills (of course)
- Tracklisting is toppie
een aantal nummers die Armin de laatste tijd vaak draait en welke dus wel een klein beetje bekend zijn, EN een aantal gloedjegloednieuwe nummers zoals de nieuwe Dawnseekers
en de rest is ook goed enzo weetjewel

Armin for President!
no. 1 DJ
Dj Lex
Ja leuke cd op het gezicht, moet hem namelijk nog van siesta zijn site plukken :D
arno
ik had hem gisteren gedownd en maar gelijk ff opgenomen op md. Dus nu ken ik em eindelijk gaan luisteren.!
Boss
yes, armin ruled echt zwaar ! 'k heb 'm eerst ff bij rmf gedownd...vond 'k 'm zo goed,.. ben ik 'm vrijdag meteen maar gaan halen..... dat verdient armin wel... :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by moogwai

Armin van Buuren is op dit moment echt mijn favoriete dj :)

Juist! ik ben het helemaal met je eens! ;) gisteren op FFWD draaide hij ook weer super en wat is AvB003 toch een TOP-cd! :D :D ik ga hem ook zeker halen! :)
arno
ik heb em nou eindelijk geluistrerd en hijs echt zwaar goed. Ik denk dat ik deze in de winkel ga halen als ik mijn salaris binnen heb. (jaja, ik heb eindelijk werk gevonden dus ik kan het excuus: "geen geld" nu niet meer gebruiken) alleen jammer dat over 3 weken de school alweer begint want dan word ik weer een arme sloeber :(
moogwai
Yes.. ik heb 'm... eindelijk :)
!_PeTrUs_!
Nou, ik heb m gewoon in mp3. Ik luister nix meer via de gewone CD-speler. Kost klauwe met geld die CD's. Ik brand alles mooi als DATA CD, dan kun je er lekker veel op kwijt. Ja, als je geen Kabel/ADSL hebt kan ik het me nog wel enigzins voorstellen ja.
Boss
brute sig, Petrus ! :D

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Nou, ik heb m gewoon in mp3. Ik luister nix meer via de gewone CD-speler. Kost klauwe met geld die CD's. Ik brand alles mooi als DATA CD, dan kun je er lekker veel op kwijt. Ja, als je geen Kabel/ADSL hebt kan ik het me nog wel enigzins voorstellen ja.

Gaaaf, heb je dan een mp3 speler ofzo waar je cdroms in flikkert?
michiel
heeeeee wat ziet mijn oog daar bij jou fav platen? een pants & corset remix
ik ben echt zwaar fan van die gasten
kan ik die plaat van audiogalaxy halen??
thx

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement