return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004
View this Thread in Original format
TOR
er komt binnenkort een leuk cdtje op de markt..

ijzersterke tracklist als je 't mij vraagt! :crazy:


Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004

CD1

1. Intro
2. Christian Rusch - Numb
3. Taxi - Glistening
4. Oceanlab - Satellite [Markus Schulz Coldharbour Mix]
5. Pinkbox Special - Simple
6. Mark Otten - Tranquility [Markus Schulz Coldharbour Mix]
7. San Mehat - Morning Star [San's Sho-Road Mix]
8. Mind - Afterlife
9. Airwave - Lady Blue
10. Miro - By Your Side
11. Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (Clear Blue) [Markus Schulz Coldharbour Mix]

CD2

1. Whirlpool - Under The Sun
2. Austin Leeds & Kobbe - Fusing Love [M. Schulz & A. Leeds Mix]
3. Thomas Penton - Dominica
4. Andrew K pres. Junk Science - Jataka
5. Ozgur Can - Sometimes
6. Andain - Beautiful Things [Markus Schulz Coldharbour Mix]
7. A.Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer [Luke Chable Remix]
8. Motorcycle - As The Rush Comes [Perry O'Neil Instrumental Mix]
9. Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
10. George Hales - Autumn [Alucard vs. M. Schulz Remix]
11. Outro


lang geleden dat ik nog es een cd heb gekocht, maar dit wil ik zeker hebben!
cyberia
ziet er inderdaad mer als degelijk uit,maar hoe lang zal het weer duren voorda je hem hier ergens in de rekken zult zien liggen:rolleyes:
Wildfir3
brrr totaal ni mijn ding
MaGiK54
quote:
Originally posted by cyberia
ziet er inderdaad mer als degelijk uit,maar hoe lang zal het weer duren voorda je hem hier ergens in de rekken zult zien liggen:rolleyes:


Volgens de Armada-site komt deze cd uit op 22 maart, dus nog een klein maandje wachten.
pooley
Will probably buy it :)
Tiger777
quote:
Originally posted by Wildfir3
brrr totaal ni mijn ding

Wildfire hier gaat ons binnekort verlaten en verhuist naar www.yojibiomehanicaaddicts.com. Nadat hij mij ingewijd heeft moet ik zeggen dat ik het ook wel begin te apprecieren :)

Ik hou toch ook enkele euro'tjes aan de kant om de cd te gaan kopen :) yojis of geen yojis :haha:
Wildfir3
quote:
Originally posted by Tiger777
Wildfire hier gaat ons binnekort verlaten en verhuist naar www.yojibiomehanicaaddicts.com. Nadat hij mij ingewijd heeft moet ik zeggen dat ik het ook wel begin te apprecieren :)

Ik hou toch ook enkele euro'tjes aan de kant om de cd te gaan kopen :) yojis of geen yojis :haha:


komkom, tis niet omdat ik die tamme muziek beu ben dat ik hier niet kan blijven spammen ;)
lievez
die cd krijgt wel de volle 2% van menne breedbandlimiet :D
eieregooie
wat ben ik toch blij dat ik geen limiet heb :D
super-styleR
Omg die cd ziet er werkelijk heerlijk uit :) love markus zenne stijl kan ik blijve op gaan :) buying this :toocool:

Meltoz
Die gaat aan m'n collectie gevoegd worden, heb e sterk voorgevoel :p Spijtig da "Over nothing at all" er nie op staat :(
TOR
quote:
Originally posted by Meltoz
Die gaat aan m'n collectie gevoegd worden, heb e sterk voorgevoel :p Spijtig da "Over nothing at all" er nie op staat :(


"Sometimes" op cd 2

vind ik nog beter! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement