|
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004
|
View this Thread in Original format
| TOR |
er komt binnenkort een leuk cdtje op de markt..
ijzersterke tracklist als je 't mij vraagt! :crazy:
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004
CD1
1. Intro
2. Christian Rusch - Numb
3. Taxi - Glistening
4. Oceanlab - Satellite [Markus Schulz Coldharbour Mix]
5. Pinkbox Special - Simple
6. Mark Otten - Tranquility [Markus Schulz Coldharbour Mix]
7. San Mehat - Morning Star [San's Sho-Road Mix]
8. Mind - Afterlife
9. Airwave - Lady Blue
10. Miro - By Your Side
11. Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (Clear Blue) [Markus Schulz Coldharbour Mix]
CD2
1. Whirlpool - Under The Sun
2. Austin Leeds & Kobbe - Fusing Love [M. Schulz & A. Leeds Mix]
3. Thomas Penton - Dominica
4. Andrew K pres. Junk Science - Jataka
5. Ozgur Can - Sometimes
6. Andain - Beautiful Things [Markus Schulz Coldharbour Mix]
7. A.Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer [Luke Chable Remix]
8. Motorcycle - As The Rush Comes [Perry O'Neil Instrumental Mix]
9. Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
10. George Hales - Autumn [Alucard vs. M. Schulz Remix]
11. Outro
lang geleden dat ik nog es een cd heb gekocht, maar dit wil ik zeker hebben! |
|
|
| cyberia |
| ziet er inderdaad mer als degelijk uit,maar hoe lang zal het weer duren voorda je hem hier ergens in de rekken zult zien liggen:rolleyes: |
|
|
| Wildfir3 |
| brrr totaal ni mijn ding |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by cyberia
ziet er inderdaad mer als degelijk uit,maar hoe lang zal het weer duren voorda je hem hier ergens in de rekken zult zien liggen:rolleyes: |
Volgens de Armada-site komt deze cd uit op 22 maart, dus nog een klein maandje wachten. |
|
|
| pooley |
| Will probably buy it :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
brrr totaal ni mijn ding |
Wildfire hier gaat ons binnekort verlaten en verhuist naar www.yojibiomehanicaaddicts.com. Nadat hij mij ingewijd heeft moet ik zeggen dat ik het ook wel begin te apprecieren :)
Ik hou toch ook enkele euro'tjes aan de kant om de cd te gaan kopen :) yojis of geen yojis :haha: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Wildfire hier gaat ons binnekort verlaten en verhuist naar www.yojibiomehanicaaddicts.com. Nadat hij mij ingewijd heeft moet ik zeggen dat ik het ook wel begin te apprecieren :)
Ik hou toch ook enkele euro'tjes aan de kant om de cd te gaan kopen :) yojis of geen yojis :haha: |
komkom, tis niet omdat ik die tamme muziek beu ben dat ik hier niet kan blijven spammen ;) |
|
|
| lievez |
| die cd krijgt wel de volle 2% van menne breedbandlimiet :D |
|
|
| eieregooie |
| wat ben ik toch blij dat ik geen limiet heb :D |
|
|
| super-styleR |
| Omg die cd ziet er werkelijk heerlijk uit :) love markus zenne stijl kan ik blijve op gaan :) buying this :toocool: |
|
|
| Meltoz |
| Die gaat aan m'n collectie gevoegd worden, heb e sterk voorgevoel :p Spijtig da "Over nothing at all" er nie op staat :( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Die gaat aan m'n collectie gevoegd worden, heb e sterk voorgevoel :p Spijtig da "Over nothing at all" er nie op staat :( |
"Sometimes" op cd 2
vind ik nog beter! :crazy: |
|
|
|
|