return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Above & Beyond@DOME!!!!!!!
View this Thread in Original format
taltul
!!!כן כן כן
!שמעתם נכון
:ש TIME OUTקראתי אתמול ב
JOHN 00 FLEMING ב 5/3 בא
!!!!!!!!!!! ABOVE & BEYOND וב12/3 מגיע הטריו האגדי

הבעיה היא אותה בעיה - אני בן 19 וחצי ולכן אני צריך את העזרה
של בני 22,23 אם בכלל יש כאלה בפורום שלנו או שאלה שיש להם פרוטקציות בנקסט וכדומה
!!!אנשים בבקשה
תעזרו בקניית כרטיסים!

.תודה רבה
markfeldman
ב-12 ? אני חשבתי ב-19

בכל אופן אני בן 24 ואני מתכוון ללכת.

JOHN OO FLEMING לא מעניין אותי, אני חוסך כסך לגילן ב-19.
Hell_Copter
ממממממממ







בכל אופן...
אני לא אמור להיות בבית מתי שאבוב אנד ביונד פה... ועל זה אומרים שביזות על!!!

אבל מתי שגילן פה יש מצב אני בבית ואז אני אולי ילך... נראה כבר
skelz
נקסט הבני זונות..
שוב אותן בעיות

ואם כבר..
ברור ש John '00' Flemming
כי הוא אגדה :)
הוא פשוט תותח.. גם כתקליטן וגם כיוצר
THE_BLUE_DRAGON
נתראה שם
:crazy:
itamarsan
wow!!!!!!!:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
טוב ננסה לעשות משהו בעניין מה אני אגיד ומה אומר זה באמת שווה את ההשקעה של קומבינה...
KosmiK-G8
אני מאמין שאני יהיה בדום כשמעל ומתחת יגיעו
:)
Spitz
בעע אין עלי 24 יש עלי בקושי 17 ;[
אבל אולי קשרים מהצד יעזרו

בטח כרטיס מלא כסף :whip:
markfeldman
100 ש"ח במכירה מוקדמת.
KosmiK-G8
אני מוכן לתת גם את ה-140 כדי להכנס..
גיל 21.. עוד שנתיים למאנייק...
בכל מקרה אני ינסה להפעיל קומבינות....

markfeldman
quote:
גיל 21.. עוד שנתיים למאנייק

23 אחי
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
23 אחי


אתה מסתכל על עוד טרדים חוץ מעל אלה של מסיבות של נקסט..?

אני בן 21...
אני יודע שהכניסה בנקסט זה מ-23..

וחבר שלי כבר מסדר כניסה בטוחה השבוע..
לא הייתי הולך אם הוא לא היה מסדר את זה..
אבל שיהיה
וי איי פי 100 שקל
לא מתנגד
:)
גון פלמינג חכה לי...
אל תתחיל בלעדיי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement