return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Above & Beyond@DOME!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
נו די די די זה לא יכול להיות שאני יפספס את ג'ון שובבבבב
אני חיייב להכנסססססס

קוסמיק יש מצב לאיזה קומבינה?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Scorchio
נו די די די זה לא יכול להיות שאני יפספס את ג'ון שובבבבב
אני חיייב להכנסססססס

קוסמיק יש מצב לאיזה קומבינה?


ראסמי יש משהו על הכוונת...
יש לך איי סי קיו.?
markfeldman
quote:
וחבר שלי כבר מסדר כניסה בטוחה השבוע..


סבבה קוסמיק.
תארגן משהו גם ליוהן גילן ואוב אנד ביונד...

אני בטוח אהיה שם !

ולשאלתך השנייה, כן, 'סתכל למעלה..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
סבבה קוסמיק.
תארגן משהו גם ליוהן גילן ואוב אנד ביונד...

אני בטוח אהיה שם !

ולשאלתך השנייה, כן, 'סתכל למעלה..


אחי קודם כל לכל התמתלבטים למיניהם אמא שלי קראה לי אילן
אני ישמח אם תזכרו ותשתמשו בשם הזה :toocool:

ולדבר השני
הקומבינה עכשיו זה משהו רק למסיבה הזאת
מה גם שלא בטוח שאני בא בגלל שיכול להיות שאני יצא עם משהי מחר
והיא בת 18.5 וקשה לי להאמין שאפשר יהיה להכניס אותה לשם...
אני יתבאס אחושרמוטה אם סתם נלך...

לגבי יוהן גילן אני סוגר שבת (זה כואב כמו סכין בלב שיש לי תשבת הזאת כשחילן בא... וזה שבת פלוגתית בגלל תרגיל אז אין מצב לצאת מזה...זה פעם בשנה)

לגבי אבאב אנד ביונד יש לי חבר יחצן בחברה החדשה "סינרס" מקווה שאייתתי נכון קיצר הוא אמר לי שהוא מכיר אנשים של נקסט והוא יכול לדסר לי להכנס
אני מקווה שזה נכון
ואני גם מחכה כבר שהוא יענה לי:)
צריך להתחיל להזיז תעניינים האלה
כולה עוד שבועיים!!

אני יודיע פה מחר מה נסגר בסוף
אם אני בא או לא
דרך אגב מה יש מחר בטי אל וי.?
הבנתי שאין מחר fff
אמרו לי שהעבירו תלייין של ימי חמישי בדרך כלל (24+) חד פעמית למחר יכול להיות שגם שם יש לי איך להכנס (מאוד לא בטוח) יש למישהו מושג אם מישהו רציני בא לשם.?
KosmiK-G8
יאללה חברים
נותרו רק עוד כמה שעות...
הדום נערך ומוכן להרכב המצוין (שהבנתי שרק גונו גראנט יגיע ממנו אבל עדיין זאת סיבה למסיבה) וסוף סוף אני יזכה לראות לשמוע לחוות ולהרגיש והכל בזכות איש יקר...
איש יקר זה יחשוף את זהותו אם הוא ירצה בכך..
:)
:crazy: :eyespop:

תגובות מחר..
כולל טראקליסט אני מקווה (טוב בגלל שאני בפיגור של מספר שבועות בשחרורים חדשים התרומה שלי לטראקליסט תהיה בטח פחותה אבל שטויות...)

יאלללהההה
תגובות עניינים
taltul
KosmiK-G8
quote:
יאלללהההה
תגובות עניינים

:אחי קבל תגובה חוזרת
IN' LUCKY BASTARD!!!!!!;)

אחי תהנו שם עם מארק כמו שצריך...אה וגם עם בלו דרגון!!!! תנו לו בראש לג'ונו הזה!)))))
מוזר שהוא מגיע לבד תאמת אבל למי אכפת....אני חושב שהוא יהיה נציג מצויין של ההרכב!!!!

עצה: תהיו כמה שיותר קרובים לעמדה ואולי בהזדמנות תקבלו לחיצת ידו או אפילו תקליט או משהו בסגנון...)))

!!!!תעשו חיים בקיצר
Segev
תהנו כל מי שהולך תספרו אחר כך שנוכל לאכול את הלב!!!
clubsolutely
בדוק אני מביא חתימה על
התקליט שלי של
satellite ! :D
oDrori
אני אוכל ת'לב עם רוטב...
KosmiK-G8
אחחחח אנשים אין לי מילים לתאר איזה מדהים היה

כמעט 3 שעות של הנאה רצופה ורגליים כואבות..

האוזניים שלי לא מסוגלות לקלוט צלילים בעוצמה של מתחת לצעקה של רפי גינת

מישהו צריך לתת את הדעת על איכות השמיעה בדום..
אבל לא נהרוס

פצצות טראנס אחת אחת
הרבה דברים שאני מקוה שמארק ועוד אנשים ישפכו אור על שמם...
משאני כן יודע שהיה.. (וגם זה חלק ממארק..) זה כדלקמן

matt darey - nocturnal delight (sandler? mix)
dreas pres. havanah - havanah (orig. mix)
oceanlab - satellite (above & beyond remix)
above & beyond - no one on earth (g&d remix)
darren tate feat. jono grant - let the light shine in (jono grant remix - אני חושב )
darren tate feat. jono grant - nocturnal creatures (orig. mix)
smith & pledger - forever (above & beyond remix)

ממממ זה משאני זוכר בשעה זו...
חסר המון
ובהמשך היום חברי המלומדים בוודאי יפתרו את התעלומה

Eitan E
אילן איך נכנסת יא קומבינטור אין לך 23

???

סעמק לא ניסיתי ללכת לשם כי אמרתי +23
לפחות אם היה 21 פלוס הייתי מנסה
להכנס

טוב עזוב את הקנאה שלי בכם ספר עוד מה היה איך היה
יש תמונות?

הראו עוד פעם סרטי פורנו בשירותים?
clubsolutely
תן לי רק לתקן פה כמה דברים..

quote:
Originally posted by KosmiK-G8


dreas pres. havanah - havanah (orig. mix)
oceanlab - satellite (above & beyond original remix)
above & beyond - no one on earth (original mix)
darren tate feat. jono grant - let the light shine in (original mix)
smith & pledger - forever (vocal mix)


עוד שמעתי את...
super 8 - alba => הקטע ההורס של הערב...
miro - by your side [ronski speed remix]
rusch & murray - epic [a&b remix] קטע הסיום

הקטעים השני והשלישי היו פשוט מדהימים
סגנון של אנג'ונהביטס
אני מאמין שהם קטעים חדשים שעומדים לצאת שם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement