|
Above & Beyond@DOME!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| taltul |
!!!כן כן כן
!שמעתם נכון
:ש TIME OUTקראתי אתמול ב
JOHN 00 FLEMING ב 5/3 בא
!!!!!!!!!!! ABOVE & BEYOND וב12/3 מגיע הטריו האגדי
הבעיה היא אותה בעיה - אני בן 19 וחצי ולכן אני צריך את העזרה
של בני 22,23 אם בכלל יש כאלה בפורום שלנו או שאלה שיש להם פרוטקציות בנקסט וכדומה
!!!אנשים בבקשה
תעזרו בקניית כרטיסים!
.תודה רבה |
|
|
| markfeldman |
ב-12 ? אני חשבתי ב-19
בכל אופן אני בן 24 ואני מתכוון ללכת.
JOHN OO FLEMING לא מעניין אותי, אני חוסך כסך לגילן ב-19. |
|
|
| Hell_Copter |
ממממממממ



בכל אופן...
אני לא אמור להיות בבית מתי שאבוב אנד ביונד פה... ועל זה אומרים שביזות על!!!
אבל מתי שגילן פה יש מצב אני בבית ואז אני אולי ילך... נראה כבר |
|
|
| skelz |
נקסט הבני זונות..
שוב אותן בעיות
ואם כבר..
ברור ש John '00' Flemming
כי הוא אגדה :)
הוא פשוט תותח.. גם כתקליטן וגם כיוצר |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נתראה שם
:crazy: |
|
|
| itamarsan |
wow!!!!!!!:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
טוב ננסה לעשות משהו בעניין מה אני אגיד ומה אומר זה באמת שווה את ההשקעה של קומבינה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני מאמין שאני יהיה בדום כשמעל ומתחת יגיעו
:) |
|
|
| Spitz |
בעע אין עלי 24 יש עלי בקושי 17 ;[
אבל אולי קשרים מהצד יעזרו
בטח כרטיס מלא כסף :whip: |
|
|
| markfeldman |
| 100 ש"ח במכירה מוקדמת. |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני מוכן לתת גם את ה-140 כדי להכנס..
גיל 21.. עוד שנתיים למאנייק...
בכל מקרה אני ינסה להפעיל קומבינות.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | גיל 21.. עוד שנתיים למאנייק |
23 אחי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
23 אחי |
אתה מסתכל על עוד טרדים חוץ מעל אלה של מסיבות של נקסט..?
אני בן 21...
אני יודע שהכניסה בנקסט זה מ-23..
וחבר שלי כבר מסדר כניסה בטוחה השבוע..
לא הייתי הולך אם הוא לא היה מסדר את זה..
אבל שיהיה
וי איי פי 100 שקל
לא מתנגד
:)
גון פלמינג חכה לי...
אל תתחיל בלעדיי |
|
|
|
|