|
Astral Projection: melodiset vibesit?
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Hyvää lauantai-iltaa, toivottavasti niin moni teistä muista kuin suinkin vain mahdollista voi olla EIVÄT lue tätä nyt lauantaina 28.02, vaan olette jossain aivan muualla nauttimassa Hallmarkin bileistä. ;)
Mutta kysymys kuuluu: ovatko AP:n pojat tehneet muita melodisia (=ei-goa/psy) biisejä kuin tuo ilmaisena saatavissa "Burning Up"?
P.S. Astralin hienoimman kappaleen täytyy vain olla "Still on Mars", Another World-levyn viimeine biisi, joka toimii rauhoittajana edellisten goamonstereiden raivokkaan menon jälkeen. :toocool: |
|
|
| XeQtOr |
| Mun käsittääkseni AP ei oo tehny mitään muita "tavallisia" trance biisejä ku just ton Burning Upin. Mielestäni Burning Up on yks APn ehdottomasti surkeimmista biiseistä. Kannattaa ostaa Dancing Galaxy levy. Siinä kaikki biisit mun mielestä vähintään 9/10. |
|
|
| BetaFactory |
| Ei se kuitenkaan ole heidän genre, mutta minä jotenkin tykkään siitä. Itse olisin valinnut erilaiset kick-soundit yms., mutta kokonaisuudessaan biisi toimii. Valitettavasti minä en ole ikinä kuullut että joku olisi remiksannut tuota.... |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Vesa
Kaapelitehtaan Devotionissa Astralilta tuli ihan OK livesetti, joka kantsii tsekata, jos saa jostain käsiinsä. Minulta ei tuota löydy, mutta paikan päällä biisit osui lähelle omaa makua, vaikka diggailen nimen omaan mainstreamista. |
Siis ainoastaan omaa matskua? |
|
|
| XeQtOr |
Astral Projection kaiketi keikkailessaan heittää LIVE setin=raahavat kaikki synat sun muut studio vehkeet mukaansa.
Psypiireissä noi isommat artistit (Infected Mushroom, Astral Projection, Astrix, etc) kaiketi harvemmin heittää dj keikoja.
Eikös Astrix just ollu Suomessa joku viikko sitten? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Siis ainoastaan omaa matskua? |
Joo. Omaa matskua soittivat, livesettihän se oli eikä DJ-setti. Itse pidin enemmän Kai Tracidin hapokkaasta DJ-setistä pienessä salissa saman tapahtuman aikana. |
|
|
| Hasse_G |
Mulla on ainakin Human Evolution-nimisen projektin 2 kappaletta, ja tuottajatiedoissa lukee Avi Nissim & Guy Zukrel, ja eikös tuo Avi Nissim ole AP:ssä?
Ei nyt varsinaisesti Astral Projectionia, mutta trancea, jota Avi Nissim on ollut tekemässä. :)
edit: http://www.discogs.com/artist/Human_Evolution |
|
|
| BetaFactory |
| Mielenkiintoista. En muista niitä nimejä ulkoa, mutta voi hyvin olla niin. |
|
|
| XeQtOr |
| Avi Nissim & Lior Perlmutter = Astral Projection |
|
|
| digitalbeat666 |
| parasta psytrancea sitten I.M. :n :) |
|
|
| BetaFactory |
| Minä pidän Burning Upin melodioista ja myös sen pianosta, mutta rummut ja bassline olisivat saaneet olla vähän toisenlaisia mielestäni. Aika heikoilta nuo nyt kuulostavat. AP osaa tehdä goaa paljon paremmin teknisesti kuin melodista trancea, mutta olisi erittäin mielenkiintoista jos joku olisi sattunut tehdä siitä Burning Upista remiksauksen, mutta oletan ettei näin ole. |
|
|
| DJ Cinos |
| Axxis 0.99 voidaan varmaan laskea sellaiseksi. |
|
|
|
|