return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Astral Projection: melodiset vibesit?
View this Thread in Original format
BetaFactory
Hyv�� lauantai-iltaa, toivottavasti niin moni teist� muista kuin suinkin vain mahdollista voi olla EIV�T lue t�t� nyt lauantaina 28.02, vaan olette jossain aivan muualla nauttimassa Hallmarkin bileist�. ;)

Mutta kysymys kuuluu: ovatko AP:n pojat tehneet muita melodisia (=ei-goa/psy) biisej� kuin tuo ilmaisena saatavissa "Burning Up"?

P.S. Astralin hienoimman kappaleen t�ytyy vain olla "Still on Mars", Another World-levyn viimeine biisi, joka toimii rauhoittajana edellisten goamonstereiden raivokkaan menon j�lkeen. :toocool:
XeQtOr
Mun k�sitt��kseni AP ei oo tehny mit��n muita "tavallisia" trance biisej� ku just ton Burning Upin. Mielest�ni Burning Up on yks APn ehdottomasti surkeimmista biiseist�. Kannattaa ostaa Dancing Galaxy levy. Siin� kaikki biisit mun mielest� v�hint��n 9/10.
BetaFactory
Ei se kuitenkaan ole heid�n genre, mutta min� jotenkin tykk��n siit�. Itse olisin valinnut erilaiset kick-soundit yms., mutta kokonaisuudessaan biisi toimii. Valitettavasti min� en ole ikin� kuullut ett� joku olisi remiksannut tuota....
BetaFactory
quote:
Originally posted by Vesa
Kaapelitehtaan Devotionissa Astralilta tuli ihan OK livesetti, joka kantsii tsekata, jos saa jostain k�siins�. Minulta ei tuota l�ydy, mutta paikan p��ll� biisit osui l�helle omaa makua, vaikka diggailen nimen omaan mainstreamista.

Siis ainoastaan omaa matskua?
XeQtOr
Astral Projection kaiketi keikkailessaan heitt�� LIVE setin=raahavat kaikki synat sun muut studio vehkeet mukaansa.
Psypiireiss� noi isommat artistit (Infected Mushroom, Astral Projection, Astrix, etc) kaiketi harvemmin heitt�� dj keikoja.

Eik�s Astrix just ollu Suomessa joku viikko sitten?
GrimReaper
quote:
Originally posted by BetaFactory
Siis ainoastaan omaa matskua?

Joo. Omaa matskua soittivat, livesettih�n se oli eik� DJ-setti. Itse pidin enemm�n Kai Tracidin hapokkaasta DJ-setist� pieness� salissa saman tapahtuman aikana.
Hasse_G
Mulla on ainakin Human Evolution-nimisen projektin 2 kappaletta, ja tuottajatiedoissa lukee Avi Nissim & Guy Zukrel, ja eik�s tuo Avi Nissim ole AP:ss�?

Ei nyt varsinaisesti Astral Projectionia, mutta trancea, jota Avi Nissim on ollut tekem�ss�. :)

edit: http://www.discogs.com/artist/Human_Evolution
BetaFactory
Mielenkiintoista. En muista niit� nimej� ulkoa, mutta voi hyvin olla niin.
XeQtOr
Avi Nissim & Lior Perlmutter = Astral Projection
digitalbeat666
parasta psytrancea sitten I.M. :n :)

BetaFactory
Min� pid�n Burning Upin melodioista ja my�s sen pianosta, mutta rummut ja bassline olisivat saaneet olla v�h�n toisenlaisia mielest�ni. Aika heikoilta nuo nyt kuulostavat. AP osaa tehd� goaa paljon paremmin teknisesti kuin melodista trancea, mutta olisi eritt�in mielenkiintoista jos joku olisi sattunut tehd� siit� Burning Upista remiksauksen, mutta oletan ettei n�in ole.
DJ Cinos
Axxis 0.99 voidaan varmaan laskea sellaiseksi.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement