return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מקומות להסתובב
View this Thread in Original format
warpedd_
היה לי רעיון איך להחיות קצת את הפורום
בזמן האחרון אני מוצא את עצמי משועמם
אז חשבתי לפתוח ט'רד על מקומות לשבת בהם וכד'
אני ממליץ על טייסטי בורגר ברעננה
די זול ואחלה מקום
אהה וגם על פיצה מקסיקנה שזה גם מקום ממש יפה וזול
בוגרשוב פינת בן יהודה בתלאביב
ויש גם את עובד ששמעתי עליו דברים טובים אבל לא יצא לי להיות שמה
KrazyDJs
בצפון..
איזור צומת הצריף...

יש כמה מסעות \ בארים נחמדים...

Vanil
Sunrise
Greg

כדאי גם ללכת לנאפיס...
:)
אחלה מקום..
איפה שם קרסו..אחרי לב המפרץ פחות או יותר
אחלה מקום...:D

[ כן, אני יודע שאין פה כמעט אף אחד מהצפון ]
warpedd_
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כדאי גם ללכת לנאפיס...
:)

איכססססססססססס
גועל נפש
חחחח
KrazyDJs
quote:
Originally posted by warpedd_
איכססססססססססס
גועל נפש
חחחח


למה ללכלך? אחלה מקום =)
אחלה אוכל יש שם...וגם יצאנו די בזול פעם שעברה שהייתי עם חברים
nFaivel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
למה ללכלך? אחלה מקום =)
אחלה אוכל יש שם...וגם יצאנו די בזול פעם שעברה שהייתי עם חברים


אני מסכים:D
הסלט יווני שלהם בןן זונההה;)
DjChook
זה כמו שתמליץ ללכת לארומה !!

קיצר עובד זה באמת אחלה

חוץ מזה אם המבורגר אז מנבורגר בבוגרשוב ת"א אמור להיות טוב

אבל אין על בר-לין רמת גן הישן והטוב
warpedd_
quote:
Originally posted by nFaivel
אני מסכים:D
הסלט יווני שלהם בןן זונההה;)


איזה כוסית
חחחח
תאכל פתות כמו גבר גבר
coby
בואו לסנוקר בגדרה :D


יש תמונות של נשים ערומות על הקירות והרבה עשן !
Origin
נאפיס זה המקום הכי מגעיל שאכלתי בו....

יום שישי לפני חודש בארך אין מה לעשות ..הולכים לנאפיס .
מזמינים הכל סבבה מביאים אוכל הכול ניראה עסיסי ויפה....
מתחילים לאכול ...חבר שלי נוגס בשיפוד...לועס לועס...פיתאום נעצר..אומר
חברה אני לא יודע איך לתאר לכם את זה....חושב כמה דקות ...ואומר : יש לזה טעם של בית שחי...אני כולי נישפך שם מיצחוק...אחרכך
חברה שלי הזמינה מנה שנכלל בא איזה תפוח אדמה עם פיטריות משהוא חריף כזה..הכול טוב ויפה ...אך לפתע..צץ לו תלב"צ ...טוב הם הצטערו החליפו את המנה ...הכול טוף
אני שותה בירה...חפיף שיש לה טעם של איזה ספריט בלי גזים ..אבל עוד צף לי שם איזה כול מיני דברים מוזרים....בקיצור אני לא חוזר לשם

ושכחתי להזכיר שהטבחים שם ערבים !

תלב"צ = תלתל ביצים:D
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
אבל אין על בר-לין רמת גן הישן והטוב

ראסמיייייייייייייי
יואוו כבר כמה חודשים שלא אכלתי שםם
משו בסטט

אצלנו בגבעתיים סודוח הולך חזק עכשיו:)
זה נהיה באופנה פה

דווקא די טעים הטוסט

Eitan E
quote:
Originally posted by nFaivel
אני מסכים:D
הסלט יווני שלהם בןן זונההה;)


respect:cool:
Sm0keMachine
חחח הרגתם אותי עכשיו..
מי מזמין בשר בנאפיס!? :)
בנאפיס אוכלים אוכל בצקי כזה - הכי מומלץ פשוט להזמין נאפיס פטריות..
גם זול (20 שקל כולל טיפ) וגם משביע..
מה רע בנאפיס..זה סבבה ללכת אחרי מסיבה או ככה סתם באמצע השבוע..

בקשר למקומות לשבת בהם - פשוט אין כמו אגאדיר בהרצליה..
בסופי שבוע מביאים לשם דיג'יי שמנגן סט לייב (בד"כ של אחלה מוזיקה - טרייבל/פרוגרסיב איכותי) ומזמינים שם המבורגר מפנק של 300 גרם ויוצאים עם חור בכיס של 50 שקל..לא נורא כ"כ...
בקיצור אגאדיר זאת אחלה יציאה ביום שבת אם אתה רעב..

ובתי קפה - יש את ארומה, קופי בין..
ובהרצליה יש את הבית קפה הזה שיש בו רק משקאות שקשורים לשוקולד.. ברח לי השם..אם אני יזכר אני ירשום..זה מקום ליגה!

וממש לא הבנתי מה הקטע של עובד שמתלהבים מזה כל כך..זה לא טעים בכלל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement