|
Technostate, A state of Trance. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
"technostate a state of trance" ???
vafan ska det betyda? techno är kan va jävligt olikt trance... |
JO men vi kör både techno och trance, två golv.
Sen så var det mest som en kul grej jag skrev det... |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by staz
själv blir jag pank efter kryssen så allt som inte är gratis går bort för mig :p |
100:- kan du väl spara.... strunta i dom två sista groggarna.... |
|
|
| Xplorer76 |
Hmmm en tanke..
Nu när jag äntligen har lyckats tjata mig till en Trance kväll av dom andra så verkar det som om ingen gillar iden.
Borde vara fler positiva svar, kommer det mycket folk så kommer vi köra fler gånger och är det inte det alla vill, att kunna gå ut och dansa till trance musik med sina vänner??? Eller har jag missat något. Gör faktiskt detta en hel del för eran skull för det va detta ni ville ha.
Så jag hoppas att alla här tar med sig 10 polare och morsan och ser till att det blir en toppen kväll. Vi vill väl inte att Sorrow ska stå och vända plattor helt själv va....
Och ni som säger att ni inta ha råd, ta med er fem som betalar, du kommer in grattis..... =) bra va. |
|
|
| Vizay |
| håller med xplorer lite här...dom fixar en skitfin lineup å ändå e folks intresse lite chilly....okej de e veckan efter kryssen men come on...räcker med å gå å tigga en spänn av alla på en tunnelbana så går de fort lixom...pengar går alltid att få fram ;) |
|
|
| Glorie |
jag hade garanterat kommit om jag bott i sthlm. nu har jag 20 mil enkel väg, vilket kostar...mig cirka 180 kr... men ja ska tänka över det, seriöst alltså.
bli inte lack på dem som inte ens bor i 08-området! huh! |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Glorie
bli inte lack på dem som inte ens bor i 08-området! huh! |
Jag blir inte lack på någon, det är helt valfritt (whalefree) om man vill komma... =)
Men jag hoppas att så många som kan kommer, då det vore kul att träffa alla. |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
100:- kan du väl spara.... strunta i dom två sista groggarna.... |
jorå fan där fick du mig att se hur patetisk jag lät.. börjar ju låta som mina tvifrässpottlama kompisar som bangar på allt. tar mig förmodligen dit, free admission before 23 vore ju iofs inte helt fel, haha ;) men yay. det é ba det att airbase spelar på GK veckan innan där man kan komma in gratis, men för dem med stabil ekonomi torde det ju inte vara något som helst snack.. jag kommer förmodligen dit ändå, bara gnäller lite in my times of low $$$. |
|
|
| Vizay |
glorie givetvis menade jag inte å gnälla på folk utanför 08 om du nu menade mig :)
tycker bara att dom som verkligen kan ta sig dit borde göra det för att visa att det finns intresse för trance |
|
|
| Kongo_kim |
| 2 dagar innan min födelsedag |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
2 dagar innan min födelsedag |
Antar att det är din 18årsdag då eller...
Surt, tyvärr kan jag inte lösa det åt dig.
Men som sagt kommer det mycket folk kan du komma på nästa Trance fest.
Rank1 den 26 mars är ju som sagt inställt.... så vi får se... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Antar att det är din 18årsdag då eller...
Surt, tyvärr kan jag inte lösa det åt dig.
Men som sagt kommer det mycket folk kan du komma på nästa Trance fest.
Rank1 den 26 mars är ju som sagt inställt.... så vi får se... |
nää fyller 19 ;). så jag kommer nog om inget hinder dyker upp |
|
|
| NooN |
| Det är mycket stor risk att jag kommer :p |
|
|
|
|