|
Technostate, A state of Trance. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by lonne
Sorrow, lirar du liksom Airbase till största del uplifting? |
Yup.. |
|
|
| Xplorer76 |
| Nope ingen dresscode som gäller, men har du smoking på dig så bjuder jag på en öl.... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Nope ingen dresscode som gäller, men har du smoking på dig så bjuder jag på en öl.... |
Lol :D jag äger tyvärr ingen smoking. och så dricker jag inte öl. kanske en cider ibland. finaste plagget är en batistini skjorta
och vakterna är väl inga rasister. man har ju hört rykten om invandrare som aldrig kommer in. |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Lol :D jag äger tyvärr ingen smoking. och så dricker jag inte öl. kanske en cider ibland. finaste plagget är en batistini skjorta
och vakterna är väl inga rasister. man har ju hört rykten om invandrare som aldrig kommer in. |
Nope, men vakterna och vi som har klubben är Bajare så där har du ditt största problem =).....
Skulle du få problem, fråga efter mig så löser vi det.
/Emil |
|
|
| Xplorer76 |
yepp.... ikväll smäller det...
Snackade med Jezper och han va laddad till max..
"edit"
Och Sorrow med hoppas jag...
Vi ses där.... |
|
|
| Airbase |
| Jag är laddad som sällan, ser jävligt fram emot ikväll! Och jes, uplifting it is, men, det kan, ju mer klockan lider, bonkas på lite hårdare, vi får se vad ni gillar helt enkelt :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Airbase
Jag är laddad som sällan, ser jävligt fram emot ikväll! Och jes, uplifting it is, men, det kan, ju mer klockan lider, bonkas på lite hårdare, vi får se vad ni gillar helt enkelt :) |
fan va bra...eftersom du inte e hemma kan jag ta o bryta mig in i din lägenhet utan att bli dödad eller få odiskad disk kastad på mig.. hehe ;)
synd att det e så långt bort.. hade det varit i götet så hade jag kommit helt klart :) |
|
|
| staz |
| Grillat är Godast :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by staz
Grillat är Godast :) |
och detta har med festen att göra??? |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
yepp.... ikväll smäller det...
Snackade med Jezper och han va laddad till max..
"edit"
Och Sorrow med hoppas jag...
Vi ses där.... |
Haha.. Snygg recovery. ;)
Jag är laddad som fasiken.. Har inte varit så här laddad för en spelning på länge. Kommer att bli ett brutalt drag ikväll! :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Just fan detta var ikväll ja... ska man eller inte ? Kommer ju va äldst iaf om jag kommer :p |
|
|
| Sorrow |
Kan ju locka med att tillstånd har givits från Euphonic för om så inte världspremiär, så nog fan är det Sverigepremiär på en ny låt. Har bara hört talas om att Ronski Speed och Above & Beyond har spelat den förut och aldrig på någon klubb så vitt jag vet..
En otrolig tune.. Får bara höra den om ni kommer. ;) |
|
|
|
|