return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
reivit rajojen ulkopuolella
View this Thread in Original format
philly_FIN
Sellaista lähdin mielenkiinnoolla kyselemään että kuinka moni tämän foorumin käyttäjistä on aikonut mennä rave häppeninkeihin suomen ulkopuolella käymään, esim. Berliinin, Amsterdamin, Lontoon, tukholman reivit, jne...

Itselläni olisi aikomus ainakin mennä ruotsin maalle reivaamaan kesällä, aamulaivalla lähtö, illalla perillä ja seuraavan aamun laivalla takaisin, tjsp. Muutenkin olisi tarkoitus jonnekkin päin suomen rajojen ulkopuolle mennä tutustumaan rave kulttuuriin, suurta kiinnostusta itselläni on myös loveparadea kohtaan...

ainiin, ibizalle olen menossa elokuussa :eyespop:
GrimReaper
Ibizalla on tullu käytyä pari kertaa.. aivan SAIRAAN!! kallista siellä mutta on se sen arvoista. Myös Love Parade ja May Day on Saksassa nähty ja koettu. Molemmat aivan uskomattomia tapahtumia ja koko rahan edestä nähtävää ja kuunneltavaa.

Lontoon klubimaailmaan olis tarkotus mennä tutustumaan ehkä tänä kesänä jossain vaiheessa. Olen käyny Lontoossa ennenkin mutta en biletystarkotuksessa. Hollantikin on kyllä harkinnan arvoinen vaikka en nyt välttämättä sinne kiksun megalomaniaan niin valtavasti kyllä halua.
philly_FIN
Grim, kun/jos lontooseen lähdet niin pistä inffoa jos vaikka lisää matkaseuraa tarvitaan...
GrimReaper
Juu mikäs siinä. Vielä en osaa sanoa mitään että onko lähtö varmaa, miten, milloin jne. jne. Jos lähtö toteutuu niin tarkoitus olis myös nähdä monia mukavia britti-TA:ita joiden kanssa on tullu paljon chattailtua ja joista osan olen nähnyt jopa täällä kotimaassa.. näiden joukossa esim. MaRt/Echano ja toinen itseni kaltainen musakeräilijäaddikti, Nell.
philly_FIN
jep, en itsekkään ole löynyt lukkoon vielä muuta kuin tuon ibiza reissun, mutta valmiina kuin partiolainen olen säntäämään ulkomaillekkin bileitä koluamaan :tongue2

Tarkotatkos Grim muuten ihan tätä TA:n omaa sättiä? Duuni koneelta mulla ei pääsyä TA:n sättiin, enkä kotikoneelta ole vielä kerennyt käydä kurkkaamassa millaista meinikiä sätissä on...
GrimReaper
quote:
Originally posted by philly_FIN
jep, en itsekkään ole löynyt lukkoon vielä muuta kuin tuon ibiza reissun, mutta valmiina kuin partiolainen olen säntäämään ulkomaillekkin bileitä koluamaan :tongue2

Tarkotatkos Grim muuten ihan tätä TA:n omaa sättiä? Duuni koneelta mulla ei pääsyä TA:n sättiin, enkä kotikoneelta ole vielä kerennyt käydä kurkkaamassa millaista meinikiä sätissä on...

No en oikeastaan vaan ihan MSN:n, AIM:in tai muun messengerin kanssa chattaamista, satunnaisesti jopa Mircin kanssa ihan "irccaamista" tai sitten joskus harvoin myös siellä hubissa... :rolleyes: Olen kyllä tuolla TA:n chatissakin joskus käynyt kun on ollut jotain meininkiä muutenkin täällä. Siellä on kaikenlaista hauskaa tullu nähtyä yhden jos toisen TA:n tekemänä.
philly_FIN
mitä hubia sä tarkoitat? Onko TA:lla oma hubi jossain? ja onko pääsyä cd++:an kanssa? vai olenkohan minä nyt omaan väsymyksseni kompastunut? :rolleyes:
GrimReaper
Virallisestihan se EMC (Electronic Music Community) hubi ei liity TA:han mitenkään mutta suurin osa sen hubin jäsenistä on täältä kuitenkin ja todellisuudessa sinne ei edes pääse jos ei ole TA tai jos ei tunne sen ylläpitäjiä ja/tai valvojia. DC++:lla pääsee kyllä. Itsekin olen siellä joskus kun muistan.

Lisää tietoa TÄÄLTÄ. "Join EMC" napista pääset rekisteröitymään.

Muista että TA ei tue tiedostojen jakoa (niin justiinsa) joten tästä ei kannata yleisesti puhua missään. ;)
philly_FIN
pitääpä tutustua tähän asiaan kotoa käsin, kiitokset inffosta Grim :)
Dueno
Ibizalle ois kyllä mahtavaa päästä joskus, eikös tuo jookoskookos.com järjestä matkoja sinne. Hintakin iha siedettävä(ainakin lento+hotla). GrimReaper voisikko antaa jotai esimerkkei hinnoist kun viestisi oli aika jyrkkä :eek:

GrimReaper
Njaaah.. mitäs esimerkkejä mä antaisin. Iso olut tais maksaa jotain 10 euroa, vesipullo lähes yhtä paljon, sisäänpääsy moneen klubiin 50 euron molemmin puolin. Kaikki hinnat on huipussaan mutta kyllä sen kestää kun ottaa huomioon kaikki ne suuret DJ:t ja artistit siellä. Vaikka viime vuosina Ibiza onkin menettäny hohdokkuuttaan jonkin verran, se ei enää ole niin íso juttu mitä aikoinaan.
BetaFactory
quote:
Originally posted by GrimReaper
Njaaah.. mitäs esimerkkejä mä antaisin. Iso olut tais maksaa jotain 10 euroa, vesipullo lähes yhtä paljon, sisäänpääsy moneen klubiin 50 euron molemmin puolin. Kaikki hinnat on huipussaan mutta kyllä sen kestää kun ottaa huomioon kaikki ne suuret DJ:t ja artistit siellä. Vaikka viime vuosina Ibiza onkin menettäny hohdokkuuttaan jonkin verran, se ei enää ole niin íso juttu mitä aikoinaan.


Kuulostaa aivan Monacolta. Siellä maksoin ilomielisesti 5€ jätskistä.

Jos puhuttaisi vähän Etelä-Ranskasta. Nizzassa olen käynyt pari kertaa, myös Cannessa ja muilla paikoilla siellä Rivieralla. Kuitenkin, minä yritin selailla läpi tapahtumia, mutta ei ollut mitään. Kun käveltiin läpi kaupunkeja myöhäisiltaisin nähtiin tottakai baareja, mutta ei lainkaan tavallisia yöklubeja. Mikä mättää? Onko tosiaan niin huono paikka klubareille?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement