return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Door onwil politie Velzen geen meerdaags jubileum Dance Valley 2004
View this Thread in Original format
Bellie
UDC, de entertainment organisatie uit Purmerend, maakt zojuist bekend dat Dance Valley 2004 op 7 augustus aanstaande zal plaatsvinden op het recreatieterrein van Spaarnwoude. In tegenstelling tot eerdere berichten zal de 10e jubileum editie niet meerdaags zijn, omdat de politie niet over wil gaan tot de inzet van 8 extra politiemensen.

In reactie op dit besluit van de autoriteiten reageert directeur Brian Bout van UDC:'Het is verbijsterend dat alles stukloopt op de onwelwillendheid van de politie. Wij zijn direkt na afloop van Dance Valley 2003 begonnen met het organiseren van de meerdaagse jubileum editie van 10 jaar Dance Valley. Onze aanvraag ging uit van 20.000 bezoekers op vrijdag waarvan er 10.000 gebruik zouden kunnen maken van een camping. Op de zaterdag hebben wij een aanvraag ingediend voor 50.000 personen. Iedereen, inclusief de Burgemeester van Velsen, heeft positief gereageerd op onze tot in de puntjes uitgewerkte plannen die dus voorzagen in een driedaags festival inclusief camping. Wij en onze fans zijn dan ook bijzonder teleurgesteld nu blijkt dat na vele sessies met betrokken partijen de politie niet in staat is om en beperkt aantal extra mensen op de been te brengen. Zeker als je weet dat een beetje voetbalwedstrijd of stadionconcert eenvoudig 106 man extra politie-inzet toegewezen krijgt'.

Nu de 10 e editie zal plaatsvinden op 7 augustus 2004 heeft de organisatie opnieuw het verzoek gedaan om het aantal bezoekers van 40.000 naar 50.000 op te trekken. Toch zet UDC kanttekeningen bij dit eventuele ‘gebaar'.

Brian Bout: ‘Natuurlijk is het goed indien er wordt ingestemd met meer bezoekers. Wij zullen onze fans niet teleurstellen en hoe dan ook een fantastische jubileum editie neerzetten die zijn weerga niet kent. Toch overwegen we een gepast protest naar de politie. Op dit moment worden we overstelpt met reacties van fans en vragen van de media. Naar aanleiding daarvan zullen we een digitale handtekeningen aktie opzetten die duidelijk moet maken hoe groot de wens is bij het publiek om 10 jaar Dance Valley extra luister bij te zetten door middel van een meerdaagse event. Het event is midden in de vakantieperiode gepland en onze fans hebben gerekend op dit unieke moment. Wij verwachten dat de politie een massale steunbetuiging niet zal negeren."
Donna
BETER!!
Creamfields23
Mij maakt het echt niet uit dat het geen 2 dagen duurt ik zou dit wel lastig vinden. Ten eerste omdat ik graag in me eigen bedje wil slapen en ten tweede hoef ik nu niet te kiezen.(Geen gelul achteraf van oh die dag was vetter dan die andere)


7 Augustus will be another unforgetable day De vijfde uit de rij inmiddels :tongue2
Frankisback
Ik heb ook gelijk getekend

Mensen kunnen hierook tekenen

http://www.udc.nl/nieuw/url/news_co...lley-2004-1.htm
djdavid
een of meerdaags, maakt me niet uit. als ze er maar waardig feestje van maken om 10 jaar dance valley te vieren:D
ben nu al benieuwd wat de line-up zal gaan worden... was afgelopen jaar al super:tongue2
MennoB
:whip:

GVD, dan zijn we net een dag op vakantie :sadgreen:

Wat had ik hier graag heen gewilt. Mja, is Mysteryland een alternatief?
SnuggLe
Mysteryland een alternatief? Echt niet!

Ik ben hier ook zeeeeeeeeker bij, vooral omdat ik gvd pissig was dat ik er vorig jaar niet was, het was op mijn verjaardag. heb nog nooit zo'n kutte verjaardag gehad toen :(

De lineup zal wel wederom super worden, ik ben niet anders gewend. Als de vvk begint meteen een ticket kopen!!

Jammer dat de nadruk op de 'onwelwillendheid' van de politie wordt gelegd. Vindt ik echt overdreven. Tuurlijk kan men niet zomaar alles vragen van de politie. 3 dagen zou inderdaad een onevenredige druk op de politiecapaciteit leggen.... men kan niet tegen iedereen 'ja is goed' zeggen! Dan moet UDC zelf maar voor beveiliging zorgen!
En de hardstyletent wegdoen scheelt al 100 agenten ;)
Jimmy
ik ben blij dat het maar bij 1 dag blijft, zo behoudt je de charme van het festival en ik zie niet echt de meerwaarde, 1 dag is toch echt zat, zeker gezien het aantal andere feesten die er rond die tijd georganiseerd worden

dus ik teken de petitie niet, sorry
snitz
hoerige k*twouten!!!!
basvh
jezus ik ga dit niet tekenen hoor, kut feest















:p :p :p




Echt jammer dat dit niet doorgaat! Had er zo op gehoopt. Ik ben in principe tegen camperen maar voor DV10 had ik uitzondering gemaakt.

Ben het trouwens absoluut niet met de mensen eens die zeggen dat een meerdaags evenement er niet bij past. Toen tiesto afsloot vorig jaar en toen het net afgelopen was had heel de mainstage echt een gevoel van: WE WILLEN MEEEEEERRRRRRRRRRRRRR. Toen iedereen richting uitgang liep hoorde je ook iedereen zeggen: het had best wel paar uur langer mogen duuren.

quote:
Jammer dat de nadruk op de 'onwelwillendheid' van de politie wordt gelegd. Vindt ik echt overdreven.


ben ik ook mee eens. ze zouden beter kunnen zeggen door een meningsverschil. UDC zal de komende jaren nog veel met politie velsen moeten werken dus waarom het op die manier brengen

quote:
Dan moet UDC zelf maar voor beveiliging zorgen!


is het niet zo dat voor een bepaald evenement er gewoon een minimaal aantal stadscowboys nodig zijn i.v.m vergunning? Lijkt me sterk dat UDC niet 8 security gasten heeft aangeboden. Maar goed ik kan het natuurlijk fout hebben

quote:
En de hardstyletent wegdoen scheelt al 100 agenten

hap mode on:
1.afgelopen jaren is er hardhouse area geweest en geen hardstyl. Hardhouse en styl verschillen netzoveel als water en vuur
2.Misschien komt er dit jaar hardstyl area maar die mogen ze dan van mij part lekker dicht bij de ingang zetten

hap mode off:

quote:
Mysteryland een alternatief? Echt niet!

kijk met jouw kan ik praten

wat ik verwacht van DV 2004:

eerst kaartverkoop: aangezien ik udc-member ben kan ik lekker eerder kaartjes kopen dan jullie noobs :p :p :p

dv 2004 wordt op voorhand natuurlijk een knal feest. Line up wordt meesterlijk. Ze gaan met de 10e editie natuurlijk flink uitpakken. In de UKHH area zal iets speciaals komen! Verder heb ik wel eens vernomen dat UDC al jaren bezig is om BT naar olland te halen. Dus misschien is het kassa met DV2004

verder zou het wel vet zijn als underworld mainstage zou afsluiten. Carl Cox en oudgediende harding lijkt me ook wel top optie.

Verder interreseeert het me weinig. Tis nu gewoon zaak om de dagjes aftegaan tellen

HBtje
en ook dit jaar geen dance valley maar waarschijnlijk mysteryland, omdat ik tijdens DV met 2 vrienden in oostenrijk zit...
MennoB
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mysteryland een alternatief? Echt niet!


Het gaat me niet tussen Dance Valley en Mysteryland. Ik kan niet naar Dance Valley (waar ik al van baal :sadgreen:) , maar wil wel naar een party in de buitenlucht zeg maar. Dus vroeg ik me af of na Dance Valley, Mysteryland de vetste is gezien de afgelopen jaren..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement