|
Muita suomenkielisiä trancefoorumeja?
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Onko netissä olemassa muita tämänkaltaisia foorumeja missä teidän on tapana käydä? En nyt ajaa takaa sellaisia foorumeja kuten esim. klubitus.org:n, vaan puhtaita suomalaisia trancekeskustelualueita. |
|
|
| Sami.H |
Minuakin kiinostaisi asia. En osaa kyllä mitään hyvää vastausta antaa, mutta Findance löytyy tommonen pikku foorumi. Enemmäkin kyllä ehkä turhautuu nuita lukiessa :rolleyes:
Tänki foorumin löysin tossa ihan vähän aikaa sitten ja on kyllä
selkeesti paras mihin on tullu törmättyä. |
|
|
| GrimReaper |
| En tiedä yhtään puhdasta trancefoorumia vaan kaikki on sellasia klubituksen kaltasia sekasikiöitä. Platinum on varmaan suomen trancein foorumi vaikkei sekään mikään liian täydellinen ole. |
|
|
| Dueno |
| Klubituksen foorumi aika rasittava :nervous: |
|
|
| philly_FIN |
Klubituksen foorumi on kieltämättä hieman sekava ja ei niin musiikkin painottuva foorumi, no sen foorumin kautta pysyy perillä UpComing deejii jengin tuotoksista sekä tulevista bileistä tietoa on hyvin...
niin ja se on mielestäni hyvä että menneestä tapahtumasta herätetään yleensä aina esiin keskustelu jonka perusteella esim. itse ei paikalla olleena voi saada tietoa millaiset bileet oli ja että kannattaako edes harkita seuraaviin menemistä, lopullinen päätös ei sitten mistään foorumista riipukkaan... |
|
|
| Eis |
| Klubitusta ja Platinumia tulee seurailtua aika aktiivisesti, varsinkin jos bileistä haluaa tietää niin ne on ehdottomia mestoja. Musiikista jos puhutaan niin TA:n foorumi on lähinnä sydäntä :D |
|
|
| BetaFactory |
| No piti nyt sitten rekisteröidä myös tuossa klubituksessa. Platinumin foorumia en ole nähnyt vielä. Zoomataan sinnepäin nyt heti... |
|
|
| QPS |
| Juu, no Findancen taso on viime vuosina laskenut áikas paljon... Klubitus on liian yleistä tiä sisältävä foorumi... Platinum on ainoa tällä hetkellä hyvän arvosanan saava suomenkielinen. Tietysti tämän lisäksi ;)! |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by QPS
Juu, no Findancen taso on viime vuosina laskenut áikas paljon... |
no ai jaa! nykyään sen taso on kyllä aivan järkyttävän huono jo! platinumista en ole ikinä tykännyt, koska siellä ollaa usein niin elitstisiä tekno snobeja, etten jaksa siellä käydä! tosin tapahtumainfopisteenä se on mitä loistavin! pelikkiä clubs/events osastoja sieltä tsekkailen oikeastaan ja tietenkin osto ja myynti palstat aina!:D |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by skip
no ai jaa! nykyään sen taso on kyllä aivan järkyttävän huono jo! platinumista en ole ikinä tykännyt, koska siellä ollaa usein niin elitstisiä tekno snobeja, etten jaksa siellä käydä! tosin tapahtumainfopisteenä se on mitä loistavin! pelikkiä clubs/events osastoja sieltä tsekkailen oikeastaan ja tietenkin osto ja myynti palstat aina!:D |
Plattarista viel sen verran, että toi audiotechpuoli on aikas hyvä...
Ja kyllä noiden teknosnobien kanssa pärjää paremmin kuin findancessa villistävien teinien :D! |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by QPS
Plattarista viel sen verran, että toi audiotechpuoli on aikas hyvä...
Ja kyllä noiden teknosnobien kanssa pärjää paremmin kuin findancessa villistävien teinien :D! |
no juu! audiotech puolen jotain juttuja olenkin tainnut joskus lueskella, mutta kun en itse ole tuottamisesta kiinnostunut, niin ei siitä kauheasti hyötyä mulle ole varsinkin kun dj-cd-soitin threadissa joku postaa 2kk välein jotain yhdentekevää.:D
itselle tämä TA käy vallan hyvin, koska ei tuon englannin kanssa ole ongelmia ja tykkään kommunikoida sillä melkein enemmän kuin suomella ja tämä foorumi on LAAJA! eli lukemista tietoa ja keskustelua löytyy kyllä aina, vaikka paljon paskaakin on foorumit täynnä, sille ei kai voi mitään! |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by skip
ja tykkään kommunikoida sillä melkein enemmän kuin suomella |
Mielenkiintoinen ilmiö. Vaikka on ruåtsalaisten (;)) ruotsinkielinen foorumi tämän vieressä, niin en jostain syystä jaksa ruveta kirjoittamaan tuohon foorumiin, vaikka äidinkieli olisi tarjolla. Täältä löytyy kuitenkin oman maan transareita, ja jotenkin vain tuntuu oikeammalta keskustella näillä harrastus-palstoilla suomenkielellä kuin ruotsinkielellä, älä kysy miksi - niin vain on. :) |
|
|
|
|