|
למה אתם מתחפשים/התחפשתם? :)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
ספרו לי/לנו למה אתם מתחפשים :)
הממ אני יתחיל ם עצמי..
אני תמיד הייתי מתחפש לקאובוי..
זה פשוט גברי ומושך בנות חחחח
:crazy:
סתם..
האמת שלא יודע למה
פשוט זו הייתה התחפושת שהכי אהבתי
הממ.. וזהו לא זוכר עוד למה
ספרו לי מה איתכם! |
|
|
| warpedd_ |
נראה לי קאובוי יהיה חם השנה..
:) |
|
|
| KrazyDJs |
| צובע ת'שיער ללבן :D |
|
|
| EternalMusic |
הממממ, שאנטי אומר לכם משהו? :D
Just-Back-from-Goa-Style |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| בארט סימפסון! :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
מכירים את אלה.?
"אני מתחפש לעצמי"
בעעע.. בא לי להחטיף כאפה למי שאומר את זה
מה בעיה להגיד אני לא מתחפש??
אני אישית כנראה לא יתחפש..
משכן במסיבה של יום שישי ושבת נראה מתי אני אלך ולאן אני כנראה ישים אובר מייק אפ
משאומר
מסקרה
ליפגלוס
עפרון בעיניים
ונראה מה עוד יצוץ לי...
:)
קיצר.. אני מתחפש למתחנגל:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| NyKoN |
אני מתחפש לעצמי
:P
נראה לי השוס של השנה זה לובה
... כאילו אין מספיק רוסים...
:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
נראה לי השוס של השנה זה לובה
|
שוס????.. רעיון מעפןןןן לדעתי... |
|
|
| span-king |
here you go:
:whip:
this was two years ago @ david intercontinental with sahar Z. |
|
|
| YoraY |
| אני מתחפש למנהל התיכון שלנו:> |
|
|
| KrazyDJs |
וואי הביאו לי 2 רעיונות די דומים היום
אבל הם לא יצאו לפועל..יום לפני פורים :\
1. בן זונה
2. כוסאמא שלך
הראשון זה אחד מתחפש לבן ואחד לזונה :D
עדיף בן ובת..שיהיו הפכים
השני הרעיון היה שאני וחבר נתחפש שנינו לכוס
אחת תתחפש לאמא, ואחת תרשום על החולצה שלה "שלך"
ויש גם שכמה קושרים את עצמם באזיקים ועל הגב רשום
"נידון ל 12 שנות מאסר בבית הספר"
או משו כזה
וגם שכל אחד מתחפש לירק אחר
ואז זה יוצא סלט :P |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואי הביאו לי 2 רעיונות די דומים היום
אבל הם לא יצאו לפועל..יום לפני פורים :\
1. בן זונה
2. כוסאמא שלך
הראשון זה אחד מתחפש לבן ואחד לזונה :D
עדיף בן ובת..שיהיו הפכים
השני הרעיון היה שאני וחבר נתחפש שנינו לכוס
אחת תתחפש לאמא, ואחת תרשום על החולצה שלה "שלך"
ויש גם שכמה קושרים את עצמם באזיקים ועל הגב רשום
"נידון ל 12 שנות מאסר בבית הספר"
או משו כזה
וגם שכל אחד מתחפש לירק אחר
ואז זה יוצא סלט :P |
אליאור אתה כזה שרוט...
:)
ואם מישהו התכוון להשתתף איתך באחד מהרעיונות האלה... אז יש לך גם חברים שרוטים..
אבל בפנאן
הכי טוב להיות שרוט..
אם היה לי זמן וכוח הייתי מתחפש לחנן גולדבלט בבלי סודות
"גשש בלש בפעולה פותר כל תעלומה" |
|
|
|
|