return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פולין
View this Thread in Original format
NyKoN
לא חשבתי שאני אגיע ליום הזה שאני אכתוב הודעת פרידה... ראיתי אנשים גדולים ממני (רועי ואורן) כותבים הודעות דומות בעבר ולא האמנתי שאני אכתוב את זה גם כן

אם כן... יום שבת- 10 בערב...
אני מתייצב בנתב"ג לקראת הטיסה לפולין ואעדר במשך 8 ימים

תבלו :D
skelz
תהנה אחי!
(עד כמה שאפשר..)
ו.. תביא תמונות!
KosmiK-G8
אני ביום שבת ב-10 בערב יכין את התיק לשבוע +שבת בבסיס משאומר שנחזור לפה בערך באותו זמן... אני יחזור יום ראשון ה-13/3..

בכל מקרה תעשה חיים
ותהיה רגיש למקום... בכל זאת אני מניח שזאת גם מטרת הטיול...
markfeldman
ואללה, תגיד למורה שלך שתדחה את הטיסה בכמה שעות כדי שתוכל לאזין לליפט אף...... חחחחח

בכל אופן אתה הולך לחוות חוויה בלתי נשכחת (מנסיון)...
Hell_Copter
וואלה אחי אחד הטיולים הפצצות של החיים
אתה הולך לעשות הרבה כיף שם ללא ספק



ואם אנחנו כבר בנימה של פרידות
מחר אני עוזב ל 21 יום...
אבל שאני יחזור אני כבר לא יהיה טירון... זה גם משהו :)
אהה וגם יהיה לי כומתה ירוקה כבוד!! :D
markfeldman
קופטר, נחלאווי ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי אחד הטיולים הפצצות של החיים
אתה הולך לעשות הרבה כיף שם ללא ספק



ואם אנחנו כבר בנימה של פרידות
מחר אני עוזב ל 21 יום...
אבל שאני יחזור אני כבר לא יהיה טירון... זה גם משהו :)
אהה וגם יהיה לי כומתה ירוקה כבוד!! :D


ואל תשכח את זה שכל הגוף שלך יכאב לא תרגיש את הרגליים שלך תהיה אחרי כמות הקאות מטורפת ובמצב של חצי שכרות חצי עלפון

....אבל לא רוצה לבאס אותך... יש כאלה שאוהבים את זה...
אחרי שבוע זה כבר יהיה אחד הקטעים הגדולים של השירות שלך..
:)
markfeldman
בדיוק בגלל דברים כאילו לא הלכתי לשירות קרבי... אני עצלן מידי ...חחחח
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
בדיוק בגלל דברים כאילו לא הלכתי לשירות קרבי... אני עצלן מידי ...חחחח


חחחחחח
אפילו דאולי נראה שאני בשירות קרבי ממה שאמרתי
אז כמובן שלא...
לא הייתי אפילו שניה אחת כלוחם....
אצלי זה עצלנות ואי סימפטיה לארגון המכונה צבא
HyPeRSoNiC
אחי
שיהיה לך המון בהצלחה
תחזור אלינו עם תמונות וחוויות

ישר כוח! :cool:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
קופטר, נחלאווי ?


כן אחי
איפה אתה משרת כקצין?


ואילן...
המסעות של עכשיו כמו נגיד זה שהיה שלשום הם כבר מסעות ארוכים
שלשום היה 24+1 וזה לא משנה מבחינת רמת כאב...
גם ככה הרגליים שלך מפוצצות והכל
אז מה זה עוד כמה קילומטרים אני מניח

חוץ מזה... המסע כומתה זה מצומת שוקת עד הבסיס דרך הר עמשא
אז יענו יש לאן לשאוף... יודעים בערך מתי הכל יסתיים והכל אני מניח :)
markfeldman
quote:
איפה אתה משרת כקצין?


במז"י.

גם אני הייתי נחלאווי בעברי.. עדיין הולך עם הכומתה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement