|
פולין
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
לא חשבתי שאני אגיע ליום הזה שאני אכתוב הודעת פרידה... ראיתי אנשים גדולים ממני (רועי ואורן) כותבים הודעות דומות בעבר ולא האמנתי שאני אכתוב את זה גם כן
אם כן... יום שבת- 10 בערב...
אני מתייצב בנתב"ג לקראת הטיסה לפולין ואעדר במשך 8 ימים
תבלו :D |
|
|
| skelz |
תהנה אחי!
(עד כמה שאפשר..)
ו.. תביא תמונות! |
|
|
| KosmiK-G8 |
אני ביום שבת ב-10 בערב יכין את התיק לשבוע +שבת בבסיס משאומר שנחזור לפה בערך באותו זמן... אני יחזור יום ראשון ה-13/3..
בכל מקרה תעשה חיים
ותהיה רגיש למקום... בכל זאת אני מניח שזאת גם מטרת הטיול... |
|
|
| markfeldman |
ואללה, תגיד למורה שלך שתדחה את הטיסה בכמה שעות כדי שתוכל לאזין לליפט אף...... חחחחח
בכל אופן אתה הולך לחוות חוויה בלתי נשכחת (מנסיון)... |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי אחד הטיולים הפצצות של החיים
אתה הולך לעשות הרבה כיף שם ללא ספק
ואם אנחנו כבר בנימה של פרידות
מחר אני עוזב ל 21 יום...
אבל שאני יחזור אני כבר לא יהיה טירון... זה גם משהו :)
אהה וגם יהיה לי כומתה ירוקה כבוד!! :D |
|
|
| markfeldman |
| קופטר, נחלאווי ? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי אחד הטיולים הפצצות של החיים
אתה הולך לעשות הרבה כיף שם ללא ספק
ואם אנחנו כבר בנימה של פרידות
מחר אני עוזב ל 21 יום...
אבל שאני יחזור אני כבר לא יהיה טירון... זה גם משהו :)
אהה וגם יהיה לי כומתה ירוקה כבוד!! :D |
ואל תשכח את זה שכל הגוף שלך יכאב לא תרגיש את הרגליים שלך תהיה אחרי כמות הקאות מטורפת ובמצב של חצי שכרות חצי עלפון
....אבל לא רוצה לבאס אותך... יש כאלה שאוהבים את זה...
אחרי שבוע זה כבר יהיה אחד הקטעים הגדולים של השירות שלך..
:) |
|
|
| markfeldman |
| בדיוק בגלל דברים כאילו לא הלכתי לשירות קרבי... אני עצלן מידי ...חחחח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בדיוק בגלל דברים כאילו לא הלכתי לשירות קרבי... אני עצלן מידי ...חחחח |
חחחחחח
אפילו דאולי נראה שאני בשירות קרבי ממה שאמרתי
אז כמובן שלא...
לא הייתי אפילו שניה אחת כלוחם....
אצלי זה עצלנות ואי סימפטיה לארגון המכונה צבא |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
שיהיה לך המון בהצלחה
תחזור אלינו עם תמונות וחוויות
ישר כוח! :cool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
קופטר, נחלאווי ? |
כן אחי
איפה אתה משרת כקצין?
ואילן...
המסעות של עכשיו כמו נגיד זה שהיה שלשום הם כבר מסעות ארוכים
שלשום היה 24+1 וזה לא משנה מבחינת רמת כאב...
גם ככה הרגליים שלך מפוצצות והכל
אז מה זה עוד כמה קילומטרים אני מניח
חוץ מזה... המסע כומתה זה מצומת שוקת עד הבסיס דרך הר עמשא
אז יענו יש לאן לשאוף... יודעים בערך מתי הכל יסתיים והכל אני מניח :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | איפה אתה משרת כקצין? |
במז"י.
גם אני הייתי נחלאווי בעברי.. עדיין הולך עם הכומתה. |
|
|
|
|