|
Gespot op tv ;))
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
jaja...ik zag t gisteren op TMF...een clipje van David Bowie en Mick Jagger stammend(:D) uit de jaren 70...en wat deed David???
echt...hij was VOLOP aan het springnichten!!! precies zoals de luitjes nu op de feessies!!!! MASTER!!!!! :D
ok ok..sorry... *thread closed, miss p in jail*
ik zag alleen verder nix leuks om op te replyen....en dit is misschien weer iets voor jullie om op te replyen? (K) |
|
|
| Blik |
hoezo niks leuks om te replyen, ik heb een nieuwe foto van mezelf gepost..........daar ben je wel even zoet mee (uitprinten, naar de fotozaak brengen zodat je er een poster van kunt maken:p)
oh ja, binnenkort..............een foto in galakleding (samen met moeder Blik op de foto:D) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Hé, wat leuk voor je. Ik heb er 1 ding aan toe te voegen. En dat is dat IK op DV helemaal niet heb staan springnichten!!!! Ik had er gewoon ff geen zin in. |
|
|
| Henkie_henk |
LoL dis wel reply voer ja...
alleen vink t niet zo heel master dat mick jagger (fugly) ook springnicht..
Je had mij moeten zien in Spanje.. die hele zaal door lol.. de hele tuinen door!!! woeeeiii al die kut spanjaarden met hun hoofdjes knikken.. ga je met zon spaans meidje praten komt er lafen-vriendje aan.. lol... ow wat ben ik bang lol... ah whatever...
Hey Moreno staat te jumpen in flight 643 clip (ja dat hele korte nummer).. rood shirtje heeft ie aan :) en dan links int midden een xtje lol... althans dat denk k..
ah 2e x whatever :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
hoezo niks leuks om te replyen, ik heb een nieuwe foto van mezelf gepost..........daar ben je wel even zoet mee (uitprinten, naar de fotozaak brengen zodat je er een poster van kunt maken:p)
oh ja, binnenkort..............een foto in galakleding (samen met moeder Blik op de foto:D) |
whahaaaa kon je geen meisje krijgen?? lollll ik kan wel zon wehkamp vrouwtje naast je plaatsen op die foto hoor :) ff fotosjoepen
Yow wies dat vrouwtje op tmf nu.. fckng lbotptje!!! Wordt me lijstje een top11? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
whahaaaa kon je geen meisje krijgen?? lollll ik kan wel zon wehkamp vrouwtje naast je plaatsen op die foto hoor :) ff fotosjoepen
Yow wies dat vrouwtje op tmf nu.. fckng lbotptje!!! Wordt me lijstje een top11? |
nou, het was met nieuwjaar en dan heb je altijd van die domme gala's, en ik was op dat moment bij mijn oma en die wilde een foto maken met mijn moeder erbij...........strak fototje hoor, ik zal m'n ma er wel uit knippen:p |
|
|
| Henkie_henk |
| Heb je ook nog met je moeder geschuiveld? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Heb je ook nog met je moeder geschuiveld? |
ik was niet met m'n moeder op dat gala slimpie............het gala was in stamkroeg de Gompie, we gingen eerst nieuwjaar vieren bij mijn oma, de Gompie was pas om 0:30 open:p |
|
|
| Boss |
haha, gala... mooie herinneringen... op mijn galabal was ik enoRm zat.. we hadden alle drank afgekocht voor 40 piek.. :D toen heb ik echt voor 60 of 70 piek gedronken, die avond :stongue:
nadeel is wel dat er alleen foto's van me zijn gemaakt waarop ik enoRm leip uit m'n ogen kijk.. |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jaja...ik zag t gisteren op TMF...een clipje van David Bowie en Mick Jagger stammend(:D) uit de jaren 70...en wat deed David???
echt...hij was VOLOP aan het springnichten!!! precies zoals de luitjes nu op de feessies!!!! MASTER!!!!! :D
ok ok..sorry... *thread closed, miss p in jail*
ik zag alleen verder nix leuks om op te replyen....en dit is misschien weer iets voor jullie om op te replyen? (K) |
Trouwens... ik had gisteravond ook nix beter te doen dan TMF kijken... :p en bij dat achterlijke 'danceclassics' programma kwam die loze clip 'thriller' van michael jackson voorbij.... die duurde dus echt enoRm lang.. iets van 10 min !....
nou vraag ik me af... waarom krijgen wij bij TMF slechts 3 min flight 643 of exhale te zien, en godvr wel 10 min die vieze stinkerd !!!??? :mad: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Boss
waarom krijgen wij bij TMF slechts 3 min flight 643 of exhale te zien, en godvr wel 10 min die vieze stinkerd !!!??? :mad: |
UUUHHHHHHH, omdat die clips maar 3min. duren misschien!!!! |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
UUUHHHHHHH, omdat die clips maar 3min. duren misschien!!!! |
MAAARRRRRRRRRRRR, waarom is er van bijv flight 643 geen clip van de original mix (9min), maar van een ingekorte versie,
en van thriller gewoon een clip van 10 min, die ze ook nog 'ns uitzenden ?! |
|
|
|
|