|
Free Your Mind - 29 mei
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
ik zat laatst ff te surfen, kwam ik dit tegen:
| quote: |
Het FREE YOUR MIND Festival begint vorm te krijgen.
Het Festival dat het Festivalseizoen van 2004 inluidt, wordt gehouden op zaterdag 29 mei op de "Stadblokken" in Arnhem en duurt van 12.00 uur tot 00.00 uur.
De Stadsblokken liggen tussen de Nelson Mandelabrug en de John Frostbrug, aan de Rijn en recht tegenover het centrum.
Er komen 3 area's of meer (waaronder, de "ROCKIT Mainstage").
Daarnaast zal er met meerdere partijen de diverse area's worden gehost (o.a. Electronation, Twstd).
DJ's die o.a. komen draaien: Benny Rodrigues, Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri, Eric de man, Erick E, Hardy Hard (D), Herr Arter (Electro Nation), Jack de Marseille (Fr), Josh Wink (USA), Juan Sanchez, Little Tim & Sandeep, Lucien Foort, Michel de Hey, Oscar Mulero, Quazar (Live) (o.v.b.), Remy, Roog, Terry Toner (EN), Umek (Slov) (o.v.b.), Valentino Kanzyani (Slov) (o.v.b.), Victor Coral, Westbam (D)
|
wat een teringlekkere lineup zeg... als dit geen vet feestje wordt!! En het is ook nog eens om de hoek :) |
|
|
| Disney |
Zeker lekkere line-up!
Mooi weer erbij en je hebt een super festival! |
|
|
| mr.marcello |
Ziet er inderdaad subliem uit!
| quote: | Originally posted by dj_spare
En het is ook nog eens om de hoek :) |
Wat is om de hoek? |
|
|
| SnuggLe |
Netjes hoor, lekkere techno namen!
Eens even kijken of ik hier tijd voor vrij kan maken, maar neem aan van wel! Vanaf Didam is het een pisstukkie. Alleen jammer dat het in Arnep is ;) He, is Vitesse dan niet al gedegradeerd? Dan zou het alleen maar mooier zijn. Of op de dag dat vitesse degradeerd. Kan het gezellig worden :D
Maareh...die 'stadsblokken', is dat dat braakliggende stuk grond aan de rivier? Leuke locatie. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Alleen jammer dat het in Arnep is ;) He, is Vitesse dan niet al gedegradeerd? Dan zou het alleen maar mooier zijn. Of op de dag dat vitesse degradeerd. Kan het gezellig worden :D |
Klappen?
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh...die 'stadsblokken', is dat dat braakliggende stuk grond aan de rivier? Leuke locatie. |
Tussen de John Frostbrug en de Nelson Mandela Brug aan de zuidkant van ARNHEM ja. |
|
|
| -TAIS- |
| Dat ziet er goed uit! Meeste namen draaien wel geregeld in NL, maar het totaalplaatje (qua lineup) ziet er prima uit! Ik ga dit overwegen! |
|
|
| TranceFool |
| Ziet er idd erg lekker uit. Maar er is die avond ook Speakerplay in de HMH en daar wil ik absoluut bij zijn dus dit laat ik denk ik schieten. |
|
|
| magrec |
Als op die datum ook speakerplay is dan weet ik wel waar ik ben..
Speakerplay dus met mills en clarke. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by magrec
Als op die datum ook speakerplay is dan weet ik wel waar ik ben..
Speakerplay dus met mills en clarke. |
Ai, dat had ik nog niet gezien...
Denk dat ik meer mensen warm kan maken voor Arnhem dan voor Speakerplay, maar eigenlijk is Speakerplay wel vetter.
Misschien allebei dan :p
Overdag Arnhem en dan om een uurtje of 12 naar de HMH :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Wat is om de hoek? |
minuutje of 20 met de auto :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
minuutje of 20 met de auto :) |
Zelfde hier :)
Maar kiezen tussen Speakerplay en dit is echt niet moeilijk, dit dus.
Waarom? Grote namen wil nog niet zeggen dat het 'perfect' of weet ik veel wat is. Mills en Clarke zijn leuk, maarja....worden best veel geboekt in NL. Mills op Awakenings vaak en Clarke altijd bij ID&T.
De namen van dit festival samen zijn toch lekker... EN het is in de buurt!
Marcello: kom maar met die klappen :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Marcello: kom maar met die klappen :p |
dan krijg je ze van mij ook :whip: |
|
|
|
|