|
ירושלים חוגגת יומהולדת
|
View this Thread in Original format
| DjShenkar |
ירושלים בירתנו חוגגת יומהולדת לאחד מיחצ"ניה. וכולכם מוזמנים להגיע ולחגוג איתו. היחצ"ן מעדיף כרגע לשמור על
עילום שם. אך הליין אפ שהוא מציע במסיבת יום ההולדת שלו כבר מראה ששווה מאד מאד להגיע !
הכניסה תהיה זולה בהרבה מאד מהרגיל בגלל שזוהי מסיבת יומהולדת, ואין פה שום מטרת רווח.\
מועדון : מועדון ה ZION שבעבר היה נקרא (911), רח' כורש 7 ירושלים.
תאריך : יום חמישי, 18.3.2004 בשעה 22:00 פתיחת שערים, עד שעות הבוקר המוקדמות.
על העמדה :
DJ Elad Varon - אחד מעמודי הטווח בסצנת המוזיקה הירושלמית, מארגן ליין הסאמר פיפל המצליח, ורסידנט
מועדון "הלילה" בירושלים, בימי שישי.
DJ Omri Silver - מנגן להיטים מה TLV, יחמם את מוזיקת ההאוס עם להיטי דאנס ואייטיז.
Y. Biri (Proton Radio) - ילד הפלא של ירושלים, ניגן במועדון האומן 17 לפני כחצי שנה, אחראי לאחד הסטים
הטובים ביותר שנשמעו ברחבי אירופה בשנה האחרונה יחד עם מטפחו DJ ROLLO.
O-R-I Leshem - לחובבי הראפ והמוזיקה השחורה ביניכם, צעיר מוכשר ביותר, שהסינגל הראשון שלו ישתחרר
לתחנות הרדיו בישראל בשבועות הקרובים, יגיע להנאים את זמננו עם מעט משיריו.
Tai vs. Psychotic Light - שני אמני טראנס, מוכשרים מאד. שיתנו לנו בראש בשעה וחצי של פסיי-טראנס.
אחרון חביב ! ה-פ-ת-ע-ה, נשאיר לדמיון שלכם לנחש מיהו ה DJ שיגיע לנגן. מנגן כל יום שישי במועדון גדול בתל אביב
אחד מ 5 ה DJים הטובים ביותר ממדינת ישראל. שמו מתחיל באות "א"...מספיק רמזים. קדימה לנחש.
מחיר כניסה : 25 שקלים מכירה מוקדמת. 30 שקלים במקום.
על ארגון ההפקה אחראי אלעד ורון.
לרשימות חינמים, הנחות, צופרים, או סתם עוד פרטים פנו אליי כאן בפרטי
ICQ:4964039
EMAIL: [email protected]
055930166 - אור
068665333
על היח"צ אחראים אני והשותף וניצחי שלי יונתן ישראל....
מקווים שיהיה טובה
זאת עומדת ליהיות מסיבת יומולדת קטנה וטובה 250 איש
משהו שלא ישכח
משהו בסיגנון היומולדת של אסף גזית במינימי בחנוכה
מי שהיה יודע :-)
מקווה לראות את כולכם!!!
ש-ו-ו-ה ל-ה-ג-י-ע !-!-! |
|
|
| Flotser |
שלום לך , נכון שאתה די פלוץ שאתה נכנס לפה רק בשביל לפרסם תמסיבה
אבל בכל זאת ברוך הבא,
:wtf:
ולפעם הבאה בטח ראית למעלה בפורום יש מקום בדיוק בשביל לדבר על מסיבות...
אז....
חג שמח...
וזה נשמע לי מסיבה די מסריחה
ומוזר שלא שמעתי על אמני הטראנס המוכשרים מאוד
Tai vs. Psychotic Light
:crazy: :stongue: |
|
|
| DjShenkar |
חבל שככה אתה מגיב ... מוזר שהמסיבה נראת לך מסריחה
אולי זה בגלל שזו מסיבת האוס.
אני מפרסם לא מעט בפורומים הכלליים ... ולא פה בפורום הישראל בדיוק בגלל אנשים כמוך.
חג שמח... |
|
|
| Origin |
עוד פעם אתם מבריחים את האנשים !!!!!!!!:confused:
ואחרייזה אומרים שהפורום יבש:mad: |
|
|
| Flotser |
הוא אומר שהוא מפרסם הרבה בפורומים הכללים אבל יש לו סך הכל 10 הודעות כולל 2 אלה פה,
אין פה מוד ואנשים לא שמים זין על החוקים הפשוטים שיש פה
ואף אחד לא הבריח אותו, רק שידע פעם הבאה איפה לפרסם,
אמרתי מה שאני באמת חושב על המסיבה הזאתי,
לא היה בזה שום כוונה להבריח אותו
:wtf: |
|
|
| skelz |
זה לא איש
זה קרציה איטרסנטית
שבאה למטרה אחת
לפרסם מסיבה של איזה יחצן שאנחנו אפילו לא יודעים מי הוא
קיצור חביבי
אני יהיה נחמד הפעם
אחורה פנה קדימה צעד
המסיבה שך לא בדיוק מעניינת אותנו
ואומני הפסיכודלי המוכרים והמוכשרים שלך
כל כך מוכרים ומוכשרים עד שמנגנים קטעים שלהם ביפן תאילנד והודו
אז.. תעשה טובה בחור
אתה מוזמן לרשום שטויות כאלה בפורום של ביו
אולי שם יקנו את זה
אבל לא החברה הממולחים והותיקים שנמצאים פה
קפיש?
אם נפגעת מהתגובה.. קח הסבר
אם היית בא..
מציג את עצמך בתור בן אדם שבא להיות חלק מהקהילה
ברוך הבא
Be My Guest
ואורחים אצלי מקבלים יחס חם
אבל אתה באת במטרה.. שלמעשה רק בשבילה באת
אז מצידי אתה יכול ללכת
יום טוב! |
|
|
| warpedd_ |
יאללה דודו איזה מילים
וד"א
היחצן הזה הוא לא היחיד שיש לו יומולדת היום
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
וואוווווווווווווווווווו
די ג'יי עומרי סילבר!!!!!!!!!!!!!!!!
האליל שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני כבר מתקשר להזמין כרטיס!!
אז זהו שלא |
|
|
| AnthemFreak |
אחי עשית מזה מסיבה של החיים
קקי לפנים
די ג'יים מסריחים
ואתה לא צריך לקרוא לדי ג'יים מסריחים שכולה שמים שירים אומנים
אני יהיה בשוק אם הם יודעים לעשות מיקס
חחח דודו..
אהבתי:)
edit:
אחי אם אתה לא מבין למה היחס העוין פה..
זה בגלל שהפורום הזה הוא פורום די קטן ומצומצם עם אנשים איכותיים
לא כמו שאר הפורומים.. לילה/בי יו
ויש בו חוקים
ולא אוהבים פה אנשים שלא חלק מהקהילה ומנצלים את הפורום למטרות כלשהן (כנראה שלפרסום ורווח)
אז אם תרוצה להיות חלק מהקהילה סבבה..
אם תלא רוצה לפחות אל תתפלא
אני לא מאשים אותך שפרסמת פה.. כי זאת שיטה טובה שמיועדת לקהל נכון בסה"כ.. חח עזוב שאפחד לא יבוא גם ככה:)
יאללה ביי |
|
|
| DjShenkar |
אתם כל כך צודקים. טעות שלי ...
לא הייתי צריך לעשות את זה בדרך הזאת, באמת יש לי הרבה כבוד לקהילה הזאת, למרות שאני לא כותב הרבה, אני משתתף הרבה ונעזר בכם ובהמלצות שלכם הרבה.
היומהולדת היא שלי. ורציתי להזמין אותכם להיות חלק בה, כאורחים שלי.
הייתי צריך להציג את עצמי, ולתזמן את ההזמנה ככה שהיא תהיה הזמנה אישית לחברי הפורום ולא פרסומת. אנא קבלו את התנצלותי הכנה. ותגיעו לחגוג איתי. דבר כזה לא יקרה בשנית, את זה אוכל להבטיח.
רק הדבר השני שלא הבנתי זה, למה ללכלך כל כך הרבה (אני לא מאשים), אם אני כותה שזה אמן מוכשר, ויש לי ידע במוזיקה. אני חושב שאפשר לקבל את דעתי. אסי ק'וזאק גם מגיע לנגן, אם אותו אתם מכירים ומעריכים.
אז שוב קבלו את התנצלותי. ואם בא לכם לבוא, בכיף.
שיהיה אחלה יום.
יוני שנקר |
|
|
| Origin |
כול הכבוד אחי !
אתה בין היחידים שמוכנים להודות בזה שהם טעו..ואני מכבד את זה !
אז ברוח הבא לקהילתנו המצומצמת...ואנחנו נשמח ליראת אותך פה יותר
ואני מקווה שהשאר מרגישים כמוני:) |
|
|
| markfeldman |
אם כבר ירושלים, אתם לא מכניסים את אלעד עמדי לליין אפ ?
זה ה-די ג'יי בירושלים ! |
|
|
|
|