|
היה שלום לכולם... אני מתגייס ביום ראשון
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
כן כן מה לעשות כל כלב בא יומו.
ואחרי שהצבא דחה לי מרצונו את הגיוס פעמיים - גם יומי הגיע
מכיוון שאין לי כוח להכביד במילים, אני יפנה אותכם לנאום הפרידה שלי באו-זן
http://o-zen.com/home/modules.php?n...iewtopic&t=1723
שם באמת שפכתי את הלב...
בכל מקרה, נהניתי להיות פעיל בקהילה פה, למרות שרוב הפעילות שלי הייתה מזמן, לפני שהרבה פה היו (אני עוד מהזמן של מורן...) ורק רציתי להגיד שנהיניתי. להתווכח, לצחוק, וגם סתם לדבר
אתם מוזמנים לבקר בדף שלי (לזכרונות...) העליתי לשם את ההפקה האחרונה שעשיתי, השיר החדש של אורטגה, "מי האנשים". תהנו.
http://www.o-zen.com/art/deluxe
נ.ב. אני מבטיח לחזור לבקר בשבתות
:D |
|
|
| Sm0keMachine |
בשעה טובה אחי..
קח את הצבא בקלות, תנסה לצאת מהשוק כמה שיותר מהר.. :D
יאלללה בהצלחה צ'ונגי.. ;)
אה ושמעתי את הקטעים שלך ממזמן והם עדיין על המחשב שלי (!) שזה דבר שנדיר לראות במחשב שלי..
אבל לא הורדתי את הקטעים האחרונים שלך (כי באתר שהבאת אי אפשר להוריד אותם למחשב)! |
|
|
| KrazyDJs |
בהצלחה אחי...
תהנה עד כמה שאפשר בצבא..
ואל תשכח לחזור גם לבית החם פה =) |
|
|
| ronsh |
שיהיה בהצלחה אחי
עוד חודש אצלי...
איך הזמן טס...
לאן אתה מתגייס אחי? |
|
|
| deluxe |
| אני הולך לקורס חובלים |
|
|
| -CosmicFire- |
עוד אחד נותש אותנו :{
וגם אני כנראה ינתוש שנה הבאה לטובת הצבא..
מה קורה פה צה"ל מחסל אותנו אחד אחד...
בהצלחה אחי בכל מה שתעשה.. |
|
|
| ronsh |
וואלה??
שיהיה לך המון בהצלחה
גם אני מתגייס לחיל הים
אבל לספינות סטילים
אם היית גדול ממני בכמה שנים אולי היית המפקד שלי |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by ronsh
אם היית גדול ממני בכמה שנים אולי היית המפקד שלי |
חחח
עד שאני אגיע לשם...
ווא-ווא כמה יש לי לעבור...
חוץ מזה אני יותר מעדיף דבורים תכלס... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
עוד אחד נותש אותנו :{
וגם אני כנראה ינתוש שנה הבאה לטובת הצבא..
מה קורה פה צה"ל מחסל אותנו אחד אחד...
בהצלחה אחי בכל מה שתעשה.. |
נוטש*
למה תנטוש? תלא בכיתה י'? ודלוקס אחי שיהיה בהצלחהה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
נוטש*
למה תנטוש? תלא בכיתה י'? ודלוקס אחי שיהיה בהצלחהה |
אכן אכן:confused: |
|
|
| skelz |
יו דלוקססס עצור תביט תרים תווליוםםםם
=P
אחי שיהיה לך בהצלחה וכמובן.. גיוס קל..
נתגעגעעעע!!!!!
:)
שקיות מים פאקינג בום לאודיטוריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וכמו שאומרים..
iLTa זה טרור
bu נשארו מאחורררר
השיר הזה.. זה כבר לא שיר
המנון לאומי!!! |
|
|
| YoraY |
בהצלחה דלוקס..
נתגעגע... |
|
|
|
|