|
יומולדת יומולדת יומולדת מי זה בא
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
תנו כבוד לאיש שהביא את הביצים לפורום
:D :D :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| AnthemFreak |
מזללל טובבבבבבבבבב אח שלהה
עד 120
תעשה חיים
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב כפרות
כפרה על הביצים נשמה :}}
אבל עדיין לא הבנתי אם בסרט המקורי אם זה ביצים או שדיים שנפלו לרגליים |
|
|
| Shahar |
זה לא אמור להיות שמישו פותח לכבודך?
מזל טוב בכל מקרה |
|
|
| Segev |
מזל טוב אחי!!! :crazy: :crazy:
עוד 40 דקות גם אני :D |
|
|
| skelz |
מזל טוב!!
וגם לך סגב! |
|
|
| Flotser |
מזל טוב תומר הנינג'ה....!!!!!!!!!!
חחח
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
 |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Flotser
מזל טוב תומר הנינג'ה....!!!!!!!!!!
|
חחחחחחחחחחחח
איזה זכרונות |
|
|
| H.A. |
מזל-טוב גבר!
עד כמה שרק תרצה :) |
|
|
| Rising |
מזל טוב אחי... 14 אחלה גיל...
:) :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Rising
מזל טוב אחי... 14 אחלה גיל...
:) :) |
חחחח לכל הצעירים פה
אני בן 19 בלאיי |
|
|
|
|