return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
דברים שדי ג'ייז שונאים שאומרים להם (pg. 2)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחח שיחקת אותה עם התרד אחיי

ראסמי שים מזרחית תופס הכי חזק פה נראה לי
במיוחד אם אומרים לך את זה במועדון!!! אתה מתהפךךך


איזה מעצבן זה שאומרים לך שים טראנס
ועכשיו... אתה לא יודע למה הוא מתצכוון באמת
כי אנשים לא יודעים באמת מזה טראנס
אתה מתחיל לחשוב למה הוא מתכוון
קלאב טראנס? פסיכודלי? נצחונות? האוס? טראנס (מה שבאמת טראנס) משוו מעצבן


תודה תודה


אומרים פה דברים יפים:>>

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי תקטע עם הטראנס
:D:D
YoraY
אתה באמצע סט קלאב טראנס וואקלי מסחרי
כולם רוקדים סבבי אין תלונות...

:פתאום בא לך איזה אחד שחום עושה לך


באאאאאאמאשך שים לי שון פול - גט ביזי
YoraY
נו אחי... שים שון פול אני עוזב אותך
Segev
עןף מפה או שאני קורא לסלקטור ואז הוא באמת יעזוב אותך :D
yonih
הדבר הכי מעצבן שקרה לי כשתיקלטי באיזה מקום מעפן שאי אפשר אפילו להגיד שהוא היה מועדון מרוב הבושה. טוב, אין אנשים בפנים ואני מחמם את המקום עם ראפ ר'אנד'בי עד שפתאום נכנסו כמה אנשים והתחלתי לשים דאנסים כאלה ואז איכשהו עם המצב רוח שלי הגעתי לטראק
HOLDEN & THOMPSON - Nothing (93 Returning Mix)
ואני שם אותו בהתלהבות כשהדיסק ניינה של טיאסטו שיצא לפני חודשיים ופתאום מישהי ניגשת אליי ומבקשת שאני ישים דברים שטיאסטו מתקלט ואני מסתכל עליה ואני בהלם ולא יודע מה להגיד, ואז אני אומר שזה מה שטיסטו שם אז היא מנסה לשכנע אותי שהוא שם חומר אחר, והייתי דיי קרוב בלהדביק לה איזה סטירה עצבנית!!!
-CosmicFire-
חחח באמת סיפור עצוב...
ויורה אחי אתה באמת הורג אותי
במיוחד הנקניקיות
Sniper
חחחחחחחחחחח
איזה טרד מפגר...

ת'אחלס

"שים מזרחית"

הכי מעצבן בעולם
Ooza
אתם מכירים את התימנים הקטנים האלה עם הכיפה והנזלת? יעני לא משנה מה חורף,קיץ,חמסין תמיד יהיה להם תנזלת הירוקה הזאת!!!
ויש להם תמיד תיצאה:
" תשים בלבלי אותו "
ולא יורדים ממך
ויש את התימנים הקלאברים
" שים טראקיםםם אחי, אינפקטד !! "

המצב על הפרצוף! :crazy:
S-A
חחחחחחח עוזה זה כזה נכווון!!
במיוחד באיזור שאני גרה בו.. מי לא תימני פה?! (גם אני חצי.. אבל שכחו מזה!!)

בכל אופן "בלבלי אותו" זה הכי נאחס חחחח
warpedd_
quote:
Originally posted by Ooza
אתם מכירים את התימנים הקטנים האלה עם הכיפה והנזלת? יעני לא משנה מה חורף,קיץ,חמסין תמיד יהיה להם תנזלת הירוקה הזאת!!!
ויש להם תמיד תיצאה:
" תשים בלבלי אותו "
ולא יורדים ממך
ויש את התימנים הקלאברים
" שים טראקיםםם אחי, אינפקטד !! "

המצב על הפרצוף! :crazy:


חחחחחחחחחחח אחי אתה מרעננה לא??

איזה תימנים קטנים עם כיפה יש בעיר בדיוק???

Q-PiXeL
"אחי, שים משהו טוב"
מה זה משהו טוב?
"משהו טוב.... האוס"
איזה שירים אחי?
"איזשהו האוס טוב"
אחי תגדיר האוס?
"האוס... נו"

דקה הוא זיין לי ככה תשכל עד שייבשתי אותו כי הוא לא יכל לתת לי אפילו דוגמאות לשירים....

אנחנו עושים כל כמה זמן מסיבות פרטיות במקום מושכר
וכל פעם מגיע אחד שתמיד מזיין לי תשכל שאני ישים
satisfaction
קיצר בפעם האחרונה הוא בא אליי ואני ישר עושה לו
satisfaction?
אז הוא עושה לי "לא, שים משהו חזק"

הכי מצחיק זה שבא מישהו שיכור לוחץ לך תיד ומתחיל לזיין תמוח
KrazyDJs
"אחי שים טראנסים בלאגנים"
"אחי שים אינפקטד טראנסים"
"אחי שים טייסטו בלאגנים טראנסים מביא בראש"
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement