|
דברים שדי ג'ייז שונאים שאומרים להם (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ראסמי כל מי שאמר אינפקטד צדק
כי כולם חולים על
deeply disturbed
זה תכלס אחד הטראקיםםםם!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
בונא מה הבעיה שלכם עם תימנים?!?!?
ובדוגרייייי הנקניקיות הכי קטלני!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אוי אלוהים!!!! כמה ניסיון יש לי בחרא הזה!!! ותאמינו לי שאת כל המשפטים שהזכרתם שמעתי לפחות פעם אחת!!!!!!
אז הנה התוספות שלי:
אתה באמצע סט הארד מעולה, כולם באוויר, ופתאום בא אלייך איזה ערס קטן ואומר לך:
"אחי מה זה החרא הזה? שים טראקים משהו עצבני!"
ויש את הילדה המפגרת שמבקשת כל שניה "היהודים", והיא תעמוד מולך כמו פוסטמה עם פרצוף כועס ותחכה עד שתשים...........
וכמובן שיש את האידיוט עם העיגולדים והנזלת ובלי החברים שבא אלייך, נצמד אלייך, מתחיל לשאול שאלות על הציוד שלך, ופשוט יושב לידך כל הערב.....
ואיך אני יכול לשכוח את הפרחות המעצבנות שחושבות שזה מגניב לדבר עם הדי ג'יי אז הן כל שניה באות לדבר איתך, מבקשות שירים, מנסות לדבר במיקרופון המכובה........ כמה שהן כוסיות, הן מעצבנות בטירוף!!!!
זהו בינתיים
אבל יהיו עוד
מבטיח :D |
|
|
| Q-PiXeL |
במסיבה האחרונה היה אחד ערבי
יענו הוא בן דוד של אחד שלומד איתי בביצפר (גבר גבר)
קיצר הוא בא אליי באמצע הטראנסים וכזה עושה במבטא ערבי
"וואלה אחי, זה יפה שאתה שם טראנסים... אבל מה שווה טראנסים בלי פלאקר"
תנסו להגיד פלאקר במבטא ערבי ותבינו כמה מצחיק זה נשמע :p
גם חבר שלי (הערבי) אחרי זה צחק עלי שהלכתי לסדר תפליקר בגלל שנבהלתי מבן דוד שלו
(מה שלא היה נכון, למה הוא דווקא היה נחמד) :) |
|
|
| YoraY |
HyPeRSoNiC
הררררררגת אותי!@%
Q-PiXeL
חחחחחחח האוס האוס:D:D
CosmicFire
כפרה עליך:> |
|
|
| YoraY |
מה עם שון פול?:haha: :wtf:
סתם.. :D
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תימני עם נזלת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
די אני לא יכול@!$ :haha: :haha: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחח נזכרתי בעוד אחד!!!! ויש את זה ב-כ-ל מסיבה!!!!
יש את הילדה שבאה אלייך ומבקשת שיר..... עכשיו, בגלל שהיא צפונית מטומטמת, היא לא קולטת שאנחנו במסיבה עם מוסיקה חזקה, ושכשהדי ג'יי שם את האוזניות הוא גם ככה לא שומע כלום, אז היא מדברת כאילו היינו לבד בחדר שקט..... וזה נשמע כמו משהו כזה:
"די ג'יי, יש לך אומבלדחכה???"
ואז יש לך 3 אפשרויות:
1. לעשות לה "כן" עם הראש כדי שהיא תבקש ממך לשים, ואתה תגיד לה "אח"כ" כדי שהיא תזדיין לך מהעיניים
2. לעשות מה "לא" עם הראש כדי שהיא תעוף...... ואז מפה היא יכולה לעשות 2 פעולות אפשריות:
2.א) להתבאס וללכת.
2.ב) להגיד "מה? אתה די ג'יי ואין לך את זה? אתה בטוח?" ואז היא הולכת, אבל הפעם יש לך רגשות אשם......
3. כמו מטומטם (כמוני) להוריד את האוזניות ולהגיד "מה? לא שמעתי!"...
עכשיו, הקטע פה, הוא שגם אם היית שומע את השם, לא היה לך מושג על מה היא מדברת.... אז בסופו של דבר אתה עושה לה פרצוף כזה: :conf: ואומר "לא מכיר"... אז היא אומרת "לא יכול להיות!" ומתחילה לשיר לך את זה!!!
זהו...... הרי לכם ניתוח פסיכולוגי מעמיק של הסטריאוטיפ :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
וכמובן שיש את האידיוט עם העיגולדים והנזלת ובלי החברים שבא אלייך, נצמד אלייך, מתחיל לשאול שאלות על הציוד שלך, ופשוט יושב לידך כל הערב.....
|
וואי תיארת בדיוק את יובל...
רק בלי העיגולדים :disbelief |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
וכמובן שיש את האידיוט עם העיגולדים והנזלת ובלי החברים שבא אלייך, נצמד אלייך, מתחיל לשאול שאלות על הציוד שלך, ופשוט יושב לידך כל הערב |
רועי פלינר |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Ariels
רועי פלינר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Ariels
רועי פלינר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Ariels |
עשרה דברים שאני שונא שאומרים לי כשאני מתקלט
-------------------------------------------
1. אתה יכול להשים מזרחית
2. יש לך שנות השמונים
3. אתה יכול להשים את השיר הזה שנשמע כמו בם בדה בם בום דייבינג לה לה
4. הבאתי דיסק מהבית שים לי את שיר מספר 5
5. את שיר מספר 5
6. הם לא רוקדים, תחליף, תחליף עכשיו, אל תמקסס תחליף
7. אתה יכול להגיד מזל טוב לשירה במיקרופון
8. כשמדברים איתך תוך כדי מיקסוס בתוך האוזניות
9. תנמיך טיפה, שלא יזמינו משטרה
...והכי מעצבן אי פעם
10.
יש לי חבר, הוא אוהב טראנס פסיכודלי, הבטחתי לו שהוא יכול לתת איזה סט, אכפת לך להביא לו למקסס איזה שעה שעה וחצי
תגובות אופייניות
----------------
1. הכי קרוב שיש לי זה בוא חביבי נשתגע
2. מה אני הומו
3. אם תדפוק על השולחן לפי הקצב אולי אני אזהה
4. אני מפחד לקבל וירוס, לא תודה
5. אלוהים מה זה החרא הזה שהבאת לי, זה לא מתמקסס עם כלום
6. האמת... קורה בעיקר שאין הרבה אנשים במועדון/מסיבה
7. אין לי מיקרופון יא סתומה
8. איזה מגניב, אתה כמו סרט אילם... יש אפילו מוזיקה ברקע
9. ?!!?!?! הנמכתי כבר !!!! מה אתה רוצה שאני אסגור את המגבר וישים את האוזניות מעל הראש וזהו
10. ללללללללללללאאאאאאאאאא |
|
|
|
|