return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Commercieel Trance?.....
View this Thread in Original format
TimeportE
Wat vinden jullie nou van bepaalde commerciele platen zoals milc inc ofzo.. ik zelf mag hun echt niet maar er zijn wel platen die echt commercieel overkomen die toch best relaxed zijn... :)

raoel
Ja das waar.
Tussen de commerciele trance zitten vaak hele goede platen tussen.
Maar de vocals maken het vaak TE commercieel, maar van de andere kant maken vocals sommige platen juist weer mooier.

Kijk maar naar:

Dario G - Dreams
Tukan - Light A Rainbow

en nog veel meer. zo is het ook vaak bij de melkfabriek. Zonder de vocals zijn hun platen wel wat minder. Alleen zitten er te veel vocals in.


Maar hebben we het hier al niet tot in den treuren over gehad.
Henkie_henk
Check deze thread voor de poll

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=16403




Vind je trance te commercieel de laatste tijd?

Ja 73.91%

Nee 26.09%

Das duidelijk toch :)

K zelf vind zoiets als milk inc een grote loserzooi....

Ik was trouwens laatst in Spanje.. en wij me neef en nog wat vrienden lopen altijd elk prive zwembad/hotel in om ff lekker een duik te nemen en wat te drinken enzow.. Dit keer liepen we strak in onze zwembroekies sandaaltjes.. tshirtje.. aan... handdoekkie om.. langs de receptie.. me neef kent daar overal van die sneaky routes.. dus wij doen alsof we naar de lift lopen maar lopen door.. Lopen we door zon grote zaal.. door het raampje.. trap af... hoppa al bij het zwembad.. bestellen drankje... zitten even...

WTF!!

Daar zit die nerd van milk inc! Ja dat zeg ik net.. weet je het zeker?? Wij hard praten.. "HEY IS DAT NIET DIE GOZER VAN MILK INC".. wij grappen maken als.. *als een debiel heen en weer springen en kwasie piano achtig op de tafel slaan* en schreeuwen hey ik speel live.. haha...dikke cool!!!! wij lachen (hij niet) loopt ie daarna weg.. Met zon TMF music awards rugzak! WAT EEN LOSER!!..

Wij hebben daarna nog lekker gezwomme :)
Blik
ik denk dat als Milk Inc. zonder vocalen was geweest dat niemand het cheesey had gevonden..........ik vind hun nieuwe plaat Never Again eigenlijk best wel goed
magrec
af en toe wordt ik goed misselijk van bepaalde replies......
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec
af en toe wordt ik goed misselijk van bepaalde replies......


als jij dezelfse reply bedoelt als waar ik aan dacht: IK OOK!! :o

quote:
Originally posted by Blik
ik denk dat als Milk Inc. zonder vocalen was geweest dat niemand het cheesey had gevonden..........ik vind hun nieuwe plaat Never Again eigenlijk best wel goed


hoewel ik het er niet mee eens ben, heb ik er toch respect voor dat je dit gewoon toegeeft d00d!
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus


als jij dezelfse reply bedoelt als waar ik aan dacht: IK OOK!! :o






yup...

niet dat ik zelf een heilige ben geweest om te kankeren over comm muziek....maar van je fouten leer je....(hint)
Henkie_henk
pssssssst over wie hebben we het?? ;)

yessss ik ben ziek!!! woooot! ff kijken afgesproken op zaterdag.. AAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ow nog ff mijn mening.. sommige commerciele plaatjes kan ik wel waarderen.. zoals die nrg stuff enzow.. wel lachen. .maar wat t probleem is.. DAT JE T ZO FCKNG VAAK HOORT.. met uitgaan op de radio op tv.. overal.. na een week ben k alweer schijtziek van zon nummer. Zonde is dat.. en dan heb je over 2 maanden nog steeds nerds die uit hun plaat gaan in zon nerddisco als ze dit nr horen.. dat vind ik raar.. (geheugen van 2 weken ofzow)

Wat ook kut is aan die commerciele is.. dat wij zon nummer vaak al laanggggg hebben en dat je het 2 a 3 weken later overal hoort.. zo was d8 ik the moon - sushi net pas uit.. eeeh wat? maarja..

Wat ook kut is.. dat sommige discos het wagen om de commerciele trance (wat dus wel goed kan zijn) achter of voor een rnb plaatje te plakken... Oh nelly come and ride with me (paar mensen staan stil waaronder ik) daarna.. safri duo ofzow.. eeeeehhhhh wtf?

Ow nog een commerciel plaatje voor de hitlijsten.. deze gasten melken hun eigen plaat uit.. en laten het niet door de radios doen

http://members.chello.nl/y.g.overwe...rnity_[MiX].mp3
Miss Proximus
Henkie :) wat ben je toch een schatje af-en-toe :p
TimeportE
Ik ben het wel eens met jullie.. (Milc Inc STINKT!) dat soort muziek is duidelijk commercieel... Maar laatst was een vriend bij mij en future breeze - temple of dreams (dub mix) stond op en hij vond dat vet commercieel.. Ik was niet helemaal zeker...


TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE
Ik ben het wel eens met jullie.. (Milc Inc STINKT!) dat soort muziek is duidelijk commercieel... Maar laatst was een vriend bij mij en future breeze - temple of dreams (dub mix) stond op en hij vond dat vet commercieel.. Ik was niet helemaal zeker...


Ik vind dat een hartsikke b=vet nummer, en waarom zou dat in godsnaam commercieel zijn. Er is nog niet eens een radio-versie van en ik vind het niet eens commercieel klinken. Vette track :D
TranceFool
Die gozer van Milk Inc. stond op de TMF-Awards oop zn keybordje te rammen en toen zatten er de stekkers niet eens in :p:p:p. Als je nep doet, doe het dan ook goed :D:D:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement