|
The Obsession @ Helsingborg
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Fick just höra om lite fler fester. Fest 2.0 kände jag till sen tidigare men särskilt 4.0 chockade mig. Cosmic Gate till lilla Helsinborg?! :) Får hoppas dem skaffar bättre lokal tills dess.
27 Mars, 2004: The Obsession 2.0 - Envio, Özgür Can, Progresia, Domenik Von Werdt (Schweiz)
30 April, 2004: The Obsession 3.0 - Niklas Harding, Björn Åkesson (Havannah), Mazin Abood aka DJ Nuevo, Max K
12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler
http://www.theobsession.tk |
|
|
| staz |
| hur många mil är det mellan stockholm och helsingborg? |
|
|
| Funfrock |
40-50 mil kanske? eller ingen aning.. aldrig kört bil dit.
kostade mig 580kr t/r att flyga till kryssningen. |
|
|
| DJ_Laszlo |
Det är mer än 50. Det är 45 mil till Stockholm från Värnamo, därifrån är det minst 20 till Helsingborg, så räkna med 60-65 mil, enkelresa.
Cosmic Gate btw...w00t :) Åldersgräns? Är det 16 så skippar jag det... |
|
|
| Funfrock |
| Obsession 1.0 var på typ en fritidsgård och där med från 16. Vet inte riktigt hur dem har tänkt sig nu. |
|
|
| Vizay |
envio å özgur skulle va najs men helsingborg, de e en bra bit dit...
cosmic gate känns inte dunderlockande sen jag såg dom på trinity 2, imponerade inte speciellt mycket på mig där |
|
|
| reveal |
| Hur blir det med detta? Bättre lokal än förra gången? Nån som ska dit? |
|
|
| Funfrock |
| nu den 27e är det samma lokaler iaf vad jag vet. går nog dit om det inte krockar med något annat. |
|
|
| Smekbar |
| är en, i mitt tycke, bättre fest i malmö den 27e där jag nog dessutom kommer in gratis så jag drar nog dit istället :P trance e tråkigt, psytrance e kul :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Vizay
cosmic gate känns inte dunderlockande sen jag såg dom på trinity 2, imponerade inte speciellt mycket på mig där |
flutlicht däremot var :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :nervous:
 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler
http://www.theobsession.tk |
Fortfarande aktuellt? Jag hittar inget på deras hemsida... |
|
|
| Smekbar |
| ähhhh det e ju en skogsfest med massa skön psytrance samma dag i malmötraken... drar lätt hellre dit, har t.o.m. redan bestämt att jag ska dit :) kalashärligt med sommarens första, och förhoppningsvis väldigt långt ifrån sista, skogsraaaajv :) |
|
|
|
|