return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
The Obsession @ Helsingborg
View this Thread in Original format
Funfrock
Fick just höra om lite fler fester. Fest 2.0 kände jag till sen tidigare men särskilt 4.0 chockade mig. Cosmic Gate till lilla Helsinborg?! :) Får hoppas dem skaffar bättre lokal tills dess.

27 Mars, 2004: The Obsession 2.0 - Envio, Özgür Can, Progresia, Domenik Von Werdt (Schweiz)

30 April, 2004: The Obsession 3.0 - Niklas Harding, Björn Åkesson (Havannah), Mazin Abood aka DJ Nuevo, Max K

12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler

http://www.theobsession.tk
staz
hur många mil är det mellan stockholm och helsingborg?
Funfrock
40-50 mil kanske? eller ingen aning.. aldrig kört bil dit.
kostade mig 580kr t/r att flyga till kryssningen.
DJ_Laszlo
Det är mer än 50. Det är 45 mil till Stockholm från Värnamo, därifrån är det minst 20 till Helsingborg, så räkna med 60-65 mil, enkelresa.

Cosmic Gate btw...w00t :) Åldersgräns? Är det 16 så skippar jag det...
Funfrock
Obsession 1.0 var på typ en fritidsgård och där med från 16. Vet inte riktigt hur dem har tänkt sig nu.
Vizay
envio å özgur skulle va najs men helsingborg, de e en bra bit dit...

cosmic gate känns inte dunderlockande sen jag såg dom på trinity 2, imponerade inte speciellt mycket på mig där
reveal
Hur blir det med detta? Bättre lokal än förra gången? Nån som ska dit?
Funfrock
nu den 27e är det samma lokaler iaf vad jag vet. går nog dit om det inte krockar med något annat.
Smekbar
är en, i mitt tycke, bättre fest i malmö den 27e där jag nog dessutom kommer in gratis så jag drar nog dit istället :P trance e tråkigt, psytrance e kul :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Vizay
cosmic gate känns inte dunderlockande sen jag såg dom på trinity 2, imponerade inte speciellt mycket på mig där

flutlicht däremot var :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :nervous:

reveal
quote:
Originally posted by Funfrock
12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler

http://www.theobsession.tk

Fortfarande aktuellt? Jag hittar inget på deras hemsida...
Smekbar
ähhhh det e ju en skogsfest med massa skön psytrance samma dag i malmötraken... drar lätt hellre dit, har t.o.m. redan bestämt att jag ska dit :) kalashärligt med sommarens första, och förhoppningsvis väldigt långt ifrån sista, skogsraaaajv :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement