return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אחיי היקרים אני צריך עזרה :((
View this Thread in Original format
AnthemFreak
טוב צ'מעו זה הסיפור
חבר ביקש ממני את האוזניות.. יש לי אוזניות סוני אם די אר 700 תם יודעים הכסופות האלה
אז בהתחלה קצת התנגדתי כי פחדתי עליהם..
וזה לא חבר כזה קרוב אלי
קיצור שכנע אותי המניאק
טוב אחרי יומיים הוא החזיר לי את זה עם בטחון בסבבה.. הסתכלתי ראיתי הכל בסדר
היום חבר אחרי חבר טוב יענו בא אלי
עושה לי אהה אחי יש לך פה סדק
פתאום אני קולט יש סדק כזה בשני הצדדים של האוזניות
לא באוזניה עצמה
זה יענו סדק איפה שיש כזה תציר.. מה שכאילו מחבר תאיזוניה לכל הגוף של האוזניות

טוב אז דיברתי עם ההוא שכנראה עשה את זה
אז הוא אמר לי למצוא מקום שמתקנים ונלך ביחד
אז אני חיבב שתגידו לי מקום איפשהווו
בת"א
אני אמור ללכת לחנות של סוני? או שיש חנויות חשמל נגיד שמתקנות אוזניות??
ומה תם חושבים שהם צריכים לעשות?? להדביק?? או שאפשר להחליף חלק
אני חייב תעזרה שלכם ומהרר
בבקשה תכתבו פה אם תם מכירים איזה חנות בת"א שיכולה אולי לעזור או משו

אם היה לי כסף באמת שהייתי קונההה למה אני םפריק כזה של אוזניות בא לי אוזניות חדשות
אבל באמת שאין לי גרושש על התחתתתתתת
ואני חייב אוזינות עכשיו בשביל התקלוט וזה אני לא יכול בלי יענו באמת

תודה מראש!! מקווה שתעזרו
Shahar
וואלה אחי תכלס זה מצב שיא הזין כי יש דברים שתכלס צריך לחשוב אם להביא למישו אבל מצד שני אצלנו אין כזה דבר לא להביא לחבר אבל גם אם חבר קיבל משו הוא ישמור עליו ויחזיר אותו כמו הוא קיבל...
זה מצב מזה זין
אני לא הכי יודע איפה תוכל לתקן לדעתי לך לאיפה שקנית כי אני לא מכיר מקום ספציפי
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה אחי תכלס זה מצב שיא הזין כי יש דברים שתכלס צריך לחשוב אם להביא למישו אבל מצד שני אצלנו אין כזה דבר לא להביא לחבר אבל גם אם חבר קיבל משו הוא ישמור עליו ויחזיר אותו כמו הוא קיבל...
זה מצב מזה זין
אני לא הכי יודע איפה תוכל לתקן לדעתי לך לאיפה שקנית כי אני לא מכיר מקום ספציפי

קניתי בארה"ב:(

ראסמי זה שיאא הזיןן
הקטע היה אצלי שהוא לא חבר קרוב כל כך שלי אבל הוא נדנד רצח
ואני אמרתי לו אחיי.. אחי אני רוצה למנוע קטע לא נעים שאם יקרה לזה משו אני לא רוצה לקחת ממך כסף וזה
וואלה הייתי בטוח שלא יקרה כלום והנה קרה
הוא דווקא בסדר עם זה אמר ננסה לתקן ואם לא יהיה אפשר אני יקנה לך
אבל זה מבאס ראסמי
במצב שזה עכשיו זה לא טוב
יש סדק ולאט לאט זה יחריף עד שזה ישבר

גם כן עם כל הבעיות שאני רוצה לקנות דברים ואין לי גרוש על התחת
אני לא יכול עכשיו לקנות אוזניות
אז אני חייב לנסות לתקן את זה ואם לא אני מקווה שראסמי הוא יקנה לי ... כמה שלא נעים לי
Sniper
הכי פשוט תלך לחנות של סוני או איפה שמוכרים סוני
ותשאל..

ואם אין לך זמן
תמיד יש טלפון, תתקשר ותברר
skelz
אחי..
זה ש MDR
סובלות משבירות וכאלה.. זה לא חדש
הם אוזניות מאוד עדינות
וגם כולם אומרים לי לא להשקיע בהם כי הם נשברות
היית צריך לקחת את זה בחשבון שנתת לחבר שלך
עכשיו.. אני לא יודע מה להגיד לך
אני מקווה שתמצא מקום שאפשר לתקן בו..
כי.. אני לא מאמין שדבר כזה אפשרי
ואם לא.. אוזניות הבאות שאתה קונה
קח טכניקס.. גם אמינות וגם שורדות
ואותם אל תתן לחברים.. גם לא קרובים
YuVaL
אחי
גם לי יש את הסוני אמ די אר
כבר שנתיים אצלי
ויש להם סדק בשני הצדדים איפה שרשום
R ו L

יענו בציר שם....
אין מה לעשות, ככה הם
הם רגישות רצח....
KosmiK-G8
וואלה אני ינצל את הטרד הזה כדי לשאול איזה אוזניות כדאי לי לקנות
בנתיים זה סתם בשביל ההנאה והאיכות אבל אחרי הצבא יכול להיות שאני ינסה לעבור לצד היותר מקצועי של העסק אז מי יודע...
קיצר אני רוצה אוזניות טובות
יעני איכות ממש ממש טובה אין פשרות על איכות וגם שהם לא רגישות מדי כמו האוזניות שתוארו
וכמובן כל משממצליץ על סוג מסוים שינסה לתת מחיר מוערך...

תודה:)
Origin
כן ...ועוד דבר ...מי שיציע בבקשה ממכם שיהיו דברים שאפשר להשיג בארץ :D
DJ-Kreing^^
הטכניקס שלי נופלות בערך פעמיים ביום כשמישהו מושך בטעות את הכבל עם הרגל
כאלה אוזניות סוסות, עוד לא קרה להם אפילו משהו קטן.
אין עליהם, גם איכות על וגם עמידות
עלה לי בסביבות ה 80 דולר אני חושב
בגרמניה...
;)
Origin
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הטכניקס שלי נופלות בערך פעמיים ביום כשמישהו מושך בטעות את הכבל עם הרגל
כאלה אוזניות סוסות, עוד לא קרה להם אפילו משהו קטן.
אין עליהם, גם איכות על וגם עמידות
עלה לי בסביבות ה 80 דולר אני חושב
בגרמניה...
;)

איזה דגם ?

DJ-Kreing^^
RP-DJ1200
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
RP-DJ1200


אני מוכן לשלם איזה 400-500 שקל אני חושב...
השאלה היא כמובן כמו שכבר נשאל...

האם יש אותם בארץ...
והאם באמת המחיר הוא לא בהרבה יותר יקר מ-80 דולר...
אם זה באמת איך שאתה מתאר את זה מבחינת עמידות אז נשמע טוב!
:)
אני מקווה שגם השמיעה היא ללא תחרות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement