|
Armin van Buuren Interview
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
http://server.mixfreaks.org/~liebrand/armin.mp3
Een 31 minuten durend interview van Ben Liebrand met Armin van Buuren :)
- Het begin van zijn carriere
- Rotary faders
- Vinyl vs CD
- Beginnen met produceren
- De ouders van ...
- Enz
Veel luisterplezier :D |
|
|
| Meltoz |
Luisterplezier is er altijd met Armin, blijft telkens weer genieten (begint afgezaagd te worden he :D )
Freezel merciekes, ga der is ff na luisteren se... |
|
|
| FredNova |
| cool, thanx Freezel! |
|
|
| emma |
thx freezel !!!
nu aant luisteren :D
ps. die hollandse uitspraken zijn soms echt ni te doen hehehe |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
ps. die hollandse uitspraken zijn soms echt ni te doen hehehe
|
Hou der wel van zene ;) :D :p |
|
|
| Wildfir3 |
*zwijgt stil*
 |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
thx freezel !!!
nu aant luisteren :D
ps. die hollandse uitspraken zijn soms echt ni te doen hehehe |
Valt best mee toch? Of gaat het meer om spreekworden van Armin enzo? :D |
|
|
| TOR |
hou ook erg van het Hollands
al die lelijke accenten en dialecten in Vlaanderen.. :nervous: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Freezel
Valt best mee toch? :D |
ka zeker wel !
was in de positieve zin bedoeld !
hollands taaltje is echt leuk ;)
ps. thx wildfir ;) |
|
|
|
|