|
Lache "foute" tracks (hoeft geen trance te zijn) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Alle nummers van Hans Teeuwen zijn ook lachen.
Ze zijn ook allemaal fout. Ze gaan nergens over, maar altijd lachen. |
|
|
| TranceFool |
| Het is geen nummer maar een verhaaltje van Hans Teeuwen namelijk "Het Bijbelverhaal". Die moet je echt horen, ik lag in een scheur :D:D:D. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Ome Henk - Kaptein Aso ,das zon verhaal ,geen nr ,dies egt lache ,ik wou hem ff uploade ,maar heb geen plaats |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Het is geen nummer maar een verhaaltje van Hans Teeuwen namelijk "Het Bijbelverhaal". Die moet je echt horen, ik lag in een scheur :D:D:D. |
Dan moet je
Hans Teeuwen en Theo Maassen - De 06-lijn
Maar eens downen. die is pas gaaf. Das echt veruit de beste |
|
|
| Trancetunnel |
| quote: | Originally posted by tango
Yepz,
Werd veel gedraaid in de hollandse kroegen van mallorca.
grtz,
TNG |
Als je op Mallorca geweest bent dan kun je deze ook vast niet meer horen;
Mickie Krause - Geh doch zu hause, du alte scheisse |
|
|
| Blik |
| ga maar er naar www.Kicken.com en download maar een paar van die dingen, die zijn echt grappig |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by raoel
Dan moet je
Hans Teeuwen en Theo Maassen - De 06-lijn
Maar eens downen. die is pas gaaf. Das echt veruit de beste |
haha lol, die ken ik ja, dat is toch die ene met "lauwe bud spuiten"?
ook een volop grappig nummer is schapen neuken, maar ik weet niet van wie die is |
|
|
| Little Theseus |
Ook Hansje Teeuwen. Echt lache dat nummer.
Ik kon Nostradamus ook wel waarderen..
Nostradamus! Nostradamus! Nostradamus in zijn strakke groene broek..
Die stond hem goed!:p :p :p |
|
|
| basvh |
ja hans teeuwem rules, wat d8 je van een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen valderie valdera
wat ook nog een fout nummer is ook typisch brabants en (psv)
dj birdy - haudoe en bedankt |
|
|
| DJ_Massive |
| cygnus x - tennis string |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
cygnus x - tennis string |
Dies gaaf verzonnen
Maar na drie keer luisteren, Krijg je er wel een tieglijke hekel aan. Ik wel iig.
Zie dat hans Teeuwen goed in de smaak valt hier. Ik heb al zijn CD's
Maar Theo maassen is ook heel goed
EEEHH
EINDHOVUUUUUUHHHH he kan niet anders :D:D:D |
|
|
|
|