return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Lache "foute" tracks (hoeft geen trance te zijn) (pg. 2)
View this Thread in Original format
raoel
Alle nummers van Hans Teeuwen zijn ook lachen.
Ze zijn ook allemaal fout. Ze gaan nergens over, maar altijd lachen.
TranceFool
Het is geen nummer maar een verhaaltje van Hans Teeuwen namelijk "Het Bijbelverhaal". Die moet je echt horen, ik lag in een scheur :D:D:D.
AFTERNATIVE
Ome Henk - Kaptein Aso ,das zon verhaal ,geen nr ,dies egt lache ,ik wou hem ff uploade ,maar heb geen plaats
raoel
quote:
Originally posted by TranceFool
Het is geen nummer maar een verhaaltje van Hans Teeuwen namelijk "Het Bijbelverhaal". Die moet je echt horen, ik lag in een scheur :D:D:D.


Dan moet je

Hans Teeuwen en Theo Maassen - De 06-lijn

Maar eens downen. die is pas gaaf. Das echt veruit de beste
Trancetunnel
quote:
Originally posted by tango


Yepz,

Werd veel gedraaid in de hollandse kroegen van mallorca.

grtz,
TNG


Als je op Mallorca geweest bent dan kun je deze ook vast niet meer horen;
Mickie Krause - Geh doch zu hause, du alte scheisse
Blik
ga maar er naar www.Kicken.com en download maar een paar van die dingen, die zijn echt grappig
Little Theseus
Heb ff de leukste uitgezocht: , zoals deze subtiele carnavalsplaat ,
of deze lompe versie van het smurfenlied (in het brabants gezongen, best humor)
en (zucht) alweer een starmakerparodie
Verder heb ik nog een paar stemmetjes van mezelf staan, om je windows media mee uit te breiden (is weer is wat anders dan dat "ding" de hele tijd), you.wav en een hele grote leugen.:p
Ik had nog een filmpie van hans teeuwen, waarin hij het over kiekerjan heeft. Is echt brilin'jant.. zoals alles van hem eigenlijk wel.. De server daarvan is alleen down :s, ik zal de link wel posten als hij weer online is. :)
arno
quote:
Originally posted by raoel


Dan moet je

Hans Teeuwen en Theo Maassen - De 06-lijn

Maar eens downen. die is pas gaaf. Das echt veruit de beste


haha lol, die ken ik ja, dat is toch die ene met "lauwe bud spuiten"?

ook een volop grappig nummer is schapen neuken, maar ik weet niet van wie die is
Little Theseus
Ook Hansje Teeuwen. Echt lache dat nummer.
Ik kon Nostradamus ook wel waarderen..


Nostradamus! Nostradamus! Nostradamus in zijn strakke groene broek..

Die stond hem goed!:p :p :p
basvh
ja hans teeuwem rules, wat d8 je van een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen valderie valdera

wat ook nog een fout nummer is ook typisch brabants en (psv)

dj birdy - haudoe en bedankt

DJ_Massive
cygnus x - tennis string
raoel
quote:
Originally posted by DJ_Massive
cygnus x - tennis string


Dies gaaf verzonnen

Maar na drie keer luisteren, Krijg je er wel een tieglijke hekel aan. Ik wel iig.

Zie dat hans Teeuwen goed in de smaak valt hier. Ik heb al zijn CD's
Maar Theo maassen is ook heel goed

EEEHH

EINDHOVUUUUUUHHHH he kan niet anders :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement