return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Lache "foute" tracks (hoeft geen trance te zijn) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by Trancetunnel

Als je op Mallorca geweest bent dan kun je deze ook vast niet meer horen;
Mickie Krause - Geh doch zu hause, du alte scheisse

En wat dacht je van:
Peter Wackel - Party, Palmen, Weiber und 'n Bier

Ook zo'n fout nummer, maar wel lachen. (Ik heb zelfs een CD met die foute Duitse nummers)
Blik
quote:
Originally posted by basvh

wat ook nog een fout nummer is ook typisch brabants en (psv)

dj birdy - haudoe en bedankt

salou tijden herleven...........super nummer vind ik eigenlijk, als je deze hoort in de pacha met alleen maar brabanders weet je wel hoe vet dat is:D
raoel
Wat te denken van dat ene nummer

der lauft ein deutsche loel in my way

Ik weet zo niet meer van wie dat ie is.
Maar als iemand um heeft PM of mail mij even. Want die wil ik nog hebben.
Trancetunnel
quote:
Originally posted by Robvef

En wat dacht je van:
Peter Wackel - Party, Palmen, Weiber und 'n Bier

Ook zo'n fout nummer, maar wel lachen. (Ik heb zelfs een CD met die foute Duitse nummers)

ja, en deze natuurlijk, als mega-foute Duitser

Mathias Reim - Verdammt ich lieb dich.....
arno
quote:
Originally posted by raoel
Wat te denken van dat ene nummer

der lauft ein deutsche loel in my way

Ik weet zo niet meer van wie dat ie is.
Maar als iemand um heeft PM of mail mij even. Want die wil ik nog hebben.

dat nummer is van de dikke lul band, net als dikke lul, en op je ballen naar de wallen.

wat dacht je van jiskefet - ikke benne geile turk

en natuurlijk:

ich bin so schön, ich bin so toll, ja ich bin anton aus tirol!!!!
Little Theseus
quote:
Originally posted by arno

en natuurlijk:

ich bin so schön, ich bin so toll, ja ich bin anton aus tirol!!!!

Heb een heel leuk spelletje daarvan gevonden, klik met je rechtermuis hiero save as.
Lachen geblazen

D'r zijn ook nog andere supergoeie cabaretiers,
zoals Bert Visscher ( je moet er van houden )
"VLIEG"-"kan niet"-"TE laat!"

En Eric van Sauers is ook supergoed.
Zei in een conference dat hij vrouwen zo ontzettend mooi, lief, aardig, fantastisch, slim, goed, knap, enz. enz. vond,
maarja, dan zag hij weer een blondje achteruit inparkeren, en dan denk je waar heeft die teringsnol haar rijbewijs gehaald!:p
Blik
quote:
Originally posted by Little Theseus

En Eric van Sauers is ook supergoed.
Zei in een conference dat hij vrouwen zo ontzettend mooi, lief, aardig, fantastisch, slim, goed, knap, enz. enz. vond,
maarja, dan zag hij weer een blondje achteruit inparkeren, en dan denk je waar heeft die teringsnol haar rijbewijs gehaald!:p

ja, die heb ik gezien.........was echt super, ik lag in een scheur, bij mij vertelde die over de bevalling van zijn vrouw en ging die nadenken over wat vrouwen allemaal wel niet konden, en dat vrouwen de toekomst waren, maar dan liep die het ziekenhuis uit en zag hij zo iemand achteruit inparkeren.......echt SUPER!!!!!!!!!:D
arno
quote:
Originally posted by Little Theseus

D'r zijn ook nog andere supergoeie cabaretiers,
zoals Bert Visscher ( je moet er van houden )
"VLIEG"-"kan niet"-"TE laat!"

bert visscher is echt mijn all-time favoriet,

(tegen een boek ofzo) "dan moet jij fftjes opzij".."ik wil niet!" "je moet!" ".......hij kan natuurlijk helemaal niet praten!!"

Het belangrijkste bij bloemschikken is natuurlijk.... de helm!

(bij een kruiswoord puzzel) "een bloem, 4 letters" "kaapse viooltjes" ............ "" ik krijg kaapse wel in één hokje hoor!"

en dan dit liedje:

"trainer?" "ja lul" "trainer ik sta hier in zwolle, ik sta helemaal alleen op het veld, en er is verder niemand dus ik dacht kom ik bel" "ja lul we spelen ook thuis" "maar in mijn clubblaadje stond uit?""ja in jouw clubblaadje wel"

reffrein:
dan weet je 't niet meer, dan weet je 't niet meer dan weet je 't echjt nie meer!

"juffrouw?" "ja lelijk huftertje" "juffrouw, ze pessten me dat ik zo lelijk ben" "ja dat klopt je bent lelijk en ze mogen je slaan!, en dan is er nog iets: dit jaar blijf je zitten" "ja maar het schooljaar is nog niet eens begonnen? " "nee dus begin er maar niet aan"

reffrein:

" vader? " "ja lelijkste kind dat ik heb" "als ik nou een bivakmutsje opzet en heel de vakantie in de tent blijf zitten mag ik dan mee op vakantie, mag ik alsjeblieft mee? " "nee want je gaat al naar de lelijke jongetjes zeilschool, ach 't is maar voor een jaar of twee"

eigenlijk te veel om op te noemen

check trouwens ook ff:

harry jeckers - het soldatenverhaal
Hee men! waarom is hier alles groen?

(volgens mij was dit de langste post die ik ooit gemaakt heb, ik heb zelfs aan de kleurtjes gedacht)
Little Theseus
quote:
Originally posted by arno

(volgens mij was dit de langste post die ik ooit gemaakt heb, ik heb zelfs aan de kleurtjes gedacht)

kon er anders wel errug om lachen.
Ik wil echt snel dat die server van cabaretweb weer online komt, er stond nl. ook een 30 mb filmpje van bert visscher, ik heb hem hier thuis wel, maar jullie hebben hem niet dus daar heb ik weinig aan.

[/COLOR] Meisje Meisje! Waar Blijf je nouuuuuuuuuuuuuuuuu

Maar Herman Finkers kan er ook wat van...
Zingt ie dat hij een vent is die een stoma heeft gekregen omdat hij zo verschrikkelijk weinig sport en ongezond is: "moet ik dan mijn hele leven met een stoma?, vroeg ik bang" "jawel" zei de dokter "maar dat duurt niet zo lang!"

Offe, ..
Dan volgt er nu een mededeling over de jongen die zijn brilkoker kwijt was..

Die is gevonden....

Nu de brilkoker nog. :D :D :D
Origin X
Alle nummers van Weird Al Yankovic zijn super gaar !!!:D

Nummers als 'weenie in a bottle' (Christina aguilera - genie in a bottle) en 'Oops, i farted again' (Britney spears - Oops, i did it again) zijn mega droog...

-=WVG=-
haha dit is een leuke thread...

Ja, heel soms heeft Henkie toch ook geniale invallen merk ik...:rolleyes:

Öm even op dat "Face Down Ass Up"-lied terug te komen...daar weet ik nog wel een leuke anekdote bij te vertellen...maar dat doe ik niet :p

Ok vooruit dan, korte samenvatting...

Brabants voetbalteam in Denemarken...
Grote kantine waar 300 teams rustig aan t eten zijn...
Ons teampjuh komt binnen met een "ghetto-blaster"...
Wordt op tafel geplaatst en met een redelijk oorverdovend volume wordt het "Face Down Ass Up"-lied gedraaid...

Kon niet iedereen waarderen maar jah, als wij maar plezier hebben he :p
Trancetunnel
ik hoorde gister een CD van "Band zonder banaan"
nou, dat is ook wel humor om een keertje te horen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement