|
?מה נכנס במרקו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
חברים, מרקו וי עלה על הגל של פרוגרסיב טראנס עם נגיעות של טכנו !
כולם מנגנים את זה היום ואם תשימו לב מלא טראקים בסגנון זוכים להכרה עצבנית. |
|
|
| Viber |
זה לא שמרקו השתגע או משהו יענו גם סימולייטד לא היה בדיוק הארד טראנס
ובקשר לטיאסטו שיקיין יותר שווה ממנו
ויש עוד טונה מפיקים שהם יותר טובים ממנו או ברמה שלו לדעתי,אבל אין שום טעם בלהיתווכח מי יותר טוב כי לדעתי לכול אחד תקוע איזה ג"וק במוח של מי הכי טוב למרות שכולם סך הכול אותו דבר פלוס מינוס...
בנוסף אני חושב שסתם הכול הפך לחרא בשנה האחרונה,יכול להיות לך 300 טראקים שכולם אותו חרא וזאת לדעתי גם הסיבה שהם ככה פונים לסיגנונות אחרים ומנסים לחדש,כנירא גם להם נימאס. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
יוצר מוכשרים מטיאסטו?
קשה לי להאמין..עוד לא שמעתי על אחד כזה.. :)
אם כי ארמין ממש בדרך אבל עדיין
טיסטו זה טיאסטו |
וואלה עוד אחד שמבין משו :)
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
קשה לך להאמין יותר מוכשרים מטייסטו?
מה עם פרי קורסטן?
Barber's Adagio For Strings
האלוהי?
זה קטע גדול שכל הזמן רק מחדשים אותו וגונבים ממנו!
למרות שגם פרי קצת השתגע לאחרונה (Rock your body?!)...
|
תגיד לי תחושב ש
barber's adagio for strings
זה יצירה של פרי ?
מזה כל הזמן רק מחדשים וגונבים ממנו?
זה לא שלו בכלל.. זה יצירה קלאסית ישנה מ-א-ד שפרי עשה לה רמיקס ועכשיו גם טייסטו
מה קשר לגנוב מפרי? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
Barber's Adagio For Strings
זה במקור קטע של היוצר
william orbit
נראה לי באמצע שנות ה 80 עשו את הקטע כפסקול לאיזה סרט, שחכתי איזה אבל אני זוכר שראיתי פעם ביס :)
יש לו עוד מלא יצירות שבטח כולם מכירים אבל לא יודעים שזה שלו...
בקשר לטיאסטו, הבן אדם יש עליו... הוא מוכשר בטירוף ואני לא אומר את זה על סמך קטעים שלו חסרי כל רגש או הרמוניה, קטעים שבאים רק להקפיץ במסיבה כמו טראפיק ושות...
אלא קטעים כמו
Magik Journey
ועוד דומים דאפשר למצוא באוספי המגיק שלו משכבר הימים
הקטעים האחרונים של טיאסטו נותים להיכנס יותר לקטגוריה הראשונה אצלי, אבל נראה בדיסק החדש יש לו שיתוף פעולה עם
BT
ומזה יכול לצאת רק טוב
אז נראה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה עוד אחד שמבין משו :)
תגיד לי תחושב ש
barber's adagio for strings
זה יצירה של פרי ?
מזה כל הזמן רק מחדשים וגונבים ממנו?
זה לא שלו בכלל.. זה יצירה קלאסית ישנה מ-א-ד שפרי עשה לה רמיקס ועכשיו גם טייסטו
מה קשר לגנוב מפרי? |
בהזדמנות זו בוא נתקן ונדייק
אדאגיו זאת יצירה קלאסית ישנה של אומן בשם בארבר - וויליאם אורביט לקח את הקטע הזה ועוד קטעים קלאסיים אחרים נדמה לי בשנת 99 הוא שיחרר אלבום של עיבודים אלקטרונים לאותם קטעים קלאסיים
את הקטע אדאגיו הוא שינה לו את השם למה שאנחנו מכירים (ברברס אדאגיו פור סטרינגס) ואז קרה משקורה הרבה לדברים עם נטיה אלקטרונית
הם זוכים לגרסאות נוספות
הגרסה שיצאה אז והיתה גם לגרסת הרדיו הרשמית היתה של פרי
ועכשיו 4-5 נשים אחרי יוצאת גרסה נוספת של טיאסטו
זה הכל
מאוד פשוט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
בהזדמנות זו בוא נתקן ונדייק
אדאגיו זאת יצירה קלאסית ישנה של אומן בשם בארבר - וויליאם אורביט לקח את הקטע הזה ועוד קטעים קלאסיים אחרים נדמה לי בשנת 99 הוא שיחרר אלבום של עיבודים אלקטרונים לאותם קטעים קלאסיים
את הקטע אדאגיו הוא שינה לו את השם למה שאנחנו מכירים (ברברס אדאגיו פור סטרינגס) ואז קרה משקורה הרבה לדברים עם נטיה אלקטרונית
הם זוכים לגרסאות נוספות
הגרסה שיצאה אז והיתה גם לגרסת הרדיו הרשמית היתה של פרי
ועכשיו 4-5 נשים אחרי יוצאת גרסה נוספת של טיאסטו
זה הכל
מאוד פשוט |
טוב לדעת :)
אני זוכר שהגירסא הרישמית באמת הייתה של פרי כי הראו אותה באמטיוי כל הזמן ... הקליפ עם העץ שהרקע משתנה כל הזמן... ככה הכרתי את היצירה המדהימה הזאת...
בכל מקרה..
ההוא שכתב שטייסטו גנב את זה מפרי - עכשיו אתה מבין? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב לדעת :)
אני זוכר שהגירסא הרישמית באמת הייתה של פרי כי הראו אותה באמטיוי כל הזמן ... הקליפ עם העץ שהרקע משתנה כל הזמן... ככה הכרתי את היצירה המדהימה הזאת...
בכל מקרה..
ההוא שכתב שטייסטו גנב את זה מפרי - עכשיו אתה מבין? |
ראסמי מהריפ האיכותי שומעים שהגרסה של טיאסטו ממש יפה
צלילים יפים
אין זה פשוט דורש צריבה... רררר לא יכול לחכות לשחרור הריפ הזה מספיק טוב בשבילי!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי מהריפ האיכותי שומעים שהגרסה של טיאסטו ממש יפה
צלילים יפים
אין זה פשוט דורש צריבה... רררר לא יכול לחכות לשחרור הריפ הזה מספיק טוב בשבילי!!! |
גם אניייייי!!!
עדיין יש לי את הריפ לרמיקס שלו ל
die another day
ואני שומע אותו מדי פעם
הוא כזה ט-ו-ב !!!!!!!!!
ו
origin
אל תבוא לי עכשיו עם נאום |
|
|
| princess cc |
| אני גם חושבת שטיאסטו מאוד מוכשר, אותי הוא לא איכזב אף פעם! בכל מקרה שחר למה להתעצבן? כל אחד יכול לשמוע מה שהוא רוצה ולאהוב מה שהוא רוצה! כל הקטע במוסיקה זה להיות עם ראש פתוח ולא להנעל על סגנון אחד |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | | Originally posted by princess cc כל הקטע במוסיקה זה להיות עם ראש פתוח ולא להנעל |
ממממ...
לא מותק
זה כל הקטע ברוטווילרים:rolleyes: |
|
|
| princess cc |
| דורלינג אצל רוטוולרים הפה פתוח ולא הראש אבל אהבתי ת'רעיון:gsmile: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Origin
מה קשור תיתבגרו ?????
|
תלמד לקרוא ואז תגיד תתבגרו
אמרתי שמרקו התגבר
ואם לא שמת לב לחתימה שלי, אז קנה משקפיים
:whip:
שאני אגיד לטיאסטו להתבגר
WTF ???
מה אתה אהבל ? |
|
|
|
|