|
?מה נכנס במרקו (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| יו לאן נכנסתי? מה זה הגוב אריות הזה? ח'ברה תרגיעו לא צריך להתעצבן, אתם מפחידים אותי! בסוף אני אצטרך להכנס לפה עם שומרי ראש:eyespop: |
|
|
| YoraY |
יאללה שקט כבר.....
מרקו... אני מוסר לך מטראנס אדיקט ומכל אוהבי הטכנו-טראנס שאתה יוצר בעולם...
!@$$!!!תחזור לקטעים של גודד ואקוז |
|
|
| H.A. |
בחזרה לנושא -
אני כאחד שבד"כ לא אוהב הארד-טראנס או איך שלא תגדירו את מרקו כיום אומר: יצא לו אחלה טראקים, וגם אם זה היה ניסיון, לדעתי זה ניסיון מוצלח מאד. |
|
|
| warpedd_ |
| טוב די סיכמתם פה את העניינים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני גם חושבת שטיאסטו מאוד מוכשר, אותי הוא לא איכזב אף פעם! בכל מקרה שחר למה להתעצבן? כל אחד יכול לשמוע מה שהוא רוצה ולאהוב מה שהוא רוצה! כל הקטע במוסיקה זה להיות עם ראש פתוח ולא להנעל על סגנון אחד |
אנלא מתעצבן נשמה... בטח לא באינטרנט
אבל אנשים מזיינים תשכל ואנלא יכול לראות את זה
מזה טייסטו העתיק את זה מפרי?
למה פרי המציא את זה?
לזה אני קורא שטויות...
סורי על ההפחדה נשמה .. :)
ד"א השארתי לך
PM
תפתחי אותו ... :) |
|
|
| princess cc |
וואט טה פאק איס
PM
מממממממממממ.... אה.... הבנתי... יענו פרייבט מאסג'! יו איזה
כיף לי ההודעה האישית הראשונה שלי...
תודה תודה תודה!!!!!!!! |
|
|
| princess cc |
ממממממממממ אז ככה
לגבי טיאסטו הבנתי
לגבי הפרייבט נראה לי שאני אסתדר לבד [ייקח לי קצת זמן אבל אני אצליח לתמרן איכשהו] ולגבי התשובה ששלחת לי אז אני מיד בודקת
ס'דר? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחח כן
עדיף שנמשיך לדבר שם או במקום אחר כי הטרד לא לנושא הזה...
:)
פשוט אחרי שאת מגיבה תבדקי כל כמה דקות אם רשמתי תגובה ב
PM
:) |
ח'ברה קבלו התנצלותי הכנה על ההפרעה הקלה בט'רד אבל שחר יקירי
רק לידיעה זה יורד לי ישר לאימייל אז אני מקבלת ת'תגובות שלך און ליין
דונט וורי דורלינג אני במעקב צמוד אחרי המייל |
|
|
| princess cc |
זהו מיצינו... נעצור את זה פה שלא יעיפו אותנו מכאן בסוף... לא נעים
עוד לא הגעתי כבר אני עושה בלאגן |
|
|
| Shahar |
אמממ אז נמחק את ההודעות שלנו הלא קשורות מלמעלה.. ואז לא יהיה בלאגן....
:)
ותבדקי
PM
[Edit]
הנה מחקתי את שלי...
תמחקי את שלך מלמעלה ולאף אחד לא יפריע
:) |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by TTman
תלמד לקרוא ואז תגיד תתבגרו
אמרתי שמרקו התגבר
ואם לא שמת לב לחתימה שלי, אז קנה משקפיים
:whip:
שאני אגיד לטיאסטו להתבגר
WTF ???
מה אתה אהבל ? |
טוב אז כך אחי ...היתי קצת עצבני באותו רגע שקראתי את זה ובגלל זה התבלבלתי
...
אם פגעתי ברגשותך אני מצתער.
פסדר אחי ?
| quote: | | אל תבוא לי עכשיו עם נאום |
שחר אחי למה אתה תופס מימני איזה אחד שלא סובל את טייסטו ??
אני דווקה אוהב אותו ..אני פשוט עוד לא התרגלתי לסיגנון החדש...
ודרך אגב
Love Comes Again
חמוד מאוד ! |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי מהריפ האיכותי שומעים שהגרסה של טיאסטו ממש יפה
צלילים יפים
אין זה פשוט דורש צריבה... רררר לא יכול לחכות לשחרור הריפ הזה מספיק טוב בשבילי!!! |
זה יותר מופנה לשחר כי KGB
בצבא לזמן הקרוב (פאדיחות ברח לי השם) :toothless
תגיד על איזה גרסא איכותית וארוכה אתם מדברים אולי זה משהו מעניין שתפו שתפו... :D |
|
|
|
|