return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
DJ Tiesto (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
מה זה משנה ערסים/לא ערסים
העיקר אוהבים מוסיקה זה הכי חשוב
מממממ אולי אני אעשה שם סיבוב נבדוק מ'מצב הפורום של 99
אם יש שם ילדים בני 14 אז בכלל
יאמי


וואלה אם היו ערסים סבבה אבל זה ילדים בני 14 שחשים עברייני
זה אלה שאוכלים כפות בתור למסיבות :)

באמת קפצי לבקר אולי תמצאי אחד שתרצי לאמץ :)
markfeldman
שחר, אין לי מושג על מה אתה מדבר !

הייתי שם וחבר'ה ממש מבינים עניין !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, אין לי מושג על מה אתה מדבר !

הייתי שם וחבר'ה ממש מבינים עניין !


גם אני הייתי מבקר שם פעם...
מבינים עניין !? לא
ביו ורוטר אותו דבר
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
לא מפתיע
קורה לכל אחת שמדברת איתי


ועל זה נאמר:"אין הנחתום מעיד על עיסתו כפרה
yahel222
quote:
Originally posted by princess cc
מה זה משנה ערסים/לא ערסים
העיקר אוהבים מוסיקה זה הכי חשוב
מממממ אולי אני אעשה שם סיבוב נבדוק מ'מצב הפורום של 99
אם יש שם ילדים בני 14 אז בכלל
יאמי


מצחיקה
אני מתחיל לחבב אותך

חחחח
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar

באמת קפצי לבקר אולי תמצאי אחד שתרצי לאמץ :)


חלאס כמה אני יכולה לאמץ? מה אני? מעון לילדים
שלא מוצאים את עצמם?
Shahar
חחחח את הצעת לבקר שם לא אני!
princess cc
quote:
Originally posted by yahel222
מצחיקה
אני מתחיל לחבב אותך

חחחח


רק עכשיו אתה מתחיל?:mad:
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח את הצעת לבקר שם לא אני!


רציתי לראות אם הם לפחות כותבים על מוסיקה...
בנתיים כל מה שראיתי אצלכם זה מאגר בדיחות שהורדתם מתפוז
ובחורות ערומות... מה שאגב די מרתיח אותי
כאילו מה איתנו? לא חשבתם שייכנסו נשים לפורום הזה?
שימו לנו איזה כוסון אחד שניים, לשטוף ת'עיניים
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
כאילו מה איתנו? לא חשבתם שייכנסו נשים לפורום הזה?
שימו לנו איזה כוסון אחד שניים, לשטוף ת'עיניים


בשביל זה אני פה

princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
בשביל זה אני פה


רגע יש תמונה? אבל לא סתם.... תן לנו אחת אורגינל
עם חוטיני כמו של הבלונדה ההיא בט'רד
oDrori
האופציה השלישית קצת קיצונית אבל זה הכיוון הכללי שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement