return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
DJ Tiesto (pg. 4)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by oDrori
האופציה השלישית קצת קיצונית אבל זה הכיוון הכללי שלי


WTF

על איזה אופציה אתה מדבר גוד דאמט?
אתם סוחרים פה בבורסה ואני לא יודעת מזה?
yahel222
quote:
Originally posted by princess cc
רגע יש תמונה? אבל לא סתם.... תן לנו אחת אורגינל
עם חוטיני כמו של הבלונדה ההיא בט'רד


רוצה תמונה שלי עם חוטיני ???
אפשר לארגן פה משהו
princess cc
quote:
Originally posted by yahel222
רוצה תמונה שלי עם חוטיני ???
אפשר לארגן פה משהו


אבל עם חוטיני חוטיני...
יענו רק חוט
yahel222
quote:
Originally posted by princess cc
אבל עם חוטיני חוטיני...
יענו רק חוט


אני יגיד לך מה יש תבחרי

יש רגיל כאילו חוטיני רגיל של גברים
אז זה לא רק חוט

ויש פיל
בת 26 אמורה לדעת מזה
בכל אופן זה כמו חדק שמתלבש בדיוק על ה...
ומאחורה זה רק חוט

מה את מעדיפה

וזה הכל בחסות חברותיי לשעבר
KrazyDJs
quote:
Originally posted by princess cc
WTF

על איזה אופציה אתה מדבר גוד דאמט?
אתם סוחרים פה בבורסה ואני לא יודעת מזה?


הכוונה המקורית של הת'רד הזה היא סקר על טיאסטו :wtf:
בורסה שמורסה
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
רגע יש תמונה? אבל לא סתם.... תן לנו אחת אורגינל
עם חוטיני כמו של הבלונדה ההיא בט'רד


זה כבר לא לפה...
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
זה כבר לא לפה...


אז לאיפה? אה? אה?
princess cc
quote:
Originally posted by yahel222
ויש פיל
בת 26 אמורה לדעת מזה
בכל אופן זה כמו חדק שמתלבש בדיוק על ה...
ומאחורה זה רק חוט

מה את מעדיפה

וזה הכל בחסות חברותיי לשעבר

עזוב אותך מפיל [כמה נדוש] בוא תהיה יותר יצירתי,
תחדש לי , תפתיע אותי
תרגש אותי
ותגיד לאקסיות המיתולוגיות שלך שעידן הפילים איס סו אוברררררר
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אז לאיפה? אה? אה?


איסיקיו :)
yahel222
quote:
Originally posted by princess cc
עזוב אותך מפיל [כמה נדוש] בוא תהיה יותר יצירתי,
תחדש לי , תפתיע אותי
תרגש אותי
ותגיד לאקסיות המיתולוגיות שלך שעידן הפילים איס סו אוברררררר


אהמממ
אז בואי את תחדשי לי

שנה הייתי בלי חברה
וזאת שיש עכשיו ממש לא קשורה לדברים האלה..................
ממש לא
אז מה הולך היום

Tarantula
quote:
Originally posted by Shahar

(רואה למה טוב שיש בת חדשה..(ולא מעפנה לשם שינוי


יאללה, אתה לא מפסיק הא?! אלוהים שחר מה יהיה איתך?!!@

חחחהה, מצחיק באמת לראות למה הפורום הזה הופך
מה לעשות שהרבה מהאנשים האיכותים אין להם זמן לבוא לפה
ובגלל זה הוא נראה כמו שהוא נראה

פפפאאקקק!#$!@#
Shahar
quote:
Originally posted by Tarantula
יאללה, אתה לא מפסיק הא?! אלוהים שחר מה יהיה איתך?!!@

חחחהה, מצחיק באמת לראות למה הפורום הזה הופך
מה לעשות שהרבה מהאנשים האיכותים אין להם זמן לבוא לפה
ובגלל זה הוא נראה כמו שהוא נראה

פפפאאקקק!#$!@#


לכי?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement