|
DJ Tiesto (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by oDrori
האופציה השלישית קצת קיצונית אבל זה הכיוון הכללי שלי |
WTF
על איזה אופציה אתה מדבר גוד דאמט?
אתם סוחרים פה בבורסה ואני לא יודעת מזה? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by princess cc
רגע יש תמונה? אבל לא סתם.... תן לנו אחת אורגינל
עם חוטיני כמו של הבלונדה ההיא בט'רד |
רוצה תמונה שלי עם חוטיני ???
אפשר לארגן פה משהו |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by yahel222
רוצה תמונה שלי עם חוטיני ???
אפשר לארגן פה משהו |
אבל עם חוטיני חוטיני...
יענו רק חוט |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by princess cc
אבל עם חוטיני חוטיני...
יענו רק חוט |
אני יגיד לך מה יש תבחרי
יש רגיל כאילו חוטיני רגיל של גברים
אז זה לא רק חוט
ויש פיל
בת 26 אמורה לדעת מזה
בכל אופן זה כמו חדק שמתלבש בדיוק על ה...
ומאחורה זה רק חוט
מה את מעדיפה
וזה הכל בחסות חברותיי לשעבר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by princess cc
WTF
על איזה אופציה אתה מדבר גוד דאמט?
אתם סוחרים פה בבורסה ואני לא יודעת מזה? |
הכוונה המקורית של הת'רד הזה היא סקר על טיאסטו :wtf:
בורסה שמורסה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
רגע יש תמונה? אבל לא סתם.... תן לנו אחת אורגינל
עם חוטיני כמו של הבלונדה ההיא בט'רד |
זה כבר לא לפה... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה כבר לא לפה... |
אז לאיפה? אה? אה? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by yahel222
ויש פיל
בת 26 אמורה לדעת מזה
בכל אופן זה כמו חדק שמתלבש בדיוק על ה...
ומאחורה זה רק חוט
מה את מעדיפה
וזה הכל בחסות חברותיי לשעבר |
עזוב אותך מפיל [כמה נדוש] בוא תהיה יותר יצירתי,
תחדש לי , תפתיע אותי
תרגש אותי
ותגיד לאקסיות המיתולוגיות שלך שעידן הפילים איס סו אוברררררר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
אז לאיפה? אה? אה? |
איסיקיו :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by princess cc
עזוב אותך מפיל [כמה נדוש] בוא תהיה יותר יצירתי,
תחדש לי , תפתיע אותי
תרגש אותי
ותגיד לאקסיות המיתולוגיות שלך שעידן הפילים איס סו אוברררררר |
אהמממ
אז בואי את תחדשי לי
שנה הייתי בלי חברה
וזאת שיש עכשיו ממש לא קשורה לדברים האלה..................
ממש לא
אז מה הולך היום |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Shahar
(רואה למה טוב שיש בת חדשה..(ולא מעפנה לשם שינוי |
יאללה, אתה לא מפסיק הא?! אלוהים שחר מה יהיה איתך?!!@
חחחהה, מצחיק באמת לראות למה הפורום הזה הופך
מה לעשות שהרבה מהאנשים האיכותים אין להם זמן לבוא לפה
ובגלל זה הוא נראה כמו שהוא נראה
פפפאאקקק!#$!@# |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יאללה, אתה לא מפסיק הא?! אלוהים שחר מה יהיה איתך?!!@
חחחהה, מצחיק באמת לראות למה הפורום הזה הופך
מה לעשות שהרבה מהאנשים האיכותים אין להם זמן לבוא לפה
ובגלל זה הוא נראה כמו שהוא נראה
פפפאאקקק!#$!@# |
לכי?:) |
|
|
|
|